17päivää jäljellä, kun näin kalsarit Weakin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:18päivää reissuun on, laskin aivan itse kun näin TJJ hauiksen
ace-oo- sanoi:Koin pelonsekaisia tunteita, kun näin TJJ:n hauiksen. :D
TJJ sanoi:Voi sanonkomämitä.. :jahas: :lol2:
Aivan varmasti mahtuu! :kippis1:Serena sanoi:Moikka!
Täältä ilmoittautuisi yksi punttimimmi reissuun.Jos vaan vielä mukaan mahtuu ja ei-Turkulainenkin otetaan joukkoon?;)
Serena sanoi:Moikka!
Täältä ilmoittautuisi yksi punttimimmi reissuun.Jos vaan vielä mukaan mahtuu ja ei-Turkulainenkin otetaan joukkoon?;)
Katso äiti, olen televisiossa!Mr.Referee sanoi:16päivää jäljellä, laskin aivan itse, kun kuulin epätoivoisen kysymyksen Pesupallon.
Hei en mäkään tunne ketään! Rohkeasti sekaan vaan, siellähän sitä sitten tutustutaan! Kauhea lähtökuume itselläkin, vielä täytyy vaan kärsivällisesti odottaa...Serena sanoi:Jihuu, kivaa! Ei malttais odottaa, vaikka jänskättää kyl aika pirusti kun en tunne teistä entuudestaan ketään..
Serena sanoi:Jihuu, kivaa! Ei malttais odottaa, vaikka jänskättää kyl aika pirusti kun en tunne teistä entuudestaan ketään..
Minäkin pääsin mukaan vaikka moni mut tuntee :lol2:Snowbe sanoi:Minäkin lähden...vaikka tunnen monia!
TJJ sanoi:Joo, ei siellä ketään tarvi tuntea. Viimereissulla en todellakaan tuntenut ketään. Nyt porukalla piruillaan ex-tavikselle.. :D
Hitto sentääs, mul ei oo tost melkee mitään muistikuvia, harmittaa vähän. Kuitenkin jotain jännää tapahtunu :Dace-oo- sanoi:Kaikki edellisessä reissussakin mukana olleen uskaltaa lähteä, vaikka kukaan ei muista ( halua muistaa) viime kertaisesta disco-tansseista mitään