SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
rocky6 sanoi:
kappas toi olikin perjantai, pitää hommailla duunista vapaata:)

eiks paholainenkin ollut porista? voisin sen ja pesupallon kans tulla hyttiin
Sopii mulle muuten mutta olen jo varannut Weakin kalsareitten kanssa itseni samaan hyttiin, saa nähdä onko mies itse tulossa myös.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
mites toi risteily toimikaan taas aikatauluiltaan? eli siis moneltako pe oli se lähtö, ja miten se oli la takaisin?

Pesupallo sanoi:
Sopii mulle muuten mutta olen jo varannut Weakin kalsareitten kanssa itseni samaan hyttiin, saa nähdä onko mies itse tulossa myös.
Sovitaaks nii, et mun ei tarttis maksaa tätä matkaa. Voin sitte vaikka örveltää sen muutaman euron edestä teille, ja saatte kunnon :kuvia: . :D

No okei, mää varaan ittelleni paikan. En tosin oo varma et voinko tulla, mutta voin kyllä maksaa silti oman paikkani, ei toi muutama euro oo kova menetys.

Ja jos sitte vapautuis uus paikka yhdelle barely-legalille, niin voisin ottaa yhen pakkiskaverin mukaan(ainakin :D ). Eli jos jää paikkoja vapaaksi junnuille, niin mulla on kyllä kavereita ketä voin ottaa täytöksi.

Ja mul on ihan sama mis hytis oon, mut Pesupallo(kei) varas ittekseen paikan mun kans, nii kyl se mulle passaa:thumbs:

Mr.Referee sanoi:
...Jos mahollista niin hytti olis kolmistaankin ihan hyvä...
Näinhän se varmasti olisi. Ellei tohtori tahdo olla yksin :).

Mua tuskin (toivottavasti) tarvitsee laskea tohon 18-22 -vuotiaiden porukkaan, uskon meneväni siitä ilman nokan koputusta. Voin olla vaikka jonkun avomies ;).

rocky6 sanoi:
kappas toi olikin perjantai, pitää hommailla duunista vapaata:)

eiks paholainenkin ollut porista? voisin sen ja pesupallon kans tulla hyttiin

Oho, joku haluaa vapaaehtoisesti mun kanssa samaan hyttiin :eek:
Mulle käy ihan mikä vaan järjestely. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis (heleän äänensä kera )
- Cassu
- Mr.Referee (työvaraus)
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta (työvaraus)
- Rowena
- Gayyo ääss (aka keijo_s)
- Weak

Integrandi: onnistuuko että saadaan Hytti kolmeen pekkaan? mun posehousut voi varata sen yhden sängyn siitä. Tietenkin jos menee tiukaksi niin otetaan siihen neljäs.

Hommahan etenee jouhevasti. Nimiä ja syntymävuosia tulee niin, että privalinja on kuumana. Neljältä uupuu vielä.

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu ;)
- Mr.Referee
- Nigster ;)
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6 ;)
- taicaviitta
- Rowena ;)
- keijo_s
- Weak

Elikkäspelikkäs, jos ylläoleva lista säilyy niin tilanne on se, että punttimisuille menee kaksi hyttiä ja neljä jää äijille. Eli tällä hetkellä olisi tarkalleen 3 jätkää/hytti.

Ehdottaisin, että vältetään laskutussäätö ja jaetaan hyttien kokonaissumma porukan määrällä. Riippumatta siitä tuleeko sinne hyttiin 2,3 vai 4 tyyppiä. Hytit ovat kuitenkin niin halpoja että tuossa puhutaan muutamien eurojen eroista. Ja mulle on ainakin aikasen sama montako tyypppiä siellä samassa hytissä nukkuu. Mutta jos jollekin ei sovi niin laskeskellaan vaan tarkat hinnat. Tällä hetkellä matkan hinta olisi noin 7.06 euroa per lärvi (120/17).

pistin privassa syntymäajan ja nimen..pistäkää johonkin hyttiin, samapa tuo oikeastaan

voi olla että oon perjantain vielä porissa, mut muistelen että jotkut olivat myös porista tulossa niin ehkei autokyyti ois ihan mahdoton ajatus? toki maksan

ps mieluiten alasänky, oon yökastelija :nolo:

Jooh. mun autolla varmaan taas kuljeskellaan. eli kyytiin pääsee. pahis on ainakin siinä varmaan tulossa. Täytyy vielä toi MillaMagia houkutella mukaan.

Olishan toi 3per/hytti aika hyvä määrä. neljän kanssa tulee aika ahdasta. missäs ne hytit sijaitsee? jossakin 2-kannella vai?

Mä pistin kanssa äsken nimen ja syntymävuoden menemään. Nyt on homma sitten Virallista! Jeaah:rock: Meitsi lähtee Pakkis-risteilemään!!! Homma bueno myös pomon kanssa, hyvä juttu. (Vaikka olin kyllä satavarma siitä jo aiemminkin.) Nyt vaan kuumeisesti lähtöä odottelemaan...

Mr.Referee: No asiaa! Eli jos oon vielä täällä niin saadaan kiva team Pori sinne =)

TJJ sanoi:
Taidan ottaa kaapata minimarin hyttikaveriksi.. ;)
Sehän on tiedossa, että mä vien erittäin vähän tilaa - edes Uusis ei huomaa yhtä minimaria. Että melkein kuin olisit hytissä yksin? :D

Mr.Referee sanoi:
Olishan toi 3per/hytti aika hyvä määrä. neljän kanssa tulee aika ahdasta. missäs ne hytit sijaitsee? jossakin 2-kannella vai?

Joo, mannekannellahan ne...mitäs luulit tuolla hinnalla :)

Mutta eihän sillä paljoa ole väliä...mieluummin tuolla kuin maksaa 4x enemmän samanlaisesta luukusta paria kerrosta ylempänä.

Pitäisköhän laittaa vielä yksi hytti tulemaan? Tekis maksimissaan noin 1,4 euroa per naama lisää. Voi meinaan olla aika heikko happi hytissä, kun joku vielä ilmoittautuu mukaan ja siellä nukkuu 4x100kg hikoilevaa lihaa krapulaansa pois. Mimmitkin saavat olla tilavissa lukaaleissaan :(

Mr.Referee sanoi:
Jooh. mun autolla varmaan taas kuljeskellaan. eli kyytiin pääsee. pahis on ainakin siinä varmaan tulossa. Täytyy vielä toi MillaMagia houkutella mukaan.

Ei varmaan oo kauheasti houkuttelemista, JOS onnistun saamaan töistä vapaata. :hyper: Koitan setviä tota työtilannetta huomenna, ja jos vaan pomo heltyy, niin mukana ollaan.

minimari sanoi:
Sehän on tiedossa, että mä vien erittäin vähän tilaa - edes Uusis ei huomaa yhtä minimaria. Että melkein kuin olisit hytissä yksin? :D

:D Melkein, mutta olisin silti minimarin kanssa hytissä.. :D

Mä vasta chatissa käydessä huomasin tällaisen reissun ja sen ajankohta osuu niin sopivasti että mä ehkä ilmoittaudun mukaan!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom