Der un-official risteily från ÅBÅ, part X

Mitäköhän siellä tapahtuu ensikertalaiselle/sille? Meitsi on ihan äpärä lähtemään tuntemattomien kanssa, mutta toisaalta, voiko noiden naikkosten draamasta, Huu:n iskulaineista, refen siluetistä ulappaa vasten ja ruotsinlaivan kilpahässistä kieltäytyä? Ehkä voi ehkä ei. Oisko vielä melkotuoreessa lihassa olevalle naikoselle hyttipaikkaa mistä tahansa hytistä, mahdollisesti jos toverin vielä tänään saan taisteluun puhuttua, ehkä parillekin? Kyytejä Tampereelta ja takasin ja kenties lauantain yöpaikastakin olis tarvetta. Euroja toki löytyy, jos ei muuta niin hotellikimppakin luonaa. :)
Nykyään ovat ensikertalaisetkin viihtyneet ihan hyvin kun päätettiin luopua Mr.Refereen ylläpitämästä noviisien vihkiseremoniasta ;)

Nyt kun ilmoittautuu uusia naamoja eikä profiilissa näy ikää niin muistutellaan, että junnukiintiö on suurinpiirtein täysi ja ikää pitäisi olla vähintään 21-v.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun ja Gemin hyttiinkin varmasti mahtuu lisää ihmisiä. Mulla alkaa olla hyvä fiilis tästä risteilystä..... Jokojokojoko....?! :D

Ja dammann, mää olen siel takakontis jo. Me ollaan Mikan kanssa niin hyvissä väleissä. :D

Mun ja Gemin hyttiinkin varmasti mahtuu lisää ihmisiä. Mulla alkaa olla hyvä fiilis tästä risteilystä..... Jokojokojoko....?! :D

Ja dammann, mää olen siel takakontis jo. Me ollaan Mikan kanssa niin hyvissä väleissä. :D
Niin joo, heitetään sulle sinne se Lasol-pullo niin maltat olla hiljaa koko matkan. Muille tulee ne viinapullot :D

Niin joo, heitetään sulle sinne se Lasol-pullo niin maltat olla hiljaa koko matkan. Muille tulee ne viinapullot :D

Se Lasoli voi todellakin olla ainoa keino pitää mut hiljaisena KOKO matkan.... Tosin huutelen kuitenkin Lasoli-huuruissani teille hävyttömyyksiä auton puolelle. Sitten kepuloin takaluukun auki ja näytän persettä kanssa-autoilijoille. We have a deal?

Koittakaa nyt vielä hetki pysyä housuissanne (tai XXL-koon hameissa), tässä on kuitenkin vielä 11 viikkoa reissuun.

Meidän hyttiin mahtuu myös?!!?? Vaiko eikö, Paukkuliiini mite se siun kaverrrii?:)

Odotan vieläkin vastausta että uskaltaako mukaan vai ei :D täytyykin hoputtaa neitiä :rolleyes:

Ja sun iltas päättyy mihin aikaan? 23:59? Mika ja Huu kaipasivat naisseuraa huoneeseensa, mutta käykö jos pistän hamosen päälle ja verkkosukkikset jalkaan? :D

Ja saa ilmoitella, jos joku on menossa tuonne autolla Tampereen kautta.
Meidän hytissä vaatteet päällä?
Yök.
Kiinalaista kikkelihippaa ollaan ilman ööh, sukkia...

Huomenna laitetaan sitten homma pulkkaan. Tässä viimeisin rosteri. Olitkos En_theos nyt tulossa?

1. Hytti
- nigster (täysihoito)
- Mr.Referee (täysihoito)

2. Hytti
- Integrandi (täysihoito)
- MHK (puhveli)

3. Hytti
- Weak (aamiainen)
- Sahaaja (aamiainen)
- Silkkaalihasta (täysihoito)
- Qan (täysihoito)

4. Hytti
- Destry (puhveli)
- Rizz (puhveli)

5. Hytti
- Gemstone (täysihoito)
- XairaX (puhveli)

6. Hytti
- shrimp (aamiainen)
- elasto (aamiainen)

7. Hytti
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

8. Hytti
- anix (täysihoito)
- Centrum (täysihoito)

9. Hytti
- sipulia (puhveli)
- Paukku79 (puhveli)
- Sprit (täysihoito)

10. Hytti
- Mika1979 (täysihoito)
- Huu (täysihoito)
- jannu66 (täysihoito)

11. Hytti
- Sami81 (aamiainen)
- Mik99 (täysihoito)
- dammann (täysihoito)

12. Hytti
- raipat (aamiainen)
- Snowbe (täysihoito)
- Adrift (puhveli)

Vaikuttaa hyvältä, tännehän on jo ties kuinka monta uutta kasvoa ilmottautunut! Viikko sitten alkoi risteilykuume, vaikka vielä on aikaa ikuisuus...

edit. Toivoisin tämän ketjun Excelinsinööreiltä kaavion kuvaamaan ainakin aikaisempian osanottajien määrää jokaista risteilyä kohden, nyypät eroteltuna tietysti. Kaikki muukin on tervetullutta.

Laittakaahan ei-vipit jonkinlaista s-postiosoitetta tulemaan niin saadaan maksutiedot lähetettyä.

(Vaikka vierasviestinä niin saan poistettua ne heti perään)

On se tulossa! Yksin taistelemaan. Byhyy. Saa lykkiä mihin hyttiin vaan. Lasolia en juo, mut jos hyttitoverit siitä kiksejä saa ni siittä sitten. :D Mut tosiaan, mukana näköjään. Jospa pistän meilin kohta tähän...:D, molemmilla aterioilla ajattelin osallistua, voi tolle lasol-jengille sit antaa vaiks drinksulippuna, ni ei tarvii sitä laivalla sit enää kiskoa ja voi nekin päivän leikkiä siideriprinsessaa. <3 Ainiin, mulla on järjestelmädigi, että sellaseen hyttiin, missä tietty olis hyvät lihat. ;) :rock:

//kkentheos@gmail.com

On se tulossa! Yksin taistelemaan. Byhyy. Saa lykkiä mihin hyttiin vaan. Lasolia en juo, mut jos hyttitoverit siitä kiksejä saa ni siittä sitten. :D Mut tosiaan, mukana näköjään. Jospa pistän meilin kohta tähän...:D, molemmilla aterioilla ajattelin osallistua, voi tolle lasol-jengille sit antaa vaiks drinksulippuna, ni ei tarvii sitä laivalla sit enää kiskoa ja voi nekin päivän leikkiä siideriprinsessaa. <3 Ainiin, mulla on järjestelmädigi, että sellaseen hyttiin, missä tietty olis hyvät lihat. ;) :rock:

//kkentheos@gmail.com

Kamera laivalla.. ei hyvä :hyper:

Hyvät lihat.. ei laivalla :hyper:

;)

Noniin, hyvä satsi tuli. Ei enää ilmoittautumisia, laitellaan laskuja kohta tulemaan.

1. Hytti
- nigster (täysihoito)
- Mr.Referee (täysihoito)

2. Hytti
- Integrandi (täysihoito)
- MHK (puhveli)

3. Hytti
- Weak (aamiainen)
- Sahaaja (aamiainen)
- Silkkaalihasta (täysihoito)
- Qan (täysihoito)

4. Hytti
- Destry (puhveli)
- Rizz (puhveli)

5. Hytti
- Gemstone (täysihoito)
- XairaX (puhveli)
- En_theos (täysihoito)

6. Hytti
- shrimp (aamiainen)
- elasto (aamiainen)

7. Hytti
- TJJ (aamiainen)
- minimari (aamiainen)

8. Hytti
- anix (täysihoito)
- Centrum (täysihoito)

9. Hytti
- sipulia (puhveli)
- Paukku79 (puhveli)
- Sprit (täysihoito)

10. Hytti
- Mika1979 (täysihoito)
- Huu (täysihoito)
- jannu66 (täysihoito)
- Jarza83 (aamiainen)

11. Hytti
- Sami81 (aamiainen)
- Mik99 (täysihoito)
- dammann (täysihoito)

12. Hytti
- Dymond (täysihoito)
- A.Gerlander (täysihoito)

13. Hytti
- raipat (aamiainen)
- Snowbe (täysihoito)
- Adrift (puhveli)

Pitäkää tunkkinne!

Mä en näköjään pääse ykkösellä alkaviin risteilyihin eli nähdään sit seuraavan kerran 20. risteilyllä :D

Tää kebAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAb käristäytyy auringon alla ...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom