Der un-official risteily från ÅBÅ, part XII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaan vähän vain?? mää lähen jo huomenna Turkuun valmistautumaan henkisesti matkan iloihin ja antimiin.. sekä tekemään esi-esi-valmisteluja kastetta varten :evil:

lol, voitte kastajaiset sitten pitää ihan keskenänne:D

Mikälie "kaste" kyseessä, mutta veteen kosken tällä reissulla ainoastaan juomapullon kautta.

Vaan vähän vain?? mää lähen jo huomenna Turkuun valmistautumaan henkisesti matkan iloihin ja antimiin.. sekä tekemään esi-esi-valmisteluja kastetta varten :evil:

Ihan pikkuriikkisen jänskättää jo.. Jos tuo kaste meinaa suljettua tilaa pakkiksen fitnesskissojen kanssa olen mukana :D

Mä meen yhelle kuumismimmille yöks. Siellä on sit tollasta TJ2-meininkiä. Saattaa olla, että soitellaan teille missä meette jatkojen jatkoilla ja piipahdetaan baarissa.... :rolleyes:
Kattoo ny miten jaksaa. Renkaat pitäis vaihtaa sunnuntaina kans, et ehkä en sit hmm dokaa lauantaina.....

Mut KIVAA!!!!! :hyper: Huomenna sitten!

jipii, kohta mennään, vaikka puolet porukasta taitaa olla valmiiksi flunssassa. Ne, jotka aikoo poreilla, kannattaa varoa ns. paljukuumetta:hyper:

Hyi helvetti. Alkaa olee toi tunnari liiankin tuttu. Huomenna lähtee kolmas kerta kk sisää samalla laivalla. :/ Kyllähän se silti suojilla lähtee taas sujumaan! :)

Puhuvat laivasta. Eli kun ollaan pe ja la ryypätty laivassa, mennään saunaan jatkoille ja SIELTÄ vielä baariin jatkoille? hyppivä hymiö. Onneksi äänestin ennakkoon.

Puhuvat laivasta. Eli kun ollaan pe ja la ryypätty laivassa, mennään saunaan jatkoille ja SIELTÄ vielä baariin jatkoille? hyppivä hymiö. Onneksi äänestin ennakkoon.

Ja voihan sieltä baaristakin vielä jatkaa jonnekin. Luvattiin muuten todella hyvä keli viikonlopuksi Turkuun, että sunnuntainakin vois vielä jonkun puistopiknikin kehitellä. Eli ulkopaikkakuntalaiset pääsevät poistumaan vasta sunnuntain iltajunalla:D

Jussi: En itsekään pääse pankkitunnusten ja koneen ääreen tämän päivän puolella. Jos varaat tänä iltana niin lähetä vaikka tilinumero privalla niin maksan huomenissa. Ja tietysti mitä useampi tulee mukaan pienentämään kustannuksia, sen parempi.

Joo, otetaan Omppu. Ehditkö varaamaan, mä en oikein ennen iltaa. Jos Life lähtee niin tulee sit kolmanneks vaikka ni ei maksa paljoo eikä se kahdelleenkaan ole kallis.

Isojussi ja Ossen joudutte ottaa huoneen omillanne. Olen virallinen feidaaja. On nyt tärkeempää tekemistä kuin tämä maailman paras viikonloppu huippuporukassa :D Mutta ei mahda mitään.

Oon siis maksanu huoneen ja ruuat mutta kelle maksan sen uima-allashässäkän ja lauantain saunan?

edit: meni tänään tuulilasikin vaihtoon pikkukiven lennettyä siihen niin ei oo hyvä päivä :/

Toinoinni. Ketkäs meinaa mennä Shämrokkiin ja ketkäs meinaa suoraan satamaan? Oman autoporukka menee nyt näillä näkyvin sataman siihen vakiobaariin joskus tyyliin seittemän aikoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom