Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
-Marchi- sanoi:Onko tämän diietin nimi Ketogeeninen? Jos ON, niin sitten taidan vetää liikaa hiilareita... Jos ei, niin unohtakaa tää.. Onhan kello jo melkein 10... *zZZZ*
Omskakas sanoi:Ei ole. Ketogeeniseksi homma alkaa (tai voi) mennä vasta siinä vaiheessa, kun hiilareita syödään reilusti vähemmän kuin 100g päivässä.
Salomaa sanoi:Ei tarvi pitää mitään tankkauspäiviä kun ihan perusdieetillä mennään. Itse tosin pidän ehkä kerran kahdessa viikossa. Syön muutaman pullan tai pizzan. En sen enempää.
anatoli^ sanoi:1g = 8kcal ?
"korjaa jos olen väärässä, mutta..." - Joonas Hytönen
fear sanoi:Hei muuten joo, mureneeko dietiltä pohja jos ottaa kerran kuussa alkoholia?
Rasva-arvo 1g=9kcalanatoli^ sanoi:Yksi asia heränny mieleen tässä dieetti keskustelussa: eikös se niin menny että 1 g hiilihydraatti=4Kcal, proteiini 1g= 4kcal ja rasva 1g = 8kcal ? Ja silti täällä asiaa tuntevat suosittavat rasvojen syöntiä, vaikka se on korkea energiapitoisuudeltaan. Maalikko/aloittelijan mielessä tuossa on ristiriita. Ymmärrän toki, että tietyn verran tulee saada ravinnosta rasvaa, mutta käsittääkseni siihen riittää jo melko pieni määrä.
"korjaa jos olen väärässä, mutta..." - Joonas Hytönen