Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Musiikkia ei saa itse valita vaan se toimitetaan järjestäjäkomitean toimesta.
Mulla olis hot_tamale.mp3 :rolleyes:

Ja muistutetaan toki vielä perinteisistä aika merkittävistä palkinnoista. Eli voittajalle pullo kuplivaa ja eroottinen vartti autokannella Mr.Refereen kanssa :kuola:

Naisten sarjan palkinto on edelleen mietintämyssyn alla, mutta eiköhän sinnekin jotain kivaa keksitä.
:lol2:
 
No voi ny, onko tuol oikeesti joku kaste :D. Nolaan itteni mahdollisesti siis heti kättelyssä.
Ps. taidan olla ainut kynäniskasarjaan kuuluva:dance:
 
Ps. taidan olla ainut kynäniskasarjaan kuuluva:dance:
Kyllä siihen kuuluvat kaikki, vähintäänkin henkisesti.

Julkistan tässä nyt epävirallisista säännöistä poiketen yhden kuvan eräästä suorituksesta aiemmalta reissulta:

fat.jpg
 
Mites nigster, pitäiskö mun päräyttää Refen kans sun huudeille niin saisin ton oman auton sinne näppärästi ja voitais siitä sitten vaikka lähteä etenemään? :evil:

-Edit- Miks mun nimeä ei ole jatkajien joukossa???
 
Vapauduin juuri äskettäin sinkkuihmisten maailmaan. Täytyy pitää ittensä kiireisenä. Ton esiintymisen kans voi olla vähän hiljasta jos ei saa häppää vetää ennen sitä. :D

Mukavaa että olet sinut oman seksuaalisuutesi kanssa, ei minulla ole homoja vastaan mitään :hyvä:

Mulla olis hot_tamale.mp3 :rolleyes:
Kelpaa...
Mites nigster, pitäiskö mun päräyttää Refen kans sun huudeille niin saisin ton oman auton sinne näppärästi ja voitais siitä sitten vaikka lähteä etenemään? :evil:

-Edit- Miks mun nimeä ei ole jatkajien joukossa???

Mennään etkon etkoille nigsterin kämppään perjantai aamuna :rock:
 
Mites nigster, pitäiskö mun päräyttää Refen kans sun huudeille niin saisin ton oman auton sinne näppärästi ja voitais siitä sitten vaikka lähteä etenemään? :evil:
Sopii mainiosti. Ollaan sitten tarkemmin yhteydessä.

Mennään etkon etkoille nigsterin kämppään perjantai aamuna :rock:
Sopii, muttei sentään vielä aamulla. Pitänee nääs käydä töissäkin. :D
 
Meitsi ! Paljo maksaa? Käykö maksu luonnossa?

aamiainenhan on sen 9,50€ ja puhveli 28€ eli yhteensä 37,50€ ... tosta luonnossa maksamisesta täytyy kyl ensin neuvotella hummiksen kanssa, mut jotenki musta tuntuu et se ei lämpee ajatukselle :( eli jos varaudut siihen et roudaat ton verran käteistä ni diili on tehty :rock:

kohta mennää :hyper: :dance: :kippis1: :dance2:
 
Uskokaa pois, se kaste ei ole todellakaan ongelma. Jos jänskättää yleensäkki asiat, niin pieni iloliemi poistaa senkin :)
 
Pekkaset ja liukumat on keksitty.. työnteko on vaan tekosyy.. ja ethän sää oikeesti siellä työtä tee :rolleyes:
Ei mulla mitään pekkasia ole.

No anyway...voin kyllä hilpaista aiemmin silloin perjantaina niin päästään sitten nopeammin itse asiaan. Mutta ei muuta kuin tervetuloa playa de nigsteriin.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom