SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Integrandi sanoi:
Voin vielä ens viikolla kysäistä josko hyttejä piisaa. Muutamaan päivään en viitti tuonne soitella, kun se sama myyjä on kirjoittanut mulle jo neljä kertaa uuden laskun...

kiitokset miljoonasti privahytistä. itse lupaan hlökohtaisesti tarjota Integrandille välittömästi huurteisen, kunhan satutaan samaan anniskelupisteeseen. oli se sitten maissa tai paatissa. helvetin hienoa, että sulla riittää virtaa ja intoa järjestää asioita - ja ne vielä kaiken lisäksi hoituvatkin esimerkillisesti.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
taicaviitta sanoi:
kiitokset miljoonasti privahytistä. itse lupaan hlökohtaisesti tarjota Integrandille välittömästi huurteisen, kunhan satutaan samaan anniskelupisteeseen. oli se sitten maissa tai paatissa. helvetin hienoa, että sulla riittää virtaa ja intoa järjestää asioita - ja ne vielä kaiken lisäksi hoituvatkin esimerkillisesti.

Saman tarjoan minä. Ja edelliskerran järjestelyistä, kuvista ja muista myös tarjoan yhden. Integrandille tulossa halpa reissu.. :D

Mistä päästäänkin itse asiaan. Eli tehdäänkö samaan tyyliin kuin viimeksi, alkuillasta esim shamrockkiin kokoonnuttaisiin, mistä bussilla satamaan jne? Uusiakin ihmisiä (myöskin turussa ilmeisesti lähes ekaa kertaa käyviä) on tulossa, niin helpompi heillekkin varmaan löytää porukka ja myöhemmin satama..?

edit. vaihdetaankin suomeen - ruotsia ei tueta. eli sopii bra. eiku...

Ja tälläkin kertaa odotetaan Weakkia... :nolo:

Mä en privahyttiä tarvi mutta otetaanko me, Refe, tollainen "luxus" -hytti? Mun puolesta joku kolmaskin voi siihen tulla...

Ex-Tavis sanoi:
Heh, mutta Pahis, mähän voin helposti sut kantaa yksinkin:D!..Muistatkos taannoista Pikkujoulua kun ainakin nostin sut (kevyesti..no jooh, sanotaan just ja just) pystyyn.

Kuinka voisinkaan tuon unohtaa... :haart: ;)

nigster sanoi:
Mä en privahyttiä tarvi mutta otetaanko me, Refe, tollainen "luxus" -hytti? Mun puolesta joku kolmaskin voi siihen tulla...

Jooh, otetaan vaan. Täytyy tehdä tohon sitten sellanen kyltti :rock:
Ellei sitten TJJ ota meitä samaan hyttiin.

Ei mitään kylttejä, Refen inttikalsarit vaan siihen oveen kiinni. Junnuhytin oveen tietty Weakin kalsongit, punttimimmien hyttien oveen stringit jne... :jahas:

TJJ sanoi:
Saman tarjoan minä. Ja edelliskerran järjestelyistä, kuvista ja muista myös tarjoan yhden. Integrandille tulossa halpa reissu.. :D

Mistä päästäänkin itse asiaan. Eli tehdäänkö samaan tyyliin kuin viimeksi, alkuillasta esim shamrockkiin kokoonnuttaisiin, mistä bussilla satamaan jne? Uusiakin ihmisiä (myöskin turussa ilmeisesti lähes ekaa kertaa käyviä) on tulossa, niin helpompi heillekkin varmaan löytää porukka ja myöhemmin satama..?

Yhdyn samaan eli suurkiitos Integradille ja minäkin tarjoan :rolleyes: ... siis tätä:kippis1: .

Shamrock on hyvä kokoontumispaikka, se kun on niin keskeisellä paikalla.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
shamrock kuulostaa hyvältä, mäkin olen ihan tampio bussien kanssa. meinaatteko nyt sumplia noi hytit vai siellä vasta

taicaviitta sanoi:
edit. vaihdetaankin suomeen - ruotsia ei tueta. eli sopii bra. eiku...

:D

Taidan taas viedä auton etukäteen satamaan.. Varataanko taicaviitalle jo paluumatkalle paikka?

TJJ sanoi:
Varataanko taicaviitalle jo paluumatkalle paikka?

o/ välittömästi!! :D jotenkin en usko että jaksan katella siinä vaiheessa matkaa niitä kännisiä ääliöitä terminaalissa yhtään sen enempää kuin viimeksikään...

Integrandi sanoi:
Missäs tuo Shamrock olikaan?

toria vastapäätä, samassa talossa kuin sokos hotel börs - ja melkeinpä börsin vierellä. linja-autopysäkkejä vastapäätä.

edit. TJJ taas kerran nopeempi. vaikka mä kyllä yleensä olen... nopea. ;)

rocky6 sanoi:
shamrock kuulostaa hyvältä, mäkin olen ihan tampio bussien kanssa. meinaatteko nyt sumplia noi hytit vai siellä vasta

Niin, jos ne sumplii vasta sitten siellä. Porukka kun tässä muuttuu ja elää niin menee varmaan helpoiten sillä tavalla.

Joo mahtava idea tavata Shamrockissa, löytää meikäläinenkin paikan! Viime Turun reissusta sen verran aikaa, että muistan vaan sen, että siellä on paljon vittuilevia bussikuskeja joilta ei kannata kysyä yhtään mitään :D
Innolla odotan reissua!

Snowbe sanoi:
Mahtuuks viel yks juniori? :)
Eiköhän sinne yksi vielä mene...nyt alkaa sitten kyllä olemaan junnukiintiö täynnä. Neljällehän oli laivan puolelta lupa ja listassa on junnuja viisi.

Päivitetäänpä taas uusin lista. Ashta, AT ja Snowbe laitatteko nimet ja syntymävuodet privalla.

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- MillaMagia
- Otso
- Melly
- S-T
- Ashta
- AT
- Snowbe

1. hytti: taicaviitta (20 e)
2. hytti: TJJ (20 e)
3. hytti: Honey (20 e)

4. hytti: 4xpunttimimmi (5.5 e)
5. hytti: 4xpunttimimmi (5.5 e)
6. hytti: 4xsikaniska (5.5 e)
7. hytti: 4xsikaniska (5.5 e)
8. hytti: 3xsikaniska (5.5 e)
9. hytti: 3xsikaniska (5.5 e)

E:voitaisiin muodostaa laivan massiivisin hyttikokoonpano. Otso, Mr Referee, Nigster ja Snowbe samaan hyttiin ja siellä lepäilisi vaatimattomat 481 kg pakkismassaa :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom