Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jipii, kohta mennään, todennäkösesti meikä saapuu suoraan satamaan, mikäli vanhat merkit paikkansa pitää. Siis, kiire tulee, jälleen kerran :D

Mie hyppäänkin sitten Sipulin jne hyttiin kun sieltä vapautui paikka, vakkarimestassa jälleen :P

Tänään otetaan, tänään otetaan helvetin paljon viinaa... Eiku mitä häh.

Mie hyppäänkin sitten Sipulin jne hyttiin kun sieltä vapautui paikka, vakkarimestassa jälleen :P

Jipijei! :hyvä:

Ja tämä lähtikin lupaavasti, sain nukuttua ehkä noin tunnin verran viime yönä. Eli huonot jutut ja muut semmoiset johtuu sitten siitä!

Ja tämä lähtikin lupaavasti, sain nukuttua ehkä noin tunnin verran viime yönä. Eli huonot jutut ja muut semmoiset johtuu sitten siitä!

Turha selitellä ;)

Tai mä oon myöhässä, ku pitää laittaa meikit ja hiukset kuntoon.

Nimim. istun klo. 07.00 hiusväri päässä....

No mä aloin kans meikkaa ja laittaa hiuksia just nyt. Mut onneks ei oo työpäivää (enkä värjää hiuksia, permis vaan), niin kerkeen laittaa itteni valmiiks ennen matkaa.

Jipijei! :hyvä:

Sun pitää sen lisäksi keskittyä tarranauhojen putsaukseen..paitsi jos mulla ei oo tarranauhallisia kenkiä :eek:

No mä aloin kans meikkaa ja laittaa hiuksia just nyt. Mut onneks ei oo työpäivää (enkä värjää hiuksia, permis vaan), niin kerkeen laittaa itteni valmiiks ennen matkaa.

Eikä!! Mulla on vielä työpäivä tässä, et en tosiaan ehdi laittautua kunnolla... Vähän hävettää ;)

Pitäisköhän sitä lähtee oikeestikin sinne töihin, eikä juurtua tähän sohvaan! Yks kuppi kahvia vielä.... Voiskohan vähän jo laittaa jotain terästettä sinne? :)

Mä vaan panikoin, et varmast muistan ottaa kaiken tarpeellisen mukaan:-D

^^ No jos ei vielä aamukahviin kehtaa laittaa, niin iltapäiväkahviin kannattaa lorauttaa jo aika reilusti, että kestät meitä matkan ajan. I.M.P. (ex-Rojcordy) tulee hakee meikäläisen sen luokse aloittelemaan tuossa reilun parin tunnin kuluttua, joten ollaan varmaan jo suht tukevassa kääliömoodissa, kun sua tullaan hakee.

^toki voi laittaa terästettä ;) mä otan muut kiinni sitten laivalla ton terästeen suhteen..vielä pitäs ehtiä salillekin työpäivän jälkeen!!

edit. hidas

^^ No jos ei vielä aamukahviin kehtaa laittaa, niin iltapäiväkahviin kannattaa lorauttaa jo aika reilusti, että kestät meitä matkan ajan. I.M.P. (ex-Rojcordy) tulee hakee meikäläisen sen luokse aloittelemaan tuossa reilun parin tunnin kuluttua, joten ollaan varmaan jo suht tukevassa kääliömoodissa, kun sua tullaan hakee.

Huoh.. pitääks mun nyt soittaa duuniin ja ottaa saigonia, et pääsen samaan tahtiin!? Toisaalta mulla on tota tansanialaista taikaviinaa, et eiköhän sillä hyvään nousuun pääse vielä iltapäivälläkin! Toivottavasti joku on kuitenkin suht koht ajokunnossa ;)

Mut nyt sinne töihin tappaan aikaa... Kohta mennäääääääää!

Huoh.. pitääks mun nyt soittaa duuniin ja ottaa saigonia, et pääsen samaan tahtiin!? Toisaalta mulla on tota tansanialaista taikaviinaa, et eiköhän sillä hyvään nousuun pääse vielä iltapäivälläkin! Toivottavasti joku on kuitenkin suht koht ajokunnossa ;)

Mut nyt sinne töihin tappaan aikaa... Kohta mennäääääääää!

Kuski on toki ajokunnossa, koska se on meidän muiden etujen mukaista ;)
Toisaalta sitä ei ole kyllä kukaan vahtimassa nyt aamusta.

Miten taas voi käydä helvetin huono tuuri? Kaveri ilmoitti, että ei pääsekään katsomaan kissaani, joten se tarkoittaa sitä, että jatkot jää mun osalta välistä. Täytyy vaan pitää laivalla sit kaksinverroin hauskempaa! :D

Tässä on jo eka korkattu, joten katsotaan missä kunnossa ollaan illalla. En malta odottaa! :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom