Dieetin aikainen treeni...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rocco78
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen tuossa lueskellut dieetin aikana kannattaisi pidentää sarjoja ihan 15 toistoon asti... eikös sillä pitäs saada lihaksiin vähän piirtyvyyttä. Itse aloitin 15 sarjat ja teen ne noin minuutin palautuksella ei kulu aikaa hirveästi treenissä mutta aluksi on aika rankkaa.. esim kyykky

Olen tuossa lueskellut dieetin aikana kannattaisi pidentää sarjoja ihan 15 toistoon asti... eikös sillä pitäs saada lihaksiin vähän piirtyvyyttä. Itse aloitin 15 sarjat ja teen ne noin minuutin palautuksella ei kulu aikaa hirveästi treenissä mutta aluksi on aika rankkaa.. esim kyykky

Dieetillä rasvanpolton maksimoimiseksi on kannattavaa tehdä juuri pitkää sarjaa, suht pienillä painoilla. Ja samalla hakea sitä lihaskontrollia

Näin minulle on kerrottu :worship:

Dietillä kannattaa tehdä sillä treeniohjelmalla, millä on ne lihat saanutkin. Jizzyn menetelmä on :anssi: .

dieetillä kannattaa tehdä raskailla painoilla raskaita perusliikkeitä ihan lyhyttäkin sarjaa ja pienemmillä painoilla pitempää sarjaa niitä eristävämpiä liikkeitä. Molemmille tavoille on oma tarkoituksensa kun pyritään polttamaan rasvaa kehosta ja yhtäaikaa säilyttämään vaivalla hankittu lihasmassa. Kiristyminen tehdää ruokavalion ja aerobisen avulla,ei mielestäni salilla maratonsarjojen avulla. Pitkiä 50toiston sarjoja en ehdi alkaisi kumminkaan vähillä kaloreilla mentäessä tekemään.

Itse olen huomannut, ettei raskaimmissa perusliikkeissä (penkki, kyykky, mave) kannata mennä yli 12 toiston, sillä silloin harjoituspainoista joutuu tinkimään vääjäämättä melko paljon, puhumattakaan siitä, että pitkät kyykky ja mavesarjat ottavat niin paljon kunnon päälle, että silmissä sumenee. Eristävissä pumppiliikkeissä pitkät (n.15 toistoa) sarjat ovat hyvästä. Kannattaa kuitenkin vaihdella sarjapituuksia jopa viikottain, niin ei pääse lihas tottumaan liiaksi minkäänlaiseen treeniin. Lisäksi on mukava välillä tehdä viikon verran vähemmillä toistoilla, jolloin voimakin kehittyy paremmin, mikä taas auttaa sarjapainojen progression ylläpitoon, mikä taas auttaa lihaskehitykseen etenkin dieetin jälkeen plussille päästäessä.

Kyllähän se pitäsi ainakin sillä lailla olla, että treenit vedetään mahdollisimman kovasti ja lisätään tarvittaessa lenkkiä ja aerobista.

dieetillä kannattaa tehdä raskailla painoilla raskaita perusliikkeitä ihan lyhyttäkin sarjaa ja pienemmillä painoilla pitempää sarjaa niitä eristävämpiä liikkeitä. Molemmille tavoille on oma tarkoituksensa kun pyritään polttamaan rasvaa kehosta ja yhtäaikaa säilyttämään vaivalla hankittu lihasmassa. Kiristyminen tehdää ruokavalion ja aerobisen avulla,ei mielestäni salilla maratonsarjojen avulla. Pitkiä 50toiston sarjoja en ehdi alkaisi kumminkaan vähillä kaloreilla mentäessä tekemään.

Juuri näin. Miksi ihmiset luulevat että voimailutreenit eroavat jotenkin toisistaan miinus- ja pluskaloreilla? Sillä se pysyy millä se on tullutkin. Aerobisen lisääminen esim. välipäiville on rasvaa poltettaessa varsin tärkeää.

Tuo todella pitkien sarjojen vääntäminen dietillä on turhaa. Rasvan polttoon käytetään aerobista. Ihan turha hinkata pitkiä sarjoja salilla mielestäni rasvan polttoa hakien.

Lihakset tulisi yrittää säilyttää parhaan mukaan, eli peruskovalla treenillä. Toistot mieluiten 5-12 pinnassa pääosin.

Täysin samaa mieltä. Turha sitä on dietillä vetää treeniä josta ei mitään jää käteen. Tuollaset pitkät sarjat (15-20) vaan pistää lihat ihan pumppiin ekan sarjan jälkeen ja painot saa olla ihan olemattomat. Oon havainnu, ettei dietillä myöskään ainakaan oma immuniteetti kestä 2-jakosia ohjelmia vaan 4-jakonen pitää terveenä. Aamu-aerobinen sitä rasvaa polttaa parhaiten ja liekkö edes mitään rasvanpalamista tehostaa tuo pitkien sarjojen käyttö ? Isommat painot -> korkeampi syke (?)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom