Dieettaajien mässypäiväsetit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja crack
  • Aloitettu Aloitettu

crack

Banned
Moi!

Minkäslaisia settejä diettaajat vetelee mässypäivinä?

viime syöntipäivänä 2viikkoo sit olin laivan seisovassa pöydässä ja söin niin paljon et tuli huono olo ja hytissä laatta, siis pelkästä ruuasta. kaloreita varmaan TODELLA paljon, missään ei säästelty joka lajia ähkyks.

Tänään olis taas syöntipäivä ja oon ottanu jo:
picnic paahtopaistipatonki aamu-palana
lounas: kebab ranskalaisilla, bbq hampurilainen, suklaapatukka

ja vielä otan todennäköisesti:

pizza, makkaraperunat, yöllä mäkki! + viinaa paljon

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos vetelet tollasii settei joka viikko, niin ei paino varmaan paljon putoa
itse vedän 400g paistijauhelihaa, 200g makaroonia ja pussin karkkia. + aamupala, protskudrinkit ja iltapala. yleensä kaloreita tulee 3000 ja kulutus on noin 2500 ja elän 1800 kalorilla.

Tuolla "eka dietataan kovaa viikko ja sitten vedetään yksi päivä kaikkea paskaa" -tyylillä on hyvät saumat kehittää itsellensä syömishäiriö eikä tuo ole missään nimessä edes tehokas keino pudottaa rasvaa (korkeintaan sitten jos on jo valmiiksi rasvaprosentti alhaalla ja omaa nopean aineenvaihdunnan). Itse syön tankkauspäivinä leipää, kanaa+riisiä, pastaa etc.. Eli ihan normaalia vähärasvaista ruokaa, hiilareita tulee vaan enemmän.

Paskanmarjat. Kyllä kerran viikossa voi vetää pelkkää kebabia ja karkkia. Ei sitä millään saa syötyä niin paljoa, kun ei tee mieli. Eikä varmasti tollasesta 7000 kalorin päivästä imeydy kaikkea kroppaan.

Karkkipussi, Paistijauhelihaa ja protudrinkkejä? Mitä tollasesta mässypäivästä jää käteen? Ei mitään. Vituttaa vaan.

Mulla on nyt kiiredieetti, niin en voi mässätä pahemmin, mutta jumalauta kun loppuu tää pahin alku, niin alan pitää mässypäiviä, ja sillon poika syödään!

Se on toki eriasia jos on niin kova kaveri että joka mässypäivä vetää yli 10000 kaloria, sitten on syytä rajottaa.

Mä oon kohta ollu 5viikkoa dietillä, painoa tippunut 3-4kg. Mun ei ainakaa oo pitäny pitää mitää "mässypäiviä", ihan turhia tollaset mässypäivät..

pubiruusu sanoi:
Mä oon kohta ollu 5viikkoa dietillä, painoa tippunut 3-4kg. Mun ei ainakaa oo pitäny pitää mitää "mässypäiviä", ihan turhia tollaset mässypäivät..

Kysytäänpä uudelleen kun alat olla kehon normaalin rasvaprosentin alapuolella ja näet unia ranskanleivästä :jahas:

palmu sanoi:
jos vetelet tollasii settei joka viikko, niin ei paino varmaan paljon putoa
itse vedän 400g paistijauhelihaa, 200g makaroonia ja pussin karkkia. + aamupala, protskudrinkit ja iltapala. yleensä kaloreita tulee 3000 ja kulutus on noin 2500 ja elän 1800 kalorilla.

HUOM! joka toinen viikko, kuukaus oltu dietillä -7kg, ja syöntipäivän aamuna vielä aamuaerobinen, ja darrapäivänä kevyttä ulkoilua, + sunnuntaina (tässä tapauksessa) aamuaerobinen+sali+aerobinen.

jos joka viikko vetäsin mässypäivän, ottasin vähän enemmän ruokaa, ehkä yhden paska-ruoka setin ja viinaa

ljp sanoi:
Tuolla "eka dietataan kovaa viikko ja sitten vedetään yksi päivä kaikkea paskaa" -tyylillä on hyvät saumat kehittää itsellensä syömishäiriö eikä tuo ole missään nimessä edes tehokas keino pudottaa rasvaa (korkeintaan sitten jos on jo valmiiksi rasvaprosentti alhaalla ja omaa nopean aineenvaihdunnan). Itse syön tankkauspäivinä leipää, kanaa+riisiä, pastaa etc.. Eli ihan normaalia vähärasvaista ruokaa, hiilareita tulee vaan enemmän.

kyllä sanon et joko oot masokisti tai sitten et välitä elämän hyvistä puolista välillä

RRKalle sanoi:
yli 10000 kaloria

:worship: :kuola: :D

Joo, jos dieettaa niin kerran viikkoon voi huitasta kunnon setin. Ei se maha kuitenkaan hirveesti vedä, ja laattahan siitä lentää - tai sitten menee vaan läpi. Mulla ainakin palaa käämit täysin ilman viikottaista mättöpäivää dieetillä. Ei vaan pää kestä ja voi voi kun näkee kaupassa karkkihyllyn tai kahvilassa munkkeja. :curs:

Voihan sitä tietty rajottaa vaikka että vaan joka 8. tai 9. päivä jos siltä tuntuu...

Edit: heitetään nyt jotain mättöpäivän settiä, vaikka oma paino onkin nytten vaan 77kg.
Aamupala: 2dl (kuivana) Ruispuuroa, banaani, jugurtti, 3dl tuoremehua, 4 vaasan ruispalaa, väliin koskenlaskijaa ja levitettä + kalkkunaa
1. Välipala: 4 palaa ruisleipää, väliin koskenlaskijaa ja levitettä + kalkkunaa, 1 iso vanilja-omenamunkki, 0,5l sokeroitua kaakaota, 1prkl raejuustoa + sekaan heraa
2. Välipala: 2 banaania, 3:n munan munakas johon sekotettuna wilhelm-makkara ja 3dl kevytmaitoa
Lounas: ADA-kebabbiin ja herkkulautanen tuplalihalla (helkkaristi lihaa + ranskikset + kananugetteja) + 0,5l pepsi
3. Välipala: Banaani ja iso munkki
Päivällinen: Lasagnea, makaronilootaa, makaronia tai riisiä levoton satsi + asiaan kuuluva annos lihaa, 2 ruisleipäpalaa, jälkkäriksi 2dl jäätelöä
4."Välipala": Karkkipussi/sipsipussi + mahukattia 1l (ei raakana sentään)
5. Välipala: 2prkl raejuustoa/ehrmannia + heraa päälle + protskudrinkki
Iltapala: Pizza, lihapullia, makaroonia + maitoa 3dl
Ennen nukkumaanmenoa: väkevä setti yöprotua

Yöllä (kun pitää taatusti herätä kuselle): Jugurtti + banaani

rinjet sanoi:
kyllä sanon et joko oot masokisti tai sitten et välitä elämän hyvistä puolista välillä

Onko elämän hyvät puolet yhtäkuin kebab ja pitsa ? Jos omistaa selkärangan ja haluaa dieetiltä tuloksia niin en näe mitään ideaa vetää noita paskamättöpäiviä.

vuoden diettaillu ja muutaman kerran tainnu pitsan syyä tai kebab seisovassa käydä mättämässä, ei tullutkun parin päivän paska olo rasvan ja suolan määrästä. itellä mättöpäivän mätöt koostuu vaa samoista safkoista kuten dietilläkin mutta kalorit vain vähän plussalla. ja mättöpäiviä en pidä edes joka viikko. ljp puhukin jo tuossa asiaa. :thumbs:

Harvemmin nyt dieetillä tulee mitään isompia mässytyksiä tehtyä. Aikalailla ylläpitokaloreiden mukaan syön mässypäivänä. Näinä kyseisinä päivinä tulee useimmiten syötyä apetit bolognese pizzoja, about 600kcal per pizza, näitä sitten vaikka 3 kappaletta. :kuola:

Ratkesin :whip: 3 viikkoa dietillä, oon popsinut 1800kcal/50g hiilareita, ylläpitokalorit liikunnan kera jotain 2500kcal ja tänään on uponnu about 3000kcal :evil:

Huomenna sit jatkuu kovaakin kovempi dietti :lol2:
En kadu...

timse sanoi:
:worship: :kuola: :D

5. Välipala: 2prkl raejuustoa/ehrmannia + heraa päälle + protskudrinkki

Yöllä (kun pitää taatusti herätä kuselle): Jugurtti + banaani

Onko tossa enää mitään järkeä yksinkertasesti, miltä tahansa kannalta ajateltuna?

Menossa helpoin dieetti koskaan.

Ma-la sama kalorimäärä joka päivä. Su + 300-400kcal ja ruokavalio hiilihydraattipainotteinen.

Tuo su oli se mässy. :eek:

Se tuntuu siltä. Puuroa, tummaa leipää, omenaa jne. Su illalla olo on aina täysi.

En osaa selittää, miten tämä toimii näin loistavasti, mutta en lähde vetämään mitään älyttömiä mättöjä, kun ei ole tarvetta. Dieetti kestää lyhyemmän ajan, jos sen vetää läpi tasaisen maltillisesti. Myös keho tuntuu kannattavan tätä kaikin puolin.

Mulle ainaki toi "mässypäivä" on semmonen sosiaalinen henkireikä ku voi esim. mennä mutsille syömään, eikä tarvi välittää, mitä suuhunsa tunkee. Ei ne sillee mitää pakollisia joka viikko oo, mut just jos menee jonneki, ni sijoittaa sen mässypäivän sit siihen, et voi ottaa rennosti.

Emmä koskaan oo mitää älyttömiä settejä vetäny. Sitä ruokaa vaan, mitä on saatavilla. Jos on himassa ni menee ihan dieettisafkaa ja ehkä vähä jotain extraa päälle. Kuhan ei tarvi stressaa.

Onhan se niin että se "mässypäivä" boostaa aineenvaihduntaa ja kyllä se paino tippuu vuorenvarmasti tappavan tasaista vauhtia..

itellä kun on kulutus niinkin matala että 2400kcal /pvä ja dietillä oon aina 5pvä kerrallaan suht low carb meininkii ja sit 6. pvä vetää pari kunnon cheattiateriaa.. en puhuis mättöpäivästä kun aamu menee viel normirutiineilla sit päivällä mennään emännän kanssa ravintolaan syömään ja sit ei katota mitä tilataan (vaik aina se pihvi on joka sieltä keittiöstä tuodaan:rock: )

illalla sitten saatan syödä pari suklaapalasta leffan kanssa ja iltapala taas ihan normi dietti safka

tällä rutiinilla tippuu n. 800-900g viikossa vaikka välillä se "cheattipäivä" venyy sitten välillä kaksipäiväseksi ;)

Hyvät Mättöstaffit mm. enchiladat ja muut mexikoherkut mitä pyöräytetään emännän kanssa eikä ne niin epäterveellisiä ole! Pizza on bannissa koko dietin ajan..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom