SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Jaa kestääkö ne hytit tollasii karpaasei? Mä en tiedä kestääkö ne yläsängyt mun puolentonnin ruhoo :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Nii ja viel sitä piti kysyä, että ku tuun junalla sinne ja juna kait tulee suoraan satamaan.. Eli tapaanko teidät siel satamassa vai pitääkö mun yrittää suunnistaa ilman karttaa sinne Shamrockiin? :D

Snowbe sanoi:
Nii ja viel sitä piti kysyä, että ku tuun junalla sinne ja juna kait tulee suoraan satamaan.. Eli tapaanko teidät siel satamassa vai pitääkö mun yrittää suunnistaa ilman karttaa sinne Shamrockiin? :D

Ei satamasta enää kannata lähteä hortoilemaan keskustaan. Viimeks tapettiin aikaa tunnin verran terminaalin vieressä (noin 20 m) olevan hotellin baarissa. Eiköhän sama homma toteudu tälläkin kertaa. Eli haahuile sinne ja eti sellainen porukka, josta ei voi erehtyä :D

Integrandi sanoi:
Päivitetäänpä taas uusin lista. Ashta, AT ja Snowbe laitatteko nimet ja syntymävuodet privalla.
:rock:

Mä mielelläni jakaisin hytin vain yhden heteromiehen kanssa jos koppeja vaan riittää.

keijo s sanoi:
Mä mielelläni jakaisin hytin vain yhden heteromiehen kanssa jos koppeja vaan riittää.

Ihmettelinkin että ootko lähdössä mukaan, kun susta ei koko ketjun aikana oo kuulunut yhtään mitään..nimi vaan ilmestynyt tyhjästä tuohon listaan :)

Kyselen maanantaina josko luukkuja vielä löytyisi lisää.

Integrandi sanoi:
Ihmettelinkin että ootko lähdössä mukaan, kun susta ei koko ketjun aikana oo kuulunut yhtään mitään..nimi vaan ilmestynyt tyhjästä tuohon listaan :)

Gayyo teki piilohyökkäyksen ja ilmottautui privalla mulle.. :D

Snowbe sanoi:
Jos en väärin luule, niin kaikki junat menee Satamaan asti... eli siel on päätepysäkki ?? Ja jos ei mee, nii mää voin opastaa sua livenä med telephoone.

Weak sanoi:
Jos en väärin luule, niin kaikki junat menee Satamaan asti... eli siel on päätepysäkki ?? Ja jos ei mee, nii mää voin opastaa sua livenä med telephoone.

Jooh kai ne satamaan tulee.. :) En kauheesti oo tutkinu asiaa ku koitan välttää turkuun menemistä näin yleensä ;)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Weak sanoi:
Satamaan menevät junat mennee kai ihan sen "päärautatieaseman" kautta kuitenkin. Ne vaan jatkaa siitä sit vielä satamaankin.

Kuis moni on ottamassa kameraa mukaan? Mä voisin ainakin yhen ottaa o/
(Kunhan muistetaa ottaa kuva jokasest poskipusust jotka punttimimmit o mulle luvannu ;))

Snowbe sanoi:
Kuis moni on ottamassa kameraa mukaan? Mä voisin ainakin yhen ottaa o/
(Kunhan muistetaa ottaa kuva jokasest poskipusust jotka punttimimmit o mulle luvannu ;))

_o)..Täältä siis yksi kamera lähtee mukaan..Poskipusutkin muistetaan;) .

Ja vähän päivitystä taas listaan. Pari punttimimmiä perui reissun :itku:

Ja keskiviikon jälkeenhän sitten lista lukitaan..

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- Otso
- S-T
- Ashta
- AT
- Snowbe

1. hytti: taicaviitta (20 e)
2. hytti: TJJ (20 e)
3. hytti: Honey (20 e)

4. hytti: 3xpunttimimmi (6 e)
5. hytti: 3xpunttimimmi (6 e)
6. hytti: 4xsikaniska (6 e)
7. hytti: 4xsikaniska (6 e)
8. hytti: 3xsikaniska (6 e)
9. hytti: 3xsikaniska (6 e)

On muuten naisten ja miesten suhde paljon parempi ku viimeks...

Weak sanoi:
On muuten naisten ja miesten suhde paljon parempi ku viimeks...

Doh, totta kai on. Ne tulee mua katsomaan. (Sori, oli pakko tulla lesottamaan koska tämä on meitsin sadas postaus - nöyremmällä asenteella jatkossa.) :thumbs:

Ja mitä kameragalluppiin tulee, niin eiköhän meikäläisen digikamera lähde matkaseuraksi. En vaan vielä tiedä jaksaako olla saman asteisena paparazzina, kuten mulla on ollut tapana.

Mr.Referee sanoi:
18päivää reissuun on, laskin aivan itse kun näin TJJ hauiksen

EDIT: ai turhia posteja?? ;)
Koin pelonsekaisia tunteita, kun näin TJJ:n hauiksen. :D

Feikkiedit: lisää turhia posteja

Koin pelonsekaisia tunteita kun tajusin, että olen Mr.Refereen kanssa samassa hytissä!

Ananasedit: Tämä ei ole turha posti...

nigster sanoi:
Koin pelonsekaisia tunteita kun tajusin, että olen Mr.Refereen kanssa samassa hytissä!

Ananasedit: Tämä ei ole turha posti...

Eipä toi mitään, mä sentään joudun olemaan Weakin kanssa samassa hytissä! Olen suorastaan kauhuissani! :eek:
Pelottaa ne kalsarit... :D

Porkkanaedit: Tääkin posti sisältää vähintään 110% asiatekstiä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom