^ se laivan puhveli on vasta lauantaina. Börssi on ytimessä käytännössä parhaalla mahdollisella paikalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mmmkay. Parempi syödä siis lähtiessä Shamissa.^ se laivan puhveli on vasta lauantaina. Börssi on ytimessä käytännössä parhaalla mahdollisella paikalla.
Meidän poppoon olisi tarkoitus saapua Shamrockiin klo 18-19 välillä.
Ellei auto levii matkalle.
Mie hyppäänkin sitten Sipulin jne hyttiin kun sieltä vapautui paikka, vakkarimestassa jälleen :P
Ja tämä lähtikin lupaavasti, sain nukuttua ehkä noin tunnin verran viime yönä. Eli huonot jutut ja muut semmoiset johtuu sitten siitä!
Tai mä oon myöhässä, ku pitää laittaa meikit ja hiukset kuntoon.
Nimim. istun klo. 07.00 hiusväri päässä....
Jipijei! :hyvä:
Ja tämä lähtikin lupaavasti, sain nukuttua ehkä noin tunnin verran viime yönä. Eli huonot jutut ja muut semmoiset johtuu sitten siitä!
Turha selitellä ;)
No mä aloin kans meikkaa ja laittaa hiuksia just nyt. Mut onneks ei oo työpäivää (enkä värjää hiuksia, permis vaan), niin kerkeen laittaa itteni valmiiks ennen matkaa.
^^ No jos ei vielä aamukahviin kehtaa laittaa, niin iltapäiväkahviin kannattaa lorauttaa jo aika reilusti, että kestät meitä matkan ajan. I.M.P. (ex-Rojcordy) tulee hakee meikäläisen sen luokse aloittelemaan tuossa reilun parin tunnin kuluttua, joten ollaan varmaan jo suht tukevassa kääliömoodissa, kun sua tullaan hakee.
Huoh.. pitääks mun nyt soittaa duuniin ja ottaa saigonia, et pääsen samaan tahtiin!? Toisaalta mulla on tota tansanialaista taikaviinaa, et eiköhän sillä hyvään nousuun pääse vielä iltapäivälläkin! Toivottavasti joku on kuitenkin suht koht ajokunnossa ;)
Mut nyt sinne töihin tappaan aikaa... Kohta mennäääääääää!
8tuntii koulutusta edessä ja sit repeää