Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Heti kun tulee jotain päivitettävää...edellinen lista vielä voimassa :dance2:

e: olihan tuolla yksi pikku muutos..

1. hytti
- nigster (puhveli) :evil:
- Mr.Referee (puhveli) :evil:
- Mik99 (puhveli)

2. hytti
- Integrandi (puhveli) :evil:
- Dymond (puhveli) :evil:
- MHK (puhveli)
- JN (puhveli)

3. hytti
- TJJ
- minimari

4. hytti
- elasto (puhveli)
- shrimp (puhveli) :eek:

5. hytti
- sahaaja
- SilkkaaLihasta

6. hytti
- stabi :eek:
- jaNsu (puhveli) :eek:
- Kas-vain :eek: :evil:
- pahis_

7. hytti
- Ex-Tavis :evil:
- Pyranha :evil:

8. hytti
- Ashta (aamiainen+puhveli)

9. hytti
- Paukku79 (puhveli) :evil:
- sipulia :evil:
- ZannaZ (aamiainen+puhveli) :eek:

10. hytti
- faerily :eek:
- Leni :eek: :evil:
- Zada :eek: :evil:

11. hytti
- Maskotti
- savsam :eek:
- Wainio :eek: :evil:

12. hytti
- Funkkeli :eek:
- Classh :eek:

13. hytti
- Pesupallo
- Sami81
- Ripe

14. hytti
- S-T (aamiainen)
- ZeiZei (aamiainen) :eek:

15. hytti
- Huu (puhveli)
- Jylli81 :eek:
- Biroo (puhveli) :eek:

16. hytti
- Robertto (puhveli) :eek: :evil:
- Major (puhveli) :eek:
- kahlaajalintu (puhveli) :eek:

:eek: = rookie
:evil: = jatkaja

Åbå-ennätystä viedään(36): +6
 
Oho, jatkajia on 13... Nähtäväksi jää kuinka monta on tosi asia, mutta ihan lupaavalta vaikuttaa. :kippis1:
 
Eikös se silloin ole myös 18 strippaushowta. Perinteitä pitää vaalia :dance2:
Ei, vaan vaparissa täytyy olla pitkä ja lyhyt sarja ja painoluokat. Rookiet voi alkaa jo miettimään musaa ja muistakaa että Dream Tanin käyttö on kielletty sottaamisen takia. :D
 
Heihei, eipäs nyt siellä pelotella tällasia arkoja enskertalaissii!! :D

Meikäläinen tuon jatkamisen suhteen sittenki hieman epävarmoilla, koukkaan ainaki Muumimaailman kautta ensin....kaveri asuu siellä ;)
 
Ei, vaan vaparissa täytyy olla pitkä ja lyhyt sarja ja painoluokat. Rookiet voi alkaa jo miettimään musaa ja muistakaa että Dream Tanin käyttö on kielletty sottaamisen takia. :D
Hetkonen.... Käsitin että kilpaillaan raskaassa ja kevyessä sarjassa ja raskaan sarjan raja olisi 2 promillea ja kevyt sen alle???
Mikäs tää painoluokka juttu nyt on??? Itse ainaki alustavasti ilmottaudun siihen raskaaseen eli + 2 promillea.
 
Säännöt määrää tirehtööri, sääntöjen valvomisesta vastaa arvoisa tuomariraati.

Sarjat ovat seuraavat:

Miehet
SuperRaskassarja +110kg
Raskassarja +95kg
Normaalisarja +80kg
Kynäniskasarja -80kg

Naiset
Raskassarja +75kg
Normaalisarja +60kg
Fitneskissasarja -60kg

Esiintymisajat ohjelmalle menee seuraavasti: Miehet, Superraskassarja 30sek ja siitä alaspäin 15sek lisää aina per sarja, eli kynäniskassa mennään 1min15sek.

Naiset, Raskassarja 45sek ja alaspäin 15sek lisäyksillä, eli fitnesskissasarjassa 1min15sek.

Musiikkia ei saa itse valita vaan se toimitetaan järjestäjäkomitean toimesta.
Vaatetus on vapaa mutta ei suotavaa.
Tuomareiden lahjominen erinlaisilla ehdotuksilla, tuotteilla sekä teoilla on suotavaa ja jopa hyödyllistä, ehkä.

Tuomareita ei ole vielä valittu, vaan ne tullaan valitsemaan arvokkaasti useammilla risteilyillä olevista henkilöistä.
Myös vapaaehtoinen nainen ja mies tarvitaan risteilyn alussa. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.


Terveisin,
Tirehtööri.

Disclaimer: Säännöt voivat muuttua missä vaiheessa tahansa ja niitä tulee mielellään noudattaa. Tässä tapauksessa ei eläimiä vahingoiteta. Ihmisten psyykkisille vaurioille kukaan ei ota vastuuta.
Hauskanpito on pakollista. Mököttäjät tekevät uudestaan.
 
Noniin, hienoa! Kerrankin säännöt on listattu yksiselitteisesti jo ennen reissua.

Hyvä niin, ehtii jengi valmistumaan pahimpaan.

PS. Jos ei suorita, ei varmaan tarvitse katsellakaan. Tuo lisäys olisi pitänyt olla jo aiemmilla reissuilla.
 
Mä olen ihan mielelläni katsomatta :D Mä olen traumatisoitunu näistä jo lapsuudessa joten laidan yli hyppäämisen välttämiseksi oksennan vessassa tuon ajan.
 
Säännöt määrää tirehtööri, sääntöjen valvomisesta vastaa arvoisa tuomariraati.

Sarjat ovat seuraavat:

Miehet
SuperRaskassarja +110kg
Raskassarja +95kg
Normaalisarja +80kg
Kynäniskasarja -80kg

Naiset
Raskassarja +75kg
Normaalisarja +60kg
Fitneskissasarja -60kg

Esiintymisajat ohjelmalle menee seuraavasti: Miehet, Superraskassarja 30sek ja siitä alaspäin 15sek lisää aina per sarja, eli kynäniskassa mennään 1min15sek.

Naiset, Raskassarja 45sek ja alaspäin 15sek lisäyksillä, eli fitnesskissasarjassa 1min15sek.

Musiikkia ei saa itse valita vaan se toimitetaan järjestäjäkomitean toimesta.
Vaatetus on vapaa mutta ei suotavaa.
Tuomareiden lahjominen erinlaisilla ehdotuksilla, tuotteilla sekä teoilla on suotavaa ja jopa hyödyllistä, ehkä.

Tuomareita ei ole vielä valittu, vaan ne tullaan valitsemaan arvokkaasti useammilla risteilyillä olevista henkilöistä.
Myös vapaaehtoinen nainen ja mies tarvitaan risteilyn alussa. Ilmoittautumisia otetaan vastaan.


Terveisin,
Tirehtööri.

Disclaimer: Säännöt voivat muuttua missä vaiheessa tahansa ja niitä tulee mielellään noudattaa. Tässä tapauksessa ei eläimiä vahingoiteta. Ihmisten psyykkisille vaurioille kukaan ei ota vastuuta.
Hauskanpito on pakollista. Mököttäjät tekevät uudestaan.
Ja muistutetaan toki vielä perinteisistä aika merkittävistä palkinnoista. Eli voittajalle pullo kuplivaa ja eroottinen vartti autokannella Mr.Refereen kanssa :kuola:

Naisten sarjan palkinto on edelleen mietintämyssyn alla, mutta eiköhän sinnekin jotain kivaa keksitä.
 
Näyttää siltä et pääsen tulemaan, viel vähän auki.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom