Der un-official risteily från ÅBÅ, part VII

Itse ajan kaverin kanssa Stadin kautta Turkkuseen. Kyytiin on mahdollisesti lähdössä Dymond ja Sipulia? Eli siihen vielä varmaan mahtuisit vielä survomalla. Toivotaan vaan et kaikilla ei oo koko elämää mukana! Dymondin meikit ja hiusvärit vie kuitenkin koko takakontin. :thumbs:
No jos kerran mahtuu ni jees... :rock: Mun hiusvärit ja meikit vie hyvin vähän tilaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä on shrimpin kanssa liput klo 17.09 lähtevään Pendolinoon. Se on perillä Turun satamassa 19.14 joten etkoilemaan sillä ei ehdi.
Ajattelin tulla tuolla aikaisemmalla junalla 16:03 / 18:07.
Silloin on kesäloma ja aikaa.
Laiva näyttäis tulevan satamaan 19:15. Ja juna takaisin 19:45.
 
Toivotaan vaan et kaikilla ei oo koko elämää mukana! Dymondin meikit ja hiusvärit vie kuitenkin koko takakontin. :thumbs:
:rolleyes: Ei tota kosmetiikkaa ole kovin paljon, mutta jostain syystä noita rättejä siunaantuu matkaan aika reilusti. :cheryll: :D

No jos kerran mahtuu ni jees... :rock: Mun hiusvärit ja meikit vie hyvin vähän tilaa.
Jou, hokasithan, että Roberton kanssa paluu on sunnuntaina.
 
Jeppujee, pääsee jo alkumatkasta sillinä purkkiin :dance: Mutta mä vien vähän tilaa ja todennäkösesti pöllin taas dyyymondi-brööderin vaatteita, joten omia matkatavaroitakaan tuskin on kauheesti :D
 
Jeppujee, pääsee jo alkumatkasta sillinä purkkiin :dance: Mutta mä vien vähän tilaa ja todennäkösesti pöllin taas dyyymondi-brööderin vaatteita, joten omia matkatavaroitakaan tuskin on kauheesti :D
Jeps, toi on hyvä kun sä olet niin tiukkaan pakattu. :D Ja vaatteistakaan ei tarvii lainata kuin yläosaa, kun ne riittää hameeksi. Housut tosin vois olla hauskat sun päällä, kun mahtuisin itekin joihinkin kahteen kertaan.
 
Jou, hokasithan, että Roberton kanssa paluu on sunnuntaina.
En kyl ottanu tätä huomioon, mutta eihän tuo ole ongelma... Jos tulee YPP ni sit voin hypätä (maito)junaan ja palata Helsinkiin tai sit käytttää tota tekosyynä toisenpäivän känniin :D Tämähän menee paremmin kun hyvin...
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Oi jospa oisin saanut olla mukana", tai siis päässyt tuolloin risteilylle... Porukka alkaa silminnähden olemaan melko täpinöissä jo.
 
Ei silti, en olisi päässytkään tuona ajankohtana. Muuten olisin ilmoittautunut kyllä.
 
Ei muutakuin seuraavalle reissulle, tuskin tämä perinne tähän loppuu!

Matkan tunnelmiahan rannalle jääneet voivat jälkikäteen ihastella valokuvista.. Joihin on pääsy vain mukana olleilla :) :kippis1:
 
Paha :D Tai videoillekkin päätyy osa...

Mää ajattelin olla vaan hytissä etten päädy minnekkään kuvamateriaaliin :dance2:

Pitää keväällä sitten ottaa säkki mukaan, tehdä siihen silmänreiät ja pukeutua siihen ;)
 
Täällä olis tarvittaessa Espoo-Helsinki akselilta bensamaksuton autokyyti. Kiinnostuneet saa viitata. Takasintulon kuskista voidaan sitten keskustella :D
 
Nonii, nyt seki selvis et hummis ei pääsekkää risteilemää ... eli mulla olis kaupan aamiainen ja buffetti jos jollekki kelpaa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom