Jees eli kahlis voi ottaa snowben paikan tai sitten mennä noiden semiheteroiden sekaan. Maksupolitiikan voi hoidella sitten suoraan hyttikamujen kanssa vaikka satamassa. Katsellaan privalla yksityiskohdat :whip:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitähän tähän sanois taas..... Alkaa olemaan niin paljon lippuja ja paikkoja tarjolla että melkeen pitäis pitää karsintaa.Meidän hytissä on vasta kaksi puoliksi heteroa miestä, joten mahdut meidänkin hyttiin!
Jäi nuo puhveliostot roikkumaan sen verran pitkäksi, että sain otettua tuon sun aterian pois. Saat siis ainakin sen takaisin. Siirtelen sen piakkoin siihen tilille, josta maksoit.Mää jouduin perumaan. Mulla oli hyttipaikka kolmen muun kanssa ja sit buffetti. Otakko molemmat?
Lihaa on niin paljon että kaikki ei voi olla samaan aikaan samalla puolella laivaa
Jep, eli pysyttelehän sinä eri puolella kuin muut :D
;)
Pläh. Kaikille nikki tarralappuun ja rintapieleen. Niitä voi stten illan kulkuessa siirrellä ja keräillä ja leikkiä muistipeliä. Tai voi huvikseen teeskennellä olevansa joku muu. ( Mää olen ihan ilmetty Kahlis. Iso blondi.) Sitten kun ei enää osaa lukea olutlasit päässä, pitää uskaltaa kysyä maaginen kysymys. " Mikä nikki? Paljo kyykkäät?":dance2:On muuten törkeen kokonen lössi...saa taas ihme ilmeitä muilta matkustajilta kun yrittää muistaa nimiä ja huutelee nickeillä porukkaa...:D
Pläh. Kaikille nikki tarralappuun ja rintapieleen. Niitä voi stten illan kulkuessa siirrellä ja keräillä ja leikkiä muistipeliä. Tai voi huvikseen teeskennellä olevansa joku muu. ( Mää olen ihan ilmetty Kahlis. Iso blondi.) Sitten kun ei enää osaa lukea olutlasit päässä, pitää uskaltaa kysyä maaginen kysymys. " Mikä nikki? Paljo kyykkäät?":dance2:
Siis eikö voitaisi lähteä jo?
Siis eikö voitaisi lähteä jo?
( Mää olen ihan ilmetty Kahlis. Iso blondi.)
Mitä helvettiä!!!1 Mistäs sä nää säännöt tiedät??!?!?!?? Leikki on kylläkin tuttu :D Enkä sano mistä... Jääköön se meidän salaisuudeksiKahlis. Meidän hytti ei sit osallistu muuhun ilonpitoon laivalla. Harrastetaan kullipyllyä koko matka. (Kullipyllyn säännöt: Ensiksi valitaan kuka on ensimmäinen kullipylly. Sen jälkeen muut yrittävät ujuttaa kullinsa tämän pyllyyn. Kilpatoverit saavat töniä ja häiritä toisiaan, mutta sitten kun joku kilpailijoista onnistuu tehtävässä, siitä tulee seuraava kullipylly).
Mitä helvettiä!!!1 Mistäs sä nää säännöt tiedät??!?!?!?? Leikki on kylläkin tuttu :D Enkä sano mistä... Jääköön se meidän salaisuudeksi
Ei oo ei... Saan siis kunnia paikan :haart:Hyvä ettei oo sit uusi peli sullekaan!! Saat olla ensimmäinen kullipylly. :haart:
Oi ei... maku on vieläkin muistissa:D Millähän risteilyllä edes oli?Jahas, vaniljakossukolaa on ikävä ;)
27 päivää tai sinnepäin. Kieltämättä sais aika kulua nopsaan..... :dance2:
Hmmm. Uskoo ken näkee. Toki siitä on 2 v kun olen muistikuvani luonut.Paitsi et kahlis on nykyään pieni ja kalju :D