Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Snowbe sanoi:Nii ja viel sitä piti kysyä, että ku tuun junalla sinne ja juna kait tulee suoraan satamaan.. Eli tapaanko teidät siel satamassa vai pitääkö mun yrittää suunnistaa ilman karttaa sinne Shamrockiin? :D
Integrandi sanoi:Päivitetäänpä taas uusin lista. Ashta, AT ja Snowbe laitatteko nimet ja syntymävuodet privalla.
keijo s sanoi:Mä mielelläni jakaisin hytin vain yhden heteromiehen kanssa jos koppeja vaan riittää.
Integrandi sanoi:Ihmettelinkin että ootko lähdössä mukaan, kun susta ei koko ketjun aikana oo kuulunut yhtään mitään..nimi vaan ilmestynyt tyhjästä tuohon listaan
Jos en väärin luule, niin kaikki junat menee Satamaan asti... eli siel on päätepysäkki ?? Ja jos ei mee, nii mää voin opastaa sua livenä med telephoone.Snowbe sanoi:Nii ja viel sitä piti kysyä, että ku tuun junalla sinne ja juna kait tulee suoraan satamaan.. Eli tapaanko teidät siel satamassa vai pitääkö mun yrittää suunnistaa ilman karttaa sinne Shamrockiin? :D
Weak sanoi:Jos en väärin luule, niin kaikki junat menee Satamaan asti... eli siel on päätepysäkki ?? Ja jos ei mee, nii mää voin opastaa sua livenä med telephoone.
Satamaan menevät junat mennee kai ihan sen "päärautatieaseman" kautta kuitenkin. Ne vaan jatkaa siitä sit vielä satamaankin.Weak sanoi:Jos en väärin luule, niin kaikki junat menee Satamaan asti... eli siel on päätepysäkki ?? Ja jos ei mee, nii mää voin opastaa sua livenä med telephoone.
Snowbe sanoi:Kuis moni on ottamassa kameraa mukaan? Mä voisin ainakin yhen ottaa o/
(Kunhan muistetaa ottaa kuva jokasest poskipusust jotka punttimimmit o mulle luvannu ;))
Weak sanoi:On muuten naisten ja miesten suhde paljon parempi ku viimeks...
Mr.Referee sanoi:19 päivää reissuun on, laskin aivan itse kun näin X-Taviksen selkäposen...
Koin pelonsekaisia tunteita, kun näin TJJ:n hauiksen. :DMr.Referee sanoi:18päivää reissuun on, laskin aivan itse kun näin TJJ hauiksen
EDIT: ai turhia posteja?? ;)
nigster sanoi:Koin pelonsekaisia tunteita kun tajusin, että olen Mr.Refereen kanssa samassa hytissä!
Ananasedit: Tämä ei ole turha posti...