Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuka tulee mun kaa karaokeen? Viimeks kukaan ei tullu!

Ai Kaija Koot vetään.. saas nähä.

Mä käyn nyt ekan bissen jälkeen niin saamattoman hitaalla, ettei oikein tiä mitä tekis.
Täytys kai jotain pakata ja pukee vaatteita.

Mä kai tuun junalla satamaan ja siitä juustoautolla Shämiin... On khyl kiva lähtee, kun ei taida olla kenenkään numbaa, jos eksyn matkalla ja oon ihan mutkalla jossain...

Kuka tulee mun kaa karaokeen? Viimeks kukaan ei tullu!

Mä lauleskelen varmaan jo hytissä jotain surullisia lauluja, kun yleensä tulee pieni angsti kännissä. Mutta voishan sitä karaokeen tulla myös.

Töissä. Kohta tunnin kestävälle kahvitauolle ja sitten pois. Mojitolonkerot odottaa jääkaapissa!

EDIT: Reinzell, miksi junalla ensin satamaan, jos kerran shämiin olet tulossa?

No mä katoin, et juna menee suoraan satamaan tai jotn. Emmä tiä, en oo kymmeneen vuoteen menny junalla, enkä koskaan yksin, oon ihan pihalla noissa julkisissa.
Miten mä Shämiin pääsen suoraan...

niin Turussa mä en ole koskaan ollut selvinpäin... :D

Vaikka lukee satama, niin kyllä se pysähtyy ihan rautatieasemalle. Nigster postas tänne ketjuun kartan, miten pääsee asemalta shämiin. Ei oo pitkä matka:thumbs:

Eikös se ollut jotain 1.1km?
Emmää sellasta ala turussa käveleen, tulee kolme kertaa jo selkään sillä matkalla :D

Tai voin koittaa, mutta soitan sit mittarinauton kuskiks jos alkaa jalat hapoille...
Sun kans pääsee sit samaan hyttiin ilmeisesti.

Eiks Integrandin numero ollu jossain esillä vai laittoko se sen vaan mulle ;) :D

Juu, niin olikin...
Mut mä en oo ehtiny nyt purnaan pitkään aikaan... no ehkä, kun otetaan mukia, niin löytyy jotain. Kunnon angstilla siinä alkuun ja loppuyöstä sitten vielä synkempää.

Emmä Integradille soita, kun sillä on kuitenkin kauhee kiire kaiken kanssa, vedän ihan arvalla koko matkan ja katotaan sit voitanko mitn, vai jäänkö laivasta.

Siinä sviitin purnaajille aamuyölle kuunneltavaa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan varmasti :rolleyes:

Hauskaa miittiä kaikille ;) Pakko itsekin lähteä joskus mukaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom