Sori näin etukäteen Marchi kun tulin tähän ketjuun omiani laittamaan mutta kun uutta dietti threadia ei jaksaisi aloittaa.Mutta neuvoa hieman kaipailisin että metsäänkö oon menossa näillä eväillä.Työni on 8h istumista missä en hirveästi kuluta, ja en ole orjallisesti noudattanut tiettyä ruoka ohjetta olen syönyt sitä mitä on ja laskenut siinä suunileen mitä mistäkin tulee, mutta tosiaankin perse eelläkö puuhun olen menossa näillä eväillä tässä tämän päiväinen ateriani korjauksia lisäyksiä ottasin vastaan.
Tuota... Suoraan sanottuna et ole edes lähelläkään sitä puuta. ;)
aamupala 04.30 omena,1,5rkl pellavarouhesiementä, 1rkl rypsärii &1 multivita,1battery juoma
Tämä ei ole aamupala. Ei sinne päinkään. "Ateriasi" sisältää hiukan kuitua, vähän rasvaa ja runsaasti sokeria.
Ensinnäkin ota tuo Battery pois kokonaan. Jätä kaikki sokeria sisältävä pois dietillä lukuunottamatta palautusjuomaa ja ehkä kerran viikossa tapahtuvaa herkuttelua. Tilalle vaikka reilu annos kaurapuuroa. Lisäksi annos proteiinia ehdottomasti aamiaiselle. Hera käy hyvin. Tässä vaiheessa et välttämättä tarvitse rypsiöljyä. Siirrä se vaikka seuraavalle aterialle.
välipala 07.30 1 iso porkkana.
Tämäkään ei ole ateria :D Kuten Marchi sanoi, tarvitset proteiinia tähän. Eivätkä lisäkaloritkaan olisi pahitteeksi. Ehkä leipä lisukkeineen?
lounas: jauheliha risottoa ujosti
Älä liikaa ujostele. Tässä voisi olla vaikka vihreitä kasviksia.
päivällinen:1peurna ja vähä jauheliha kastiketta
Kuullostaa liian pieneltä aterialta noin isolle miehelle. Jauhelihakastike ei ole mitään parasta diettiruokaa. Se kun on melkein pelkkää vehnäjauhoa ja voita. Kokeile mielummin vaikka grillattua kananrintaa (nahka pois) ja pientä annosta riisiä ja kasviksia.
ja tähän väliin ennen iltapalaa 1iso porkkana 1rkl pellavarouhesiementä.
Tästäkin puuttuu proteiinit.
Iltapala:1 reissumies 2palaa kevyt juustoa 1rkl rypsärii.
Jätä leipä pois iltapalalta. Syö kunnon annos proteiinia, kohtuudella rasvaa ja mieluiten myös kuitupitoisia kasviksia.
Proteiini jauhetta otan noin 30g 3krt päivässä.Salilla noin 4kertaa viikossa aerobista 2 punttia 2 3viikkoa takan ja 5kg lähtenyt litomaan nesteitä varmastikin kylläkin niin joo ja paino 102 pituus 183
Tuo proteiinijauhe vähän parantaa tilannetta, mutta silti saat mielestäni ihan liian vähän proteiinia ja kaloreita satakiloiseksi mieheksi.