Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yup, pitää bongata se listan viimenen sieltä vasta. ;)Muista Dymond ottaa se kuvausrekvisiitta mukaan että saadaan susta hyviä kuvia.. :dance2:
olis hauska testata saisko hämmennystä aikaan kun vetäis ko. Stailissa mukatosissaan koko reissun. :d
No mikähän se vois olla? :D Huomasitko muuten, minkä paatin nimi mainittiin tuossa biisissä? :lol2:mikä on ko Staili? woot? Ja Dymond, toi biisi jäi ikävästi soimaan päähän, vähän kun hot tamale.
Vain jos sä oot mukana, bro. :lol2:Mikä on staili, wtf!? Et oo tosissaan.
Mä hommaan risteilylle golden frontit, kellot, korut ym. tarvittavat rekvisiitat. Ei oikeesti, siihen ei pystyisi, edes mukamukatosissaan.
Vain jos sä oot mukana, bro. :lol2:
Horation voittanutta ei ole, eikä tule.
Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??Olisiko ideaa, jos etelästä lähtijät ostaisivat liput kimpassa( pois lukien opiskelija-alennuksen saajat ).
Saataisiin paikat vierekkäin.
Meillä on shrimpin kanssa liput klo 17.09 lähtevään Pendolinoon. Se on perillä Turun satamassa 19.14 joten etkoilemaan sillä ei ehdi. Aikasempina kertoina oon muistaakseni menny jollain intercityllä mikä on ollu Turussa about kuuden maissa. Sillon on ehtiny käydä shämissä muutamalla ennen laivaa. Tosin tää Europa lähtee aikasemmin ku se Isabella millä ollaan aikasemmin menty joten pitäis vieläkin aikasemmin lähteä jos haluaa pidempään istuskella siellä Turussa. Toi edellä mainittukin lähtee jo neljältä joten tiukkaa tekee jos pitää esim. töissäkin olla kun toi on kuitenkin Perjantai-päivä.Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??
Junaa suunnittelin itse ellei jotain vaihtoehtoista matkustus tapaa järjesty.
Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??
Junaa suunnittelin itse ellei jotain vaihtoehtoista matkustus tapaa järjesty.
Hypätkää samaan junaan meiän kanssa.ZeiZein kanssa tullaan varmaan junalla, kun halvemmat opiskelijalippusetkin saadaan vielä. Aikaa ei o päätetty vielä.