Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muista Dymond ottaa se kuvausrekvisiitta mukaan että saadaan susta hyviä kuvia.. :dance2:
Yup, pitää bongata se listan viimenen sieltä vasta. ;)

Olis hauska testata saisko hämmennystä aikaan kun vetäis ko. stailissa mukatosissaan koko reissun. :D
 
mikä on ko Staili? woot? Ja Dymond, toi biisi jäi ikävästi soimaan päähän, vähän kun hot tamale.
 
mikä on ko Staili? woot? Ja Dymond, toi biisi jäi ikävästi soimaan päähän, vähän kun hot tamale.
No mikähän se vois olla? :D Huomasitko muuten, minkä paatin nimi mainittiin tuossa biisissä? :lol2:
 
Mikä on staili, wtf!? Et oo tosissaan.

Mä hommaan risteilylle golden frontit, kellot, korut ym. tarvittavat rekvisiitat. Ei oikeesti, siihen ei pystyisi, edes mukamukatosissaan.
 
Mikä on staili, wtf!? Et oo tosissaan.

Mä hommaan risteilylle golden frontit, kellot, korut ym. tarvittavat rekvisiitat. Ei oikeesti, siihen ei pystyisi, edes mukamukatosissaan.
Vain jos sä oot mukana, bro. :lol2:
 
Kumpi teistä on sitten Jack Bauer ja kumpi Horatio??

http://www.sarjaopas.com/kuvat/24_iso.jpg
Horation voittanutta ei ole, eikä tule.

Horatio:
2.jpg
 
Laiva on sitten täynnä. Ilmoitin kahliksen niin ensin sanottiin että ei mahdu. Kohta soitettiin, että saivat homman sittenkin järjestettyä :rock:

Samalla kävi ilmi, että paketissa ei ole pelkkiä 4 hengen hyttejä vaan hyttikoko määräytyy siinä olevan matkustajamäärän mukaan. Eli pakettimme koostuu 2-4 hengen hyteistä (hytin kokonaishinta on kuitenkin sama riippumatta henkien määrästä, vain luokka vaikuttaa). Eihän tuolla sinällään väliä, sänkyjä noista vain puuttuu. Mutta tiedoksi vain, että "vajaissa" hyteissä ei ole tilaa ylimääräisille jälki-ilmoittautujille.

Puhveli tarjoillaan klo 16. Aikaisempi vaihtoehto olisi ollut joskus yhden kieppeillä. Otin kuitenkin tuon myöhemmän, kun saattaa olla vähän palan tunnetta vielä kurkussa tuon aikaisemman aikoihin :urjo:
 
Olisiko ideaa, jos etelästä lähtijät ostaisivat liput kimpassa( pois lukien opiskelija-alennuksen saajat ).
Saataisiin paikat vierekkäin.
Kullipylly?
Itse tyydyn taas kiinalaiseen kikkelihippaan. Olen jo wanha, enkä niin viriili.
Mikään ei ole niin kiva kuin läiskäistä toista poskeen.
Tai hapettaa joko ulkoisesti tai sisäisesti.
Päällystöltähän saa varmaan lainaksi Ahvenanmaalaisen juhannussalon. Ja voin ostaa vaaleanpunaisia siipiä läheisestä tanssivaatekaupasta A. kivenkadulta.
Mutta sopiiko musta kynsilakka varpaankynsissä vaaleapunaisten siipien kanssa?
 
:o

ei sitten muuta kuin kippis ja kossua!!!
 
Jos joku on Tampereen suunnalle paluumatkaa tekemässä autolla, jossa olisi vapaata niin mieluusti tulisin kyydillä, pienen korvauksenkin pystyn maksamaan :)
 
Olisiko ideaa, jos etelästä lähtijät ostaisivat liput kimpassa( pois lukien opiskelija-alennuksen saajat ).
Saataisiin paikat vierekkäin.
Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??

Junaa suunnittelin itse ellei jotain vaihtoehtoista matkustus tapaa järjesty.
 
Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??

Junaa suunnittelin itse ellei jotain vaihtoehtoista matkustus tapaa järjesty.
Meillä on shrimpin kanssa liput klo 17.09 lähtevään Pendolinoon. Se on perillä Turun satamassa 19.14 joten etkoilemaan sillä ei ehdi. Aikasempina kertoina oon muistaakseni menny jollain intercityllä mikä on ollu Turussa about kuuden maissa. Sillon on ehtiny käydä shämissä muutamalla ennen laivaa. Tosin tää Europa lähtee aikasemmin ku se Isabella millä ollaan aikasemmin menty joten pitäis vieläkin aikasemmin lähteä jos haluaa pidempään istuskella siellä Turussa. Toi edellä mainittukin lähtee jo neljältä joten tiukkaa tekee jos pitää esim. töissäkin olla kun toi on kuitenkin Perjantai-päivä.
 
Milläs Stadista eli ytimestä eli Helsingistä eli hesasta on jengi eli posse eli ihmiset eli sakki eli karjut/naaraat lähdössä risteilee??

Junaa suunnittelin itse ellei jotain vaihtoehtoista matkustus tapaa järjesty.


Itse ajan kaverin kanssa Stadin kautta Turkkuseen. Kyytiin on mahdollisesti lähdössä Dymond ja Sipulia? Eli siihen vielä varmaan mahtuisit vielä survomalla. Toivotaan vaan et kaikilla ei oo koko elämää mukana! Dymondin meikit ja hiusvärit vie kuitenkin koko takakontin. :thumbs:
 
ZeiZein kanssa tullaan varmaan junalla, kun halvemmat opiskelijalippusetkin saadaan vielä. Aikaa ei o päätetty vielä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom