Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä voisin luovuttaa autoni käyttöön, jos Ashta lähtee kuskiksi :) Kyseessä on siis Opel Astra G, joten mikää perheauto se ei oo, mut eiköhän sillä tommosen matkan selvii. Olisko siinä sit mukana Wild Wolf ja Weak(meno) vielä samassa kyydissä?

Joo sori, huutelin tänne taas päissäni. En oo kyl varmaan tulossa, joten ignooratkaa toi mun aiempi viesti. Nyt vittu alkolukko tietokoneeseen!

5 päivää aikaa ilmoittautua!

Rohkale ja Tiopi jos ei sunnuntaihin mennessä kuulu ateriatoiveita niin pitää poistaa teidän tuosta listasta. Ei kuulu privaankaan vastausta. Toivottavasti ootte kuitenkin elossa vielä :)

1. hytti
- elasto (aamiainen + puhveli)
- shrimp (aamiainen + puhveli)

2. hytti
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

3. hytti
- nigster (puhveli) :evil:
- Mr. Referee (aamiainen + puhveli) :evil:

4. hytti
- J.Stallion (aamiainen + puhveli)

5. hytti
- Ashta (aamiainen + puhveli)

6. hytti
- Sahaaja (aamiainen)
- Weak (aamiainen) :evil:
- SilkkaaLihasta (puhveli)

7. hytti
- anix (aamiainen + puhveli + pari huollettavaa)
- Hippa (aamiainen)

8. hytti
- XairaX (aamiainen + puhveli) :evil:
- sipulia (aamiainen) :evil:
- Savannah- (aamiainen) :evil:

9. hytti
- Integrandi (aamiainen + puhveli) :evil:
- MHK (puhveli)
- jannu66 (aamiainen + puhveli) :evil:

10. hytti
- beginner (puhveli)
- Adrift (puhveli) :evil:
- Debugger (aamiainen + puhveli) :evil:
- Orccu (aamiainen + puhveli) :evil:

11. hytti
- Huu (aamiainen + puhveli)
- Mika1979 (aamiainen + puhveli) :evil:
- wild wolf (aamiainen + puhveli)

12. hytti
- Onakal (aamiainen)
- patske (aamiainen) :evil:
- kingtoni (aamiainen + puhveli) :evil:

13. hytti
- MiVi (aamiainen) :evil:
- Tomppa123 (puhveli)

14. hytti
- "ISO"JUSSI (puhveli)
- Rohkale (ateria?)

15. hytti
- Tiopi (ateria?)
- sILv4 (puhveli) :evil:

16. hytti
- SIC- (aamiainen)
- Reinzell (aamiainen)
- PriMos (puhveli)

:evil: = la-jatkoilla mukana

38 matkustajaa, 16 keltanokkaa

Mä voisin luovuttaa autoni käyttöön, jos Ashta lähtee kuskiksi :) Kyseessä on siis Opel Astra G, joten mikää perheauto se ei oo, mut eiköhän sillä tommosen matkan selvii. Olisko siinä sit mukana Wild Wolf ja Weak(meno) vielä samassa kyydissä?

Roger.

Tämä ok munkin osalta

Oottehan te varmoja, että te uskallatte mun kyydissä olla :evil: Mä oon kuitenki NAINEN, joka ei hirveesti autolla ajele eli voitte vetää omat päätelmät ajotaidoista :D Noh, kyllä kaikki tähän mennessä on hengissä selvinny ketä kyydissä on ollu, että eiköhän meki selvitä ... toivottavasti :rolleyes:

Täytyy ottaa vaan sen verran hyvät rohkasut alle :) Eikä Opel kulje niin lujaa, et mitää vakavaa pääsis tapahtuu. :P

Niin ja autoon varmaan saadaan tungettuu viel yks mukaan, et ilmotelkaa jos kiinnostaa!

Tällä hetkellä näyttäisi siltä, että jos kaikki tuossa listassa olevat 16 tulevat jatkoille, voitaisiin ihan hyvin ottaa vaikka junior sviitti:

SH_Hamburger_JuniXso003g0k.jpg

Tuonkin hinnaksi tulisi alle 10e/hlö. Jos taas tiiviimpi meno kiinnostaa, perushuoneen hinnaksi jää kutakuinkin huikeat 5e/hlö. Tosin, jos Börsiin mennään, olisi ehkä parempi jos huone olisi siellä "toisella puolella", eli City Börsin puolella. Näin ollen ei tarvitse rampata respan ohi ja meidän aiheuttama häiriömomenttikin on pienempi. Junior sviitit kun on kaikki siellä alkuperäisellä puolella. No, tutkaillaan tilannetta...

Tosiaan, olen myös tulossa 100% varmuudella lauantaina mukaan jatkoille, joten minut voi lisätä tuohon 16:n jo ilmoittautuneen lisäksi.

Mites Ashta, olitkos sä nyt sitten jo lauantai-iltana ajamassa takas Tampereelle vai ootko jäämäs jatkoille? Koska kyyti kiinnostaa Tampereelta eteenpäin ja taas sitten Turusta Tampereelle. Tre-Jkl väliä sahaan sit junalla.

Mites Ashta, olitkos sä nyt sitten jo lauantai-iltana ajamassa takas Tampereelle vai ootko jäämäs jatkoille? Koska kyyti kiinnostaa Tampereelta eteenpäin ja taas sitten Turusta Tampereelle. Tre-Jkl väliä sahaan sit junalla.
Pääset mun kyydissä sunnuntaina takas, joten voit jäädä rauhassa jatkoille :kippis1:

Täytyy ottaa vaan sen verran hyvät rohkasut alle :) Eikä Opel kulje niin lujaa, et mitää vakavaa pääsis tapahtuu. :P

Niin ja autoon varmaan saadaan tungettuu viel yks mukaan, et ilmotelkaa jos kiinnostaa!

Mää voin muuten ajaa myös, jos Asta ei osaakkaan tai pojat ei luota tyttöjen ajotaitoihin :D

mietin tässä ihan samaa. pitääkö sitä tosiaan jäädä myös jatkoileen jotta pääsee takas Treelle? :P

mietin tässä ihan samaa. pitääkö sitä tosiaan jäädä myös jatkoileen jotta pääsee takas Treelle? :P

Mä oon luultavasti jäämäs jatkoille ainaki, mut mun puolesta voitte ajella mun auton Treelle jo lauantaina. Enköhän mä sen saa haettuu sit myöhemminki jostai ku sovitaan vaan :)

Joo siis mä oon tulossa heti takas Tampereelle ... jos auton pitää jäädä turkuun ni sit tuun junalla pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom