SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Rowena sanoi:
Kyllä se oli ihan kaikille suunnattu kysymys, tunnen mä parikymppisiä jotka ovat omien sanojensa mukaan jo kyllästyneitä dokailuun. Se vaihe tulee ihmisille niin eri-ikäisinä. No hyvä kuulla että samanhenkistä menoseuraa on löytymässä:D ! En mäkään jaksais odottaa...:)

Rauhoittunut? No en ainakaan kovin pahasti :hyper: . Menoseuraa siis löytyy, odotan innolla :rock: .

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Integrandi sanoi:
Mukaan kuitenkin reilusti tunaa ja raejuustoa...vähän niin kuin viimeks :D

:offtopic:
Pystytköhän vielä hetken odottamaan sitä pönttöäsi? En meinaan millään pääse täältä Turkuun vähään aikaan. Ihan viimeistään se tulisi tuona risteilyviikonloppuna? Mutta jos oot muuttanut mielen tai ei sovi odottaa niin ei haittaa...syön sitten ite tai löydän jonkun jolle kelpaa, eli no probs.

Ruokia meinaan kyllä kantaa tavalliseen tapaani mukaan mutta juomisten kanssa en hifistele;) .

Tottakai jaksan odottaa, eihän mulla tässä tosi hyvässä järjestelyssä mitään valittamista muutenkaan olisi, varsinkaan siinä tapauksessa jos voisit tuoda ne tähän mun kämpälle autolla:D?(Pääsisinkö vaikka samalla kyydillä siis satamaan jos tulisit just ennen laivalle lähtöä:nolo: ?)Itseasiassa olin kyllä jo miettimässä et kyselenkö sulta privana et millonkas sitä ollaan tännepäin tulossa, mutta eipä tuo siis oikeesti haittaa ollenkaan koska mun protskut riittää sinne laivareissuun asti. Saat siis luvan raahata ne mukanasi tänne sillä MÄ ne aion napaani pistellä:D .

Rauhoittua.. ei mitenkään. Tulee sellanen 2kk tauko tohon kupin ottamiseen, eli varautukaa siihen että saatte kantaa 115kg:ta nukkuvaa lihaa johonkin hyttiin....:D :rock: :rock: :kippis1: :kippis1: :rock: :rock: :kippis1: :kippis1: :kippis1:

Mr.Referee sanoi:
Rauhoittua.. ei mitenkään. Tulee sellanen 2kk tauko tohon kupin ottamiseen, eli varautukaa siihen että saatte kantaa 115kg:ta nukkuvaa lihaa johonkin hyttiin....:D :rock: :rock: :kippis1: :kippis1: :rock: :rock: :kippis1: :kippis1: :kippis1:
Sori, mä olen jo lupautunu kantaa Weakkiä :(

Sami81 sanoi:
Jos noista hyttijaoista tulee juttua, niin itsellä olis toivomuksena matkakumppanit, jotka on jo suurimman nuoruuden innon kokenut alkoholin kanssa tai ei ainakaan muutu suureksi kääliöksi illan timmellyksessä.

Minä voisin kans vähän rauhallisempaa hyttiä suosia, kun taipumusta migreeniin on, niin saattaa (kuten viimeksi) tulla hyttiin lähtö varsin ajoissa..

Vaikka, kun integrandi sanoit, että ainakin yks B-hytti täytyy ottaa, niin voin vaikka vähän extraa maksaa, ja miel rauhallista hyttiseuraa (+minimari ;)).

Ooh... Mulla osuu vapaapäivä tolle päivälle. Hmmmm... Puoli-ilmainen laivareissu perjantailähdöllä.. Alustavasti saattaisin vaikka harkita mukaan tulemista jos mut viime reissun jälkeen vielä huolitaan ja jos laivan kyytiin vielä mahtuu. :D

Psst.. Mä otan tällä kertaa vähän rauhallisemmin sen viunan kanssa...

:kippis1:

Toivoisin myös itselleni sitä hiljaisempaa hyttiä. tulee meinaan 150km ajomatka vielä lauantaina ja ei varmaan kukaan kyydissä olija halua että nukahtaa rattiin... vai haluaako??:rolleyes:

sitä rauhallisempaa osastoa toivotaan täälläkin. "antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä" -toimii kivasti, mutta siinä vaiheessa kun haluaisi mennä lepäilemään, niin ei haluais huomata löytävänsä itseään meluisilta jatkoilta hytissä. jos jatkoja sitten kuitenkin haluaa, niin eiköhän ne jostakin löydy. olis vaan hyvä olla sellainen varmasti hiljaisempikin paikka, jossa voi edes sen muutaman tunnin nukkua. siitä maksaa mielellään ylimääräistäkin.

edit. niin, siis jo senkin takia kaipaa rauhallista hyttiä, että niiltä töiltä ei sitten enää la yöksi pysty varmaankaan millään välttymään (hyvä jos nyt saa tän retken silleen järjesteltyä että ylipäätään pääsee mukaan) - siksi olis hyvä nukkua edes se muutama tunti. :)

Hmm ... kovasti himottais tätäki mimmiä lähtee mukaa :D rahakaa ei oo onkelma ku tää oon niin halpa mut ainoo mikä saattaa tuottaa päänvaivaa on työt (ja koulustaki pitäs vähän lintsata). Aika hyvin tuolta töistä on kyl saanu vapaata jos on tarttenu, mut täytyy nyt viel kysästä ennen ku ilmottautuu sitoutuvasti. Onkos täältä tampesterin suunnilta lähössä kimppakyytiä ??

Integrandi sanoi:
Täytyypi kuitenkin joka tapauksessa ottaa yksi B-hytti, kun nää nykyiset alkaa pikku hiljaa pursuamaan yli.

Nyt alkaa olemaan hytissä niin ahdasta ja "ikäloppuna" kaipaan myös niitä rauhallisia yöunia + en millään tahtoisi jonotella hytin veskivuoroja että pääsee peilailemaan:D .

Niin Integrandi onko mitenkään suuri vaiva (vai onko laiva jo buukattu täyteen) jos hommaat mulle ihan oman privattihytin? Olen valmis maksamaan siitä about 50€ ja ei ole väliä millä kannella. Kiitos ja :worship: jos onnistuu.

TJJ sanoi:
Minä voisin kans vähän rauhallisempaa hyttiä suosia, kun taipumusta migreeniin on, niin saattaa (kuten viimeksi) tulla hyttiin lähtö varsin ajoissa

Joo -migreenihytti! Voidaan sitten vertailla oireita ja ottaa lääkkeitä.
Migreeni on syvältä:evil: ja jos sitte noita suloisia pikku orangeja huutaa ja räpsyttelee hytin valoja siinä vieressä niin voi olla että mää hermostun. Mutta siitä lähdetään ettei migreeniä tule.

Rowena: ei tää mikään terveysristely ole :rolleyes:

minimari sanoi:
Rowena: ei tää mikään terveysristely ole :rolleyes:
Joo, en mä nyt aivan sitä epäillytkään, että ituja ja vitamiineja popsitaan, ajattelin vaan varmistaa ettei tule mitään "otan kaksi bisseä ja menen nukkumaan"-hyttikavereita;) En mä itsekään välttämättä jaksa aamuun asti riekkua, mutta saatan sen tehdäkin. Riippuu siitä miten jaksaa:lol2: ! Mutta jos jatkot on, ei kyllä taatusti häiritse, mä pystyn nukkumaan millaisessa metelissä vaan.

muakin kiinnostaisi tylsishytti ja leikkaustoipumisen takia alasänky mieluusti:) Laivahan lähti yhdeksän maissa 7.4?

minimari sanoi:
Joo -migreenihytti! Voidaan sitten vertailla oireita ja ottaa lääkkeitä.
Migreeni on syvältä:evil: ja jos sitte noita suloisia pikku orangeja huutaa ja räpsyttelee hytin valoja siinä vieressä niin voi olla että mää hermostun. Mutta siitä lähdetään ettei migreeniä tule.

:D Migreeni sukkar peppan. Mutta joo, siitä tosiaan lähdetään että migreeniä ei tule. Mutta jos tulee, niin otan pienen lääkearsenaalin kyllä mukaan..

Ja kuten Integrandi sait privaa, minäkin olen valmis ja halukas ostamaan privahytin, voin kyllä tarvittaessa jonku toisen rauhaa kaipaavan wanhuksen sinne majoittaa (mies tai nainen, ei väliä, mimmit: olen kyllä kiltisti).. Vielä 5 vuotta sitten meni koko risteily valvoen (ja kuvitelkaa, selvinpäin :evil: ), mutta nyt vaatii kyllä enemmän ponnisteluja (tai sitten palkkaa), että valvoo yön yli..

Junnuhytti sopii mulle, kaikki apinat vaan samaan :)
Joo, ei todellakaan hifistellä tolla reissulla :kippis1: :rock: :kippis1:
Yritän kuitenkin välttää sikakännejä, teille tulee liikaa hommaa jos Refen lisäks joudutte vielä kantamaan mun 115 kg läskiperseen hyttiin... :D

Jooh, kun kerran pahis ja Refe molemmat kannetaa(115kg per naama), nii mun 70kg kroppa ei oo enää kova homma kantaa. Pesupallo voi sitte tulla teitä kantaa mun jälkee... Ja vielä pakkolliset: :rock: :kippis1: :thumbs:

Heh, mutta Pahis, mähän voin helposti sut kantaa yksinkin:D!..Muistatkos taannoista Pikkujoulua kun ainakin nostin sut (kevyesti..no jooh, sanotaan just ja just) pystyyn.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Honey sanoi:
Niin Integrandi onko mitenkään suuri vaiva (vai onko laiva jo buukattu täyteen) jos hommaat mulle ihan oman privattihytin? Olen valmis maksamaan siitä about 50€ ja ei ole väliä millä kannella. Kiitos ja :worship: jos onnistuu.
Oli sopivasti vapautunut kolme peruutuspaikkaa, joten toiveiden mukaan taicurille, TJJ:lle ja Hunajaiselle privahytit. Hytit ovat samanlaisia kuin aiemmat joten á 20 e. Nimilista, hyttimiehitys ja hinta näyttää tällä hetkellä seuraavalta. Muistutetaan nyt vielä että keskiviikkoon asti aikaa perua ja sen jälkeen pitäis maksaa vaikka ei pääsiskään :evil:

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- MillaMagia
- Otso
- Melly
- S-T
- Ashta
- AT

1. hytti: taicaviitta (20 e)
2. hytti: TJJ (20 e)
3. hytti: Honey (20 e)

4. hytti: 4xpunttimimmi (5.7 e)
5. hytti: 4xpunttimimmi (5.7 e)
6. hytti: 4xsikaniska (5.7 e)
7. hytti: 3xsikaniska (5.7 e)
8. hytti: 3xsikaniska (5.7 e)
9. hytti: 3xsikaniska (5.7 e)

Voin vielä ens viikolla kysäistä josko hyttejä piisaa. Muutamaan päivään en viitti tuonne soitella, kun se sama myyjä on kirjoittanut mulle jo neljä kertaa uuden laskun...

Näyttää vähän siltä, et tulis 2X porukkaa viimereissuun verrattuna :)

Suositut

Back
Ylös Bottom