Niin kellään ei sitten ole niissä hotellihuoneissa tilaa sitten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vaan vähän vain?? mää lähen jo huomenna Turkuun valmistautumaan henkisesti matkan iloihin ja antimiin.. sekä tekemään esi-esi-valmisteluja kastetta varten :evil:
Vaan vähän vain?? mää lähen jo huomenna Turkuun valmistautumaan henkisesti matkan iloihin ja antimiin..
Vaan vähän vain?? mää lähen jo huomenna Turkuun valmistautumaan henkisesti matkan iloihin ja antimiin.. sekä tekemään esi-esi-valmisteluja kastetta varten :evil:
Ihan pikkuriikkisen jänskättää jo.. Jos tuo kaste meinaa suljettua tilaa pakkiksen fitnesskissojen kanssa olen mukana :D
Niin kellään ei sitten ole niissä hotellihuoneissa tilaa sitten?
No ei tässä paljon muitakaan taida olla joten ilmoittele heti kun tiedät.Elä laske mun varaan nyt sitten. Tiedän huomenna pääsenkö lähtemään edes koko reissuun...perkeles.
Joo, otetaan Omppu. Ehditkö varaamaan, mä en oikein ennen iltaa. Jos Life lähtee niin tulee sit kolmanneks vaikka ni ei maksa paljoo eikä se kahdelleenkaan ole kallis.Jussi: miekin oon vielä vailla yösijaa. varatkaamme sellainen yksissä tuumin?
Puhuvat laivasta. Eli kun ollaan pe ja la ryypätty laivassa, mennään saunaan jatkoille ja SIELTÄ vielä baariin jatkoille? hyppivä hymiö. Onneksi äänestin ennakkoon.
Joo, otetaan Omppu. Ehditkö varaamaan, mä en oikein ennen iltaa. Jos Life lähtee niin tulee sit kolmanneks vaikka ni ei maksa paljoo eikä se kahdelleenkaan ole kallis.