Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Dymond muista sitten vastat musta :) hih. Ei ole tännekään ehtinyt kirjoitella.

ROBERTTO tiesitkös että sun ystäväs on mun valmentaja ;) selvis tänään tompan varpajaisissa. Maailma on piskuinen.
 
Dymond muista sitten vastat musta :) hih. Ei ole tännekään ehtinyt kirjoitella.

ROBERTTO tiesitkös että sun ystäväs on mun valmentaja ;) selvis tänään tompan varpajaisissa. Maailma on piskuinen.


No katos! On meillä tainnutkin olla jotain puhetta joskus sinusta, en ole vain nimimerkkiin yhdistänyt. Harmi kun en varpajaisiin itse päässyt, vaan töitä pitää painaa. Tomppahan tulee ensi viikolla tännepäin. Tuore isä lähtee heti evakkoon. ;) Käydään treenaamassa porukalla kun seuraavan kerran tulen sinne päin Suomea. Tompalle pitää katso aina käydä näyttämässä miten rauta liikkuu. ;)


edit. Meni hieman :offtopic:
 
No katos! On meillä tainnutkin olla jotain puhetta joskus sinusta, en ole vain nimimerkkiin yhdistänyt. Harmi kun en varpajaisiin itse päässyt, vaan töitä pitää painaa. Tomppahan tulee ensi viikolla tännepäin. Tuore isä lähtee heti evakkoon. ;) Käydään treenaamassa porukalla kun seuraavan kerran tulen sinne päin Suomea. Tompalle pitää katso aina käydä näyttämässä miten rauta liikkuu. ;)


edit. Meni hieman :offtopic:


Jeesh eli pitänee käydä syvällisii luonneanalyysejä laivalla :)
 
Kakstoista päivää enää?! Kaksitoista!

jailbait.jpg
 
Onko kellään faktaa monelta toi laiva tulee takaisin turkuun kun pitäis junamatkoja varailla tai sit vaihtoehtoisesti saisko autoa jonnekkin fiksusti parkkiin risteilyn ajaks? :)
 
Onko kellään faktaa monelta toi laiva tulee takaisin turkuun kun pitäis junamatkoja varailla tai sit vaihtoehtoisesti saisko autoa jonnekkin fiksusti parkkiin risteilyn ajaks? :)
Satamassa on reilusti (maksullisia) parkkipaikkoja minne voi jättää.
 
Missäs jengi aikoo majailla la-su yön? Siis muualla kuin Blancossa, Dynamossa ja Hesen edessä (jotkut ehkä putkassa:D). Mä kelasin ottaa Hamburger Börssistä 2hlö:n huoneen, koska eihän sitä tiedä jos vaikka unikaverin löytäisi:love:;)

Sitten pakollinen disclamer: Mulla voi olla pakollisia velvollisuuksia sinä viikonloppuna joista saan tietää aikaisintaan ensi torstaina ja viimeistään 8.10. Eli voi olla, että joko koko matka jää väliin tai matka onnistuu ainoastaan selvinpäin tai lauauntain+sunnuntain jatkot joutuu jättämään väliin.:(
 
Missäs jengi aikoo majailla la-su yön? Siis muualla kuin Blancossa, Dynamossa ja Hesen edessä (jotkut ehkä putkassa:D). Mä kelasin ottaa Hamburger Börssistä 2hlö:n huoneen, koska eihän sitä tiedä jos vaikka unikaverin löytäisi:love:;)

En ole kyllä vielä miettinyt yhtään missä yövyn, mutta eiköhän se selviä sitten...;)
 
Missäs jengi aikoo majailla la-su yön? Siis muualla kuin Blancossa, Dynamossa ja Hesen edessä (jotkut ehkä putkassa:D). Mä kelasin ottaa Hamburger Börssistä 2hlö:n huoneen, koska eihän sitä tiedä jos vaikka unikaverin löytäisi:love:;)
Itse olen varannut MHK:n haaremilukaalista pöntönvierustan makuualustaksi ja akuankkalehtikasan tyynyksi. Hinta ei paha: lupasin mhk:lle, että Refe antaa eroottisvaikutteisen alapäähieronnan suitsukkeiden kera siitä hyvästä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom