Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mahtuukos sinne yks turkulainen kaljamaha vielä mukaan?;) Kasinelonen olen..pitääkö se heittää privalla vielä?

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis (heleän äänensä kera )
- Cassu
- Mr.Referee (työvaraus)
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta (työvaraus)
- Rowena
- Gayyo ääss (aka keijo_s)
- Weak
- Naene
- Otso

Otso, Integrandille nimeä, syntymävuotta..

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- MillaMagia
- Otso

Ja Otso se pelkkä vuosiluku ei ihan riitä eli nimi tarvittaisiin vielä :rolleyes:

Matkan hinta ylläolevalla porukalla 6/naama. Punttimimmejä mahtuu vielä yksi ellei sitten passaa mennä sekahytteihin...mun ja ace-oon hyttiin ainakin mahtuu ;)

Koitin varata äsken yhden hytin lisää, mutta rottakannen hytit on nyt kaikki menneet. B-luokan huoneita on vielä, mutta hintaa sille sitten 38 e. Tällä hetkellä on tulossa 1 neljän hengen miehitys ja 3 kolmen hengen miehitystä. Mimmeille 3 ja 4. Jos halutaan väljyyttä lisää niin matkakustannuksia tulee sitten vajaa 2 euroa per naama per jokainen ylimääräinen hytti.

Jos nyt kytätään tilannetta pari päivää. Listassahan oli noita työvarauksellisia ja jollekin kuitenkin tulee jotain esteitä.

Mr.Referee sanoi:
Jooh. mun autolla varmaan taas kuljeskellaan. eli kyytiin pääsee. pahis on ainakin siinä varmaan tulossa.

Joo, oon tulossa jos sulla ei ole enää mitään hampaankolossa siitä Hippohiir... siis Lukon dissaamisesta ;)
Tulee kyl helvetin hyvä reissu kun Naenekin saatiin messiin :kippis1:

Perse! Vituiksi meni. Töitä on koko viikonloppu. Miten on?... pidetäänkö mulle paikkaa jos yritän kikkailla ne perjantain ja lauantain vapaiksi? Vai meneekö se niin että joko olen tai en ole mukana?:( Laitanko tietoni nyt silti privana Integrandille?

Otso sanoi:
Perse! Vituiksi meni. Töitä on koko viikonloppu. Miten on?... pidetäänkö mulle paikkaa jos yritän kikkailla ne perjantain ja lauantain vapaiksi? Vai meneekö se niin että joko olen tai en ole mukana?:( Laitanko tietoni nyt silti privana Integrandille?

No kyllä tuossa varmaan yksi paikka auki pysyy...Koita nyt sumplia vapaat ittelles. Ja laitapa joka tapauksessa tietosi. Ei se varmaan haittaa vaikka yhtiössä luullaan, että olet matkassa.

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- MillaMagia
- Otso
- Melly

Punttimimmejä on sitten 8 kpl eli täysi kahden hytin lataus. Joukossa tosin yksi työvarauksellinen. Eli vielä kun tulee lisää niin sitten ollaan sekahytissä.

Ja laitetaanpa nyt tähän ettei tarvii privalla vastata kymmenelle tyypille samoja vastauksia (mitkä kyllä löytyy tästäkin ketjusta). Eli maksut kerätään vasta satamassa ja maksu = kokonaissumma/lähtiöiden määrä. Tällä hetkellä maksu on 5,7 euroa/naama.

Jos noista hyttijaoista tulee juttua, niin itsellä olis toivomuksena matkakumppanit, jotka on jo suurimman nuoruuden innon kokenut alkoholin kanssa tai ei ainakaan muutu suureksi kääliöksi illan timmellyksessä.

Että sitten kun nukkumaanmenon aika tulee eteen (kyllä, vanha ei enää jaksa läpi nukkumatta) niin olisi kiva ettei katosta riipu mitään apinoita 3 promillen humalassa, unet on tarpeeksi kiven takana jo muutenkin. :)

Mutta ei tosiaan sen vakavammasta kyse, kyllähän sitä tarpeen tullen nukkuu vaikka Weakin kalsareiden vieressä. Kunhan vaan tiedoituksena, jos kokoonpanoja haetaan muulla kun pärstäkertoimella (jolloin ehkä Weakin kalsarit onkin samassa paikassa ;) ).

Hauskaa saa pitää, muttei olla :david: .

Sami81 sanoi:
Jos noista hyttijaoista tulee juttua, niin itsellä olis toivomuksena matkakumppanit, jotka on jo suurimman nuoruuden innon kokenut alkoholin kanssa tai ei ainakaan muutu suureksi kääliöksi illan timmellyksessä.

Että sitten kun nukkumaanmenon aika tulee eteen (kyllä, vanha ei enää jaksa läpi nukkumatta) niin olisi kiva ettei katosta riipu mitään apinoita 3 promillen humalassa, unet on tarpeeksi kiven takana jo muutenkin. :)

Mutta ei tosiaan sen vakavammasta kyse, kyllähän sitä tarpeen tullen nukkuu vaikka Weakin kalsareiden vieressä. Kunhan vaan tiedoituksena, jos kokoonpanoja haetaan muulla kun pärstäkertoimella (jolloin ehkä Weakin kalsarit onkin samassa paikassa ;) ).

Hauskaa saa pitää, muttei olla :david: .
Mää sammahdan aina nopeesti 3:n promillen kännissä :rock: .

Niin, Pesupallo ja Paholainen ja mää voitais olla samas hytis ainaki. Junnut samaa hyttii :)

Apinointia luvassa klo 5 aamulla :rock:
Joo, ja junnuhytti on hyvä idea, järjestäjille vinkki: sijoittakaa meijät erilleen muista :D :kippis1:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pesupallo sanoi:
Apinointia luvassa klo 5 aamulla :rock:
Joo, ja junnuhytti on hyvä idea, järjestäjille vinkki: sijoittakaa meijät erilleen muista :D :kippis1:
Viimeeksi aika moni juopotteli aamupalalle asti. :D
:kippis1:

Floodataan vähän, intergrandi, mikä tulis reissun hinnaksi jos kaikki upgreidaishytit seuraavaan luokkaan? Ja jos pystyy varamaan paikkaa, niin ottaisin mielummin sellaisen luxus-hytin. ajan kuitenkin sitten vielä 150km kotiin..

Sami81 sanoi:
Mulla olisi sitten taas vähän päinvastaista tiedustelua, eli eivät kai mukaan lähtevät punttimimmit ole kauhean pahasti iän myötä rauhoittuneita? Mä en ainakaan enää mikään juniori ole, ja silti joskus on kiva irrottautua kunnolla arjesta. Eiköhän tämä nyt ole sellainen häppeningi että bodymunkit ja -nunnatkin vähän relaavat hifistelyiden kanssa? Älkää sitten ainakaan kauhean pahalla katsoko mua kun kiskon kaljaa kaksin käsin:lol2: !

S-T sanoi:
Minä myös! :hyper:

Tännehän on nyt tunkua :whip: Laitatko privalla nimen ja syntymävuoden..

- TJJ
- Integrandi
- minimari
- Ex-Tavis
- Cassu
- Mr.Referee
- Nigster
- Pesupallo
- Sami81
- pahis
- ace-oo-
- Honey
- Rocky6
- taicaviitta
- Rowena
- keijo_s
- Weak
- Naene
- MillaMagia
- Otso
- Melly
- S-T

Kaksi paikkaa vielä auki näillä hyttivarustuksilla.

Rowena sanoi:
Mulla olisi sitten taas vähän päinvastaista tiedustelua, eli eivät kai mukaan lähtevät punttimimmit ole kauhean pahasti iän myötä rauhoittuneita? Mä en ainakaan enää mikään juniori ole, ja silti joskus on kiva irrottautua kunnolla arjesta. Eiköhän tämä nyt ole sellainen häppeningi että bodymunkit ja -nunnatkin vähän relaavat hifistelyiden kanssa? Älkää sitten ainakaan kauhean pahalla katsoko mua kun kiskon kaljaa kaksin käsin:lol2: !

Heh, sullahan on ihan asiakysymykset:rock:!Vaikka kysymys ei varmasti ollut minulle ikäni puolesta suunnattukaan,kerron silti suunnitelmistani:D. Laivalla otan kans rennon linjan pitkästä aikaa juomisten suhteen(hifistelyt siis suurimmaks osaks hiiteen sen reissun ajaks), eli mua saa sit paremminkin rauhotella kuin kehottaa hidastamaan vauhtia.Ei malta millään odottaa:hyper: !

Mr.Referee sanoi:
Floodataan vähän, intergrandi, mikä tulis reissun hinnaksi jos kaikki upgreidaishytit seuraavaan luokkaan? Ja jos pystyy varamaan paikkaa, niin ottaisin mielummin sellaisen luxus-hytin. ajan kuitenkin sitten vielä 150km kotiin..

No seuraavan luokan hytit ovat täsmälleen samoja mutta paria kerrosta ylempänä. Hinta 38 euroa. A-luokan hyttejä en kysynyt, mutta taitaapi olla jossain 80-100 euron haarukassa. Erona se, että sieltä löytyy ikkuna. Musta ei kannata alkaa maksamaan käytännössä samasta tuotteesta suurempaa hintaa. Sitäpaitsi tuskin sitä huomaa nukkuuko jysäriään kakkoskannella vai vitosessa. Vähän siellä alhaalla on enemmän möykkää mutta ei tääkään porukka taida sieltä hiljaisemmasta päästä olla :D

Täytyypi kuitenkin joka tapauksessa ottaa yksi B-hytti, kun nää nykyiset alkaa pikku hiljaa pursuamaan yli.

Ex-Tavis sanoi:
Heh, sullahan on ihan asiakysymykset:rock:!Vaikka kysymys ei varmasti ollut minulle ikäni puolesta suunnattukaan,kerron silti suunnitelmistani:D. Laivalla otan kans rennon linjan pitkästä aikaa juomisten suhteen(hifistelyt siis suurimmaks osaks hiiteen sen reissun ajaks), eli mua saa sit paremminkin rauhotella kuin kehottaa hidastamaan vauhtia.Ei malta millään odottaa:hyper: !

Mukaan kuitenkin reilusti tunaa ja raejuustoa...vähän niin kuin viimeks :D

:offtopic:
Pystytköhän vielä hetken odottamaan sitä pönttöäsi? En meinaan millään pääse täältä Turkuun vähään aikaan. Ihan viimeistään se tulisi tuona risteilyviikonloppuna? Mutta jos oot muuttanut mielen tai ei sovi odottaa niin ei haittaa...syön sitten ite tai löydän jonkun jolle kelpaa, eli no probs.

Ex-Tavis sanoi:
Kyllä se oli ihan kaikille suunnattu kysymys, tunnen mä parikymppisiä jotka ovat omien sanojensa mukaan jo kyllästyneitä dokailuun. Se vaihe tulee ihmisille niin eri-ikäisinä. No hyvä kuulla että samanhenkistä menoseuraa on löytymässä:D ! En mäkään jaksais odottaa...:)

EDIT: Mitäs siitä vaikka olisikin tunaa ja raejuustoa mukana, mulla oli viime kesänä festareilla keitettyjä kananmunia messissä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom