Nonii, nyt seki selvis et hummis ei pääsekkää risteilemää ... eli mulla olis kaupan aamiainen ja buffetti jos jollekki kelpaa
Meitsi ! Paljo maksaa? Käykö maksu luonnossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nonii, nyt seki selvis et hummis ei pääsekkää risteilemää ... eli mulla olis kaupan aamiainen ja buffetti jos jollekki kelpaa
Asennetta.. kaveri on heti kiipeämässä hummiksen selkään
Mulla olis hot_tamale.mp3Musiikkia ei saa itse valita vaan se toimitetaan järjestäjäkomitean toimesta.
:lol2:Ja muistutetaan toki vielä perinteisistä aika merkittävistä palkinnoista. Eli voittajalle pullo kuplivaa ja eroottinen vartti autokannella Mr.Refereen kanssa
Naisten sarjan palkinto on edelleen mietintämyssyn alla, mutta eiköhän sinnekin jotain kivaa keksitä.
Mulla on vieläkin rinta kipeä.Julkistan tässä nyt epävirallisista säännöistä poiketen yhden kuvan eräästä suorituksesta aiemmalta reissulta:
Vapauduin juuri äskettäin sinkkuihmisten maailmaan. Täytyy pitää ittensä kiireisenä. Ton esiintymisen kans voi olla vähän hiljasta jos ei saa häppää vetää ennen sitä. :D
Kelpaa...Mulla olis hot_tamale.mp3
Mites nigster, pitäiskö mun päräyttää Refen kans sun huudeille niin saisin ton oman auton sinne näppärästi ja voitais siitä sitten vaikka lähteä etenemään? :evil:
-Edit- Miks mun nimeä ei ole jatkajien joukossa???
Sopii mainiosti. Ollaan sitten tarkemmin yhteydessä.Mites nigster, pitäiskö mun päräyttää Refen kans sun huudeille niin saisin ton oman auton sinne näppärästi ja voitais siitä sitten vaikka lähteä etenemään? :evil:
Sopii, muttei sentään vielä aamulla. Pitänee nääs käydä töissäkin. :DMennään etkon etkoille nigsterin kämppään perjantai aamuna
Sopii, muttei sentään vielä aamulla. Pitänee nääs käydä töissäkin. :D
Sopii mainiosti. Ollaan sitten tarkemmin yhteydessä.
Ei siihen kukaan ole ennenkään kuollu.Risteily lähestyy uhkaavasti:kippis1: Toi kaste kyl vähä jännittää.
Ei mulla mitään pekkasia ole.Pekkaset ja liukumat on keksitty.. työnteko on vaan tekosyy.. ja ethän sää oikeesti siellä työtä tee
Kuinkahan aikaisin mun pitää oikein lähteä ajamaan... Kuulostaa että Refellä on jano...