Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hauskaa reissua ja kattokaa, ettei MiVi pokaa ketään rumaa tai läskiä.
Mä oon sit taas syksyllä messissä, nyt vaan luen katkerana tätä ketjua :D

Jussi: En itsekään pääse pankkitunnusten ja koneen ääreen tämän päivän puolella. Jos varaat tänä iltana niin lähetä vaikka tilinumero privalla niin maksan huomenissa. Ja tietysti mitä useampi tulee mukaan pienentämään kustannuksia, sen parempi.
Ok, mä koitan tämän vuorokauden puolella varata ompun ja maksan sen jos mulla on tunnukset mukana eikä ne jääneet duuniin. Infoan tähän kuinka kävi kun mulla ei ole privaa :). Tai sit voit laittaa meiliä mulle jukka7666 (at) g mail . com niin katotaan ne maksut sitten.

Mika1979 mulle kävis ehkä paremmin jos kolmen pintaan ottasitte mua kyytiin kun duunia vielä aika vatusti huomisellekkin vaikka eihän ne tekemällä lopu. Laitatko mulle mailia niin vaihdetaan numerot ja sovitaan mistä mut saa kyytiin. Eli toi samainen maili mikä tossa ylhäällä.

Jos vielä kävis tekemässä tänään valmistavan reenin niin vois sitten hyvin mielin olla pari päivää vähemmän terveellisen elämän merkeissä :).

Mihis tuolla turkkuusessa saa auton ilmaiseksi parkkiin risteilyn ja jatkojen ajaksi? Mielellään tietysti kävelymatkan päähän satamasta.

Ei oikein mihinkään, mutta sataman parkki maksaa 10e/vrk, itse jätän kärryn sinne.

Niin ja varmaan siinä neljän jälkeen shämiin.

No niin Ossen, varasin Börssistä huoneen ja maksaa 98€. Eli siitä puolet olet sitten pystyssä mutta huomiseen kuuteen mennessä ton voi vielä peruuttaa.

Mihis tuolla turkkuusessa saa auton ilmaiseksi parkkiin risteilyn ja jatkojen ajaksi? Mielellään tietysti kävelymatkan päähän satamasta.
Esimerkiksi tuonne jatkopaikan hollille, siinä on tienviertä vaikka kuinka. Siitä sitten vain kevyellä askeleella +1,5 km kohti satamaa. Ohjeethan olen postannut tänne jo aiemmin.

Itse olen menossa shämin kautta, pakko käydä syömässä (ja juomassa) siellä ennen siirtymistä satamaan. Riippuu Mr.Refereestä, mutta varmaan siinä 17 nurkilla...

Satama-Jatkopaikka

Hmm. Nythän tässä on tehtävä hieman moniulotteisempi optimointi tuon auton parkkipaikan sijainnin suhteen kun pitää huomioida Sham, satama, jatkopaikka ja omppuhotelli.. :arvi:

Paitsi jos pitäis kaikki tarvittavat kamat mukana niin sithän ei tarvi miettiä kun sitä että löytää auton sunnuntaina..

Mä olen ulkoistanu tän homman, mulla on nimittäin oma chauffööööör :D Huomenna huomenna, jeejeejee! Lähdemmä ajeleen Jklästä siinä puol yhden maissa, joten kai siinä se kolmisen tuntia menee, ehkä reilu, riippuen liikenteestä. Mä suuntaan varmaan Shamiin saman tien.

Siis saako Shamista safkaa? Varmaan tarviis jotakin syödä. Jos meidän Lahden kyydin aikataulu pitää ni ollaan kai Turgguses jotain viiden persiissä eli hyvissä ajoin :). Ai niin, onko Turgguses kylmä tähän aikaan vuodesta?

Joudun olemaan töissä klo 15 saakka ja varmaan käyn vielä keskustassa ennen kotiin pääsyä. Eli saavun pienessä humalatilassa shamiin klo 18 maissa, ehkä vähän jälkeen. Pitäkää meteliä, että löydän teidät!

Siis saako Shamista safkaa? Varmaan tarviis jotakin syödä. Jos meidän Lahden kyydin aikataulu pitää ni ollaan kai Turgguses jotain viiden persiissä eli hyvissä ajoin :). Ai niin, onko Turgguses kylmä tähän aikaan vuodesta?
Kyllä saa, ja varsin pätevä after work -buffet on tarjolla. Tuo on useimmilla toiminut aina safkailumestana (+toki x-määrä rohkaisevia) ennen satamaan siirtymistä, kun ei laivalla kuitenkaan loppuillasta jaksa/muista mitään syödä. Eikä täällä mikään kylmä ole, kevät jo pitkällä. Älä nyt kuitenkaan pelkissä speedoissa lähde.

Jos yöpyy esim. Omenassa ja tahtoo pitää auton ilmaisparkissa koko viikonlopun ajan, kannattaa se ehkä siinä tapauksessa jättää juurikin tuonne Puutarhakadulle jatkopaikan lähelle. Ompustakaan ei nimittäin tuonne kauaa kävele: http://maps.google.fi/maps?f=d&sour...22.247025&sspn=0.010732,0.038581&ie=UTF8&z=15

Tuo on näin äkkiseltään ajateltuna varmaankin yksi optimaalisin paikka. Ehkä. Mahdollisesti. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutten nyt - sattuneesta syystä - jaksa arpoa kaikkia mahdollisia skenaarioita.

...
Jos yöpyy esim. Omenassa ja tahtoo pitää auton ilmaisparkissa koko viikonlopun ajan, kannattaa se ehkä siinä tapauksessa jättää juurikin tuonne Puutarhakadulle jatkopaikan lähelle. Ompustakaan ei nimittäin tuonne kauaa kävele: http://maps.google.fi/maps?f=d&sour...22.247025&sspn=0.010732,0.038581&ie=UTF8&z=15

Tuo on näin äkkiseltään ajateltuna varmaankin yksi optimaalisin paikka. Ehkä. Mahdollisesti. Toki muitakin vaihtoehtoja on, mutten nyt - sattuneesta syystä - jaksa arpoa kaikkia mahdollisia skenaarioita.

Danke! Luotan kantaväestön näkemykseen ja navigaattori saa johdattaa Puutarhakadulle

Kyllä saa, ja varsin pätevä after work -buffet on tarjolla. Tuo on useimmilla toiminut aina safkailumestana (+toki x-määrä rohkaisevia) ennen satamaan siirtymistä, kun ei laivalla kuitenkaan loppuillasta jaksa/muista mitään syödä. Eikä täällä mikään kylmä ole, kevät jo pitkällä. Älä nyt kuitenkaan pelkissä speedoissa lähde.

Niin jotta nahkarotsilla pärjäis? Onkos se laivan puhveli nyt kumminkin perjantaina, pitää kai siellä syödä jos se silloin on vai vasta lauantainako se on? Börssi lienee aika ytimessä kun siellä pitäis punkata sitten.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom