Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

Kuski on toki ajokunnossa, koska se on meidän muiden etujen mukaista ;)
Toisaalta sitä ei ole kyllä kukaan vahtimassa nyt aamusta.
49_150w.jpg

Tänään... :dance2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laivalla mennään kölikölihei, rommia pullo ja huhhahhei!! Kohta mennään! Nyt alakaa jo vähä innostuttaa! Täs pitäis viel pikaostoksilla käydä, tipauttaa koira hoitoon, värjätä vähän tukkaa ja sit pakata. Mua vähän nyt pelottaa, että lähtee homma käsistä.. aaaaapuva. :D

Pistäs Ossen jotain varmistusta sitten sen hotellimajoituksen suhteen, joka tapauksessa kahden hengen huone on siis varattuna Börssistä. Vielä nelisen tuntia töitä ja menoks :)...

pitäis viel värjätä vähän tukkaa

ÖÖÖ. Sä olit kampaajalla toissapäivänä? :lol2:

Mä oon heränny klo 5.18 ja nyt töissä... Toivotaan, et jaksan illalla vähä pidempään ku yhteentoista :nolo: Se on nääs ollu mun viikonloppunukkumaanmenoaika.
Mä en tiiä oonko muistanu pakata kaiken. Toivottavasti.
Mun humpparaketti starttaa tossa viiden aikaan ja kyydissä kaksi sankaria, jotka toivon mukaan löytävät ajoissa perille. Sit me mennään tiputtaan auto Jyrkkälään ja tullaan hovikuskin kyydissä satamaan (kyytiläiset tosin ei vielä tiedä sitä). Eli taitaa jäädä Shämit väliin, mut soittelen Integradille sit et missä se on ja missä meiän "liput" :)

Laivalla mennään kölikölihei, rommia pullo ja huhhahhei!! Kohta mennään! Nyt alakaa jo vähä innostuttaa! Täs pitäis viel pikaostoksilla käydä, tipauttaa koira hoitoon, värjätä vähän tukkaa ja sit pakata. Mua vähän nyt pelottaa, että lähtee homma käsistä.. aaaaapuva. :D

Mun kohdalla se on jo lähtenyt :D

Eläs kehttaa. Se muuten selittää juoman läikkymisetkin, otan matkalle mukaan giniä ;) Istutaanhan vierekkäin?

Heh istutaan vaan :D

Jeah! Risteileen sitte. Jännittää muuten teidän alottelijoiden puolesta, kun ite meinasin vasta laivalla/satamassa korkata. No, koittapaahan selvitä :D

Jaahas, parin tunnin päästä pitäis lähteä ajamaan kohti Turkua. Shämiin syömään ja siitä sitten satamaan. Korkki aukee vasta laivassa.

ÖÖÖ. Sä olit kampaajalla toissapäivänä? :lol2:

Mä oon heränny klo 5.18 ja nyt töissä... Toivotaan, et jaksan illalla vähä pidempään ku yhteentoista :nolo: Se on nääs ollu mun viikonloppunukkumaanmenoaika.
Mä en tiiä oonko muistanu pakata kaiken. Toivottavasti.
Mun humpparaketti starttaa tossa viiden aikaan ja kyydissä kaksi sankaria, jotka toivon mukaan löytävät ajoissa perille. Sit me mennään tiputtaan auto Jyrkkälään ja tullaan hovikuskin kyydissä satamaan (kyytiläiset tosin ei vielä tiedä sitä). Eli taitaa jäädä Shämit väliin, mut soittelen Integradille sit et missä se on ja missä meiän "liput" :)

Faak mitä ylläreitä sieltä vielä tuleekaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom