Dieettini...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Marchi-
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ainakun tekisi jotain protskupitoista sylkeä leivän päälle, ja lauantaimakkara ei varmaan ole kai se hyvä vaihtoehto siihen, ni olen sitten pistäny meetwurstia päälle. Kinkkua laittaisin leivän päälel, jos olisi ja juustoa laitan aina siivun kanssa.

Olisiko parasta leivän päälle kinkut, sitten meetwursti ja ei makkaroita?
Entäs esim. Becel, jos sitä pistää hitusen koulunäkkärin päälle...

Tahtoo sanoa, että ravinto-opillisesti vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ei ole mitään syytä välttää metukkaa. Eri juttu sitten jos esim. iho tms. ei kestä.

-Marchi- sanoi:
Olisiko parasta leivän päälle kinkut, sitten meetwursti ja ei makkaroita?
Entäs esim. Becel, jos sitä pistää hitusen koulunäkkärin päälle...

Kaikki margariinit sisältävät transrasvoja, joka on ainoa rasva jonka on todettu nostavan sydäntautiriskiä.

Äippyli oli ostanut saarioisten tonnikala-pizzoja ja mietiskelin, että ovatkohan nämä jo astetta parempia aterioita? Yksi pizza sisältäisi:

460 kcal
26 gr prodea
50 gr hiilareita
16.6gr rasvaa (tyydyttyneitä 4,6 gr)

Kalorimäärä on aika suuri, mutta eikö tuo muuten vaikuttaisi melkein ok:lta? Vai mitä olette mieltä?

Ai hyvää dietille vai? No ei todellakaan ole, hiilarit on todennäköisesti paskoja ja niitä on todella paljon suhteessa proteiiniin. Itse jättäisin syömättä.

Toisekseen ne rasvat on pitkälti transrasvoja juuri näissä eineksissä... :jahas:

Dieettivalioni on päivittäin muovautunut noin tämmöiseksi:

07.30 kaurapuuro+rasvatonta rahkaa 250gr+ruisleipä lisukkeineen+maitoa

11.30 kouluruoka(yleensä aika tukeva annos, että jaksaa.) jos ei prodea saa tarpeeksi, ni otan tunapurkin messiin. +maitoa

15.00-16.00 tunapurkki/munakas + 3 vaasan ruisleipää + lisukkeet + maitoa

19.00 prode voittoisesti ruokaa ja hillitysti hiilareita + maitoa

21.00 tunapurkki/munakas + oliiviöljyä loraus (yleensä) + kalanmaksaöljy tabletti

Salaattia ja hedelmiä pyrin myös syömään, jos vain on. Eli uskon vitamiineja saavani.

Laam.ath.cx/ruoka:n laskurilla tuli kaloreiksi 2000, 41/40/19% (195/186/40)

Eli mielestäni vaikuttaa ihan hyvältä. Rasvaa voisin hieman enemmän napostella ja ehkä välipalalla ottaa vain sen 2 leipää. Mutta tuppaa olemaan kova nälkä silloin.

Liikuntana koulumatkat pyöräillen + luistelua/kävelyä/salia.

Paino on tippunut ehkä kolmisen kiloa, 3-4 vko:ssa. Hehe, ihankuin kroppa ei haluaisi mennä alle 94,5:n :D

Onko mitään korjattavaa?

Ei kait sitä korjata tarvi jos olo on hyvä, paino tippuu eikä nälkä vaivaa.

Olo on hyvä, paino näyttää tippuvan (nyt kyllä hieman huolettaa, kun ei tuo 93 näytä millään putkahtavan näyttöön) ja nälkä yleensä on vain koulusta kotiin pyöräillessä. Mutta en kumminkaan sorru karkkeihin yms, vaikka monta kertaa olen kaverien kanssa karkkihyllyillä notkunutkin. Pika vilkaisu vain ravintoarvoihin, niin ei tee mieli.

Mhh, mitähän nyt tekisin. Tieettini on nyt jatkutunut n. 3 kuukautta ja painan tällä hetkellä 94-95 kiloa. Eli tuota 93 en koskaan saanut näyttöön. Aloitin viime viikolla aamuaerobiset 3 krt viikossa 30min hiihdolla, että jos se vaikka auttaisi. Mutta olisi tosi kiva tiputtaa vaikka toinen seiska tuosta poies.

Olisiko jotakin lisävinkkejä? (Luonnollisesti esim. hiihtoloma viikko meni dieetiltä hieman pieleen jne, mutten suuriin mässykohtauksiin ole koskaan joutunut.)

Nykyään syön:

aamulla: kaurapuuro+rahka 250gr+vitsku tabu
kouluruoka: aika tukevasti, että jaksan. (yleensä aika hiilis pitoista :s )
välipalaa: ruisleipää 3 palaa+runaa tai vaikkapa kinkkua jne yms yms yms.
välipala/illallinen:jotakin prodepitoista safkaa, vaikkapa kebabbilihaa ja vihanneksia.
ilta: tunapurkki+loraus oliiviöljyä+kalanmaksaöljyä tabletti

Kasviksia syön aika vähän, esim jossei koulussa satu olemaan syötävää salaattia jne, niin saattaa jäädä salaatit siltä päivältä syömättä. Pitäsköhän vieläkin tiputtaa hiilisten määrää ja ottaa ne pari perunan puolikastakin salaattina tms?

Mitään boostereita en ole käyttänyt, ainoastan proteiinihormoonia :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
KEVÄT 2006!!!!

Nyt on ongelma, nyt otan kovaa semmosen 10viikon LOW-CARB? dieetin aamuaerobisineen päivineen. Joulunajat olin dieetillä mutta kiloja karisi vain muutama, eli taisin olla +-0 kaloreilla ja aivan liian pitkään. Olen vähän aikaansaamaton tyyppi välillä.
Nyt tarttisin teidän apua tähän hommaan ja suunnittelemaan kunnon dieetin.
Melkein samat ruoat joka päivä, niin hommat helpottuu.

Tällä hetkellä painan 88 kiloa ja pituuteni on 185. Kalorilaskurit on jees, mutta ne tuottaa minulle hankaluuksia erinäisten painojen kanssa. Emmä pysty kaikkea punnitsemaan, mutta sama ruokavalio auttaa tähän asiaan.

Laitan tähän jotain perusteita joita voitaisiin käydä täydentämään:

1. aamiainen n. 9.00?: Kaurapuuro ja maitorahka 250gr mehukeitolla, sekä vitskut.
2. 11.00?: Jtn kunnon safkaa?
3.14.00?:
4.17.00?: maitorahkaa mehukeitolla
5.19.00?:
6. 22.00?: Maitorahkaa mehukeitolla, sekä öljyä __gr+kalanmaksaöjy.

Eli maitorahka on hyvää ja halpaa, sitä me kunnioitetaan. Nyt pitäs keksiä noille väliaterioille halvat ja hyvät safkat kanssa.

Olisi helevtin kiva saada jotain apua tähän, kun jotenkin oma pää estää näiden dieettien suorittamiset ja ei pysty objektiivisesti itselleen ohjeita tekemään.
Jonkun kymmenen kiloa ajattelin tiputtaa ja hyvä kysymys on, että onkos iinä edes mitään järkeä. Tuskinpa, mutta haluaisin kerrankin olla kesän ilman kessiä...

Tuntuu vitun vammaselta kysellä neuvoo aina dieetti hommissa, mutta olen vaanhuomannut että ilman neuvoja ei tuu hommasta vittuakaan. Eli olen hyvin kiitollinen objektiivisista näkemyksistä ja ratakiskon vääntämisestä.

höm.. tais eilen illal väsyttää.. tarkoitin tietysti et onko marchi:n dieetti edennyt hyvin? vai onko tuolla jossain threadin uumenissa jotain tietoa joka on sit jäänyt sivu suun?

-Marchi- sanoi:
KEVÄT 2006!!!!
kato ollaa molemmat karppailemassa..cool :D
en tiedä asiasta sen enempää kuin sinäkään,mutta omat ateriat menee about näin
1.elovena plus(=kauralese&kaurahiutale)1dl,mehukeittoa 2,5dl,ehrmannia purkki,ruokalusikallinen soijalesitiinirakeita,pari kolme kalaöljykapselia
2.yleensä 1 purkki ingmannin raejuustoa
3.heraa ja funlightia
4.taas purkkia raejuustoa,saattaa olla jopa tonnikalaa messissä,ainakin treenipäivinä
5.palkkari treenipäivinä
6.treenin jälkeiseen ateriaan panostan paljon,eli vähän riisiä ja sitten seitiä tai jauhelihaa tai broileria,mitä nyt tulee milloinkin pannulle heitettyä,sekä pakastevihanneksia
7.sama kuin kohta 1 paitsi vähän vähemmän mehukeittoa,eikä eloveenaa ollenkaan,luonnollisesti

kalorit vähän vaihtelee päivittäin mutta on keskimääräisesti n.2200.
kaks viikkoa takana,kaks kiloa tiputettu,muuten en ole vielä aerobista tehny paitsi kerran viikossa n.1,5 tuntia salibandya

hölkkääjä sanoi:
höm.. tais eilen illal väsyttää.. tarkoitin tietysti et onko marchi:n dieetti edennyt hyvin? vai onko tuolla jossain threadin uumenissa jotain tietoa joka on sit jäänyt sivu suun?

No en oo tätä uusinta dieetti rykäystä vielä alottanut, mutta otettuna huomioon että korkeimmillaan olen yli satakioa painanut ja nyt vain 88, niin on sitä tullut välillä dieettailtua. :)

Alec onko tossa tosiaan vain 2200kcal? Näyttää hyvin askeettiselta safkamäärältä, mitänyt täältä muiden systeemejä olen seuraillut. Tossa olisi kyllä asennetta, voisin hyvinkin käyttää hyväksi! KJEH KJEH KJEH!
MUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAAAAA!

-Marchi- sanoi:
Alec onko tossa tosiaan vain 2200kcal? Näyttää hyvin askeettiselta safkamäärältä, mitänyt täältä muiden systeemejä olen seuraillut. Tossa olisi kyllä asennetta, voisin hyvinkin käyttää hyväksi! KJEH KJEH KJEH!
MUAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAAAAA!
nojoo,ton palkkarin kanssa taitaa olla lähempänä 2400...

jäi mainitsematta 4dl maitoa treenin jälkeiseltä aterialta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom