Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minäkin voin änkäytyä Tampereen kuljetuksiin meno tai tulo matkoilla jos mahtuu, jos ei niin onneksi vr:llä on opiskelija alennukset :D
Niin kuinkas moni Tanpesterin porukasta meinaa jäädä jatkoille? Jos mä oon ainoo joka sieltä on heti tulossa takas, niin eihän mun oo silloin mitää järkeä ottaa sitä autoa ...
Kyllä tohon mun autoo mahtuu viel yks, eli siinä sitten.
Mun käsittääkseni vain mä ja Weak ollaan jäämässä meidän autoporukasta jatkoille, mut jokanen puhukoon puolestaan.
mä vakavasti harkitsen vielä tota jatkohässäkkää
Jos ottais uuden taktiikan risteilylle ja ei jois mitään....
Kannattanee tutustua näihin.Jos ottais uuden taktiikan risteilylle ja ei jois mitään....
No tokkiinsa! Eikun ateriat kehiin niin päivitellään listaa.Vieläkö yksi keltanokka mahtuisi mukaan retkelle? :evil:
No tokkiinsa! Eikun ateriat kehiin niin päivitellään listaa.
Refereeltä on viimeisen listapäivityksen myötä pudonnut puhveli pois. Vai otitko kostoksi, kun meni vitsailemaan juomattomuudella? Sahaajakin taisi mainita olevansa kiinnostunut jatkoista.
Tuskin puhvelissa taaskaan pystyn koko rahan edestä syömään, joten juodaan sitten vaikka (taas) ne hanat tyhjiksi...
Jos jatkajia on 19 ja jokaiselta nyhdetään about 5-9 euroa, on meillä käytettävissä mukavat 95-171 euroa, ja sillähän me saadaan jo melkein mikä tahansa koppi lauantaiksi. Onko tuollainen budjetti kaikille ok? Jos ei, pistäkää vaikka privaa.