- Ikä
- 40
Ku oot 09.00 raumalla niin se riittää :kippis1:
Ehkä tuosta ajasta joutuu vähän liisimään...:evil:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ku oot 09.00 raumalla niin se riittää :kippis1:
Dymond muista sitten vastat musta hih. Ei ole tännekään ehtinyt kirjoitella.
ROBERTTO tiesitkös että sun ystäväs on mun valmentaja ;) selvis tänään tompan varpajaisissa. Maailma on piskuinen.
PS. TJ13
No katos! On meillä tainnutkin olla jotain puhetta joskus sinusta, en ole vain nimimerkkiin yhdistänyt. Harmi kun en varpajaisiin itse päässyt, vaan töitä pitää painaa. Tomppahan tulee ensi viikolla tännepäin. Tuore isä lähtee heti evakkoon. ;) Käydään treenaamassa porukalla kun seuraavan kerran tulen sinne päin Suomea. Tompalle pitää katso aina käydä näyttämässä miten rauta liikkuu. ;)
edit. Meni hieman
Satamassa on reilusti (maksullisia) parkkipaikkoja minne voi jättää.Onko kellään faktaa monelta toi laiva tulee takaisin turkuun kun pitäis junamatkoja varailla tai sit vaihtoehtoisesti saisko autoa jonnekkin fiksusti parkkiin risteilyn ajaks?
Millon ollaan takasin Turkusessa? Paljonkohan ne parkkimaksut suunnilleen on?Satamassa on reilusti (maksullisia) parkkipaikkoja minne voi jättää.
Millon ollaan takasin Turkusessa? Paljonkohan ne parkkimaksut suunnilleen on?
Parkkimaksut varmaan jotain €10 luo...ean muistin mukaan aika tarkasti sen 10e/vrk.
Missäs jengi aikoo majailla la-su yön? Siis muualla kuin Blancossa, Dynamossa ja Hesen edessä (jotkut ehkä putkassa:D). Mä kelasin ottaa Hamburger Börssistä 2hlö:n huoneen, koska eihän sitä tiedä jos vaikka unikaverin löytäisi;)
Itse olen varannut MHK:n haaremilukaalista pöntönvierustan makuualustaksi ja akuankkalehtikasan tyynyksi. Hinta ei paha: lupasin mhk:lle, että Refe antaa eroottisvaikutteisen alapäähieronnan suitsukkeiden kera siitä hyvästä.Missäs jengi aikoo majailla la-su yön? Siis muualla kuin Blancossa, Dynamossa ja Hesen edessä (jotkut ehkä putkassa:D). Mä kelasin ottaa Hamburger Börssistä 2hlö:n huoneen, koska eihän sitä tiedä jos vaikka unikaverin löytäisi;)