- Ikä
- 37
Vitun mäti.
Nyyh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitun mäti.
Mä voisin luovuttaa autoni käyttöön, jos Ashta lähtee kuskiksi Kyseessä on siis Opel Astra G, joten mikää perheauto se ei oo, mut eiköhän sillä tommosen matkan selvii. Olisko siinä sit mukana Wild Wolf ja Weak(meno) vielä samassa kyydissä?
Mä voisin luovuttaa autoni käyttöön, jos Ashta lähtee kuskiksi Kyseessä on siis Opel Astra G, joten mikää perheauto se ei oo, mut eiköhän sillä tommosen matkan selvii. Olisko siinä sit mukana Wild Wolf ja Weak(meno) vielä samassa kyydissä?
Pääset mun kyydissä sunnuntaina takas, joten voit jäädä rauhassa jatkoille :kippis1:Mites Ashta, olitkos sä nyt sitten jo lauantai-iltana ajamassa takas Tampereelle vai ootko jäämäs jatkoille? Koska kyyti kiinnostaa Tampereelta eteenpäin ja taas sitten Turusta Tampereelle. Tre-Jkl väliä sahaan sit junalla.
Pääset mun kyydissä sunnuntaina takas, joten voit jäädä rauhassa jatkoille :kippis1:
Täytyy ottaa vaan sen verran hyvät rohkasut alle Eikä Opel kulje niin lujaa, et mitää vakavaa pääsis tapahtuu. :P
Niin ja autoon varmaan saadaan tungettuu viel yks mukaan, et ilmotelkaa jos kiinnostaa!
Joo taidan mennä jo torstaina ni saa nukuttua vähän varastoon. Haen nuo liput pe aamupäivällä ni selviää härdellistä.Kiitos, muru! Mites sä oot menos Turkuun, meetkö taas etukäteen vai mitenkä?
Mites Ashta, olitkos sä nyt sitten jo lauantai-iltana ajamassa takas Tampereelle vai ootko jäämäs jatkoille? Koska kyyti kiinnostaa Tampereelta eteenpäin ja taas sitten Turusta Tampereelle. Tre-Jkl väliä sahaan sit junalla.
mietin tässä ihan samaa. pitääkö sitä tosiaan jäädä myös jatkoileen jotta pääsee takas Treelle? :P