Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mr.Referee sanoi:Jooh. mun autolla varmaan taas kuljeskellaan. eli kyytiin pääsee. pahis on ainakin siinä varmaan tulossa.
Otso sanoi:Perse! Vituiksi meni. Töitä on koko viikonloppu. Miten on?... pidetäänkö mulle paikkaa jos yritän kikkailla ne perjantain ja lauantain vapaiksi? Vai meneekö se niin että joko olen tai en ole mukana?:( Laitanko tietoni nyt silti privana Integrandille?
Mää sammahdan aina nopeesti 3:n promillen kännissäSami81 sanoi:Jos noista hyttijaoista tulee juttua, niin itsellä olis toivomuksena matkakumppanit, jotka on jo suurimman nuoruuden innon kokenut alkoholin kanssa tai ei ainakaan muutu suureksi kääliöksi illan timmellyksessä.
Että sitten kun nukkumaanmenon aika tulee eteen (kyllä, vanha ei enää jaksa läpi nukkumatta) niin olisi kiva ettei katosta riipu mitään apinoita 3 promillen humalassa, unet on tarpeeksi kiven takana jo muutenkin.
Mutta ei tosiaan sen vakavammasta kyse, kyllähän sitä tarpeen tullen nukkuu vaikka Weakin kalsareiden vieressä. Kunhan vaan tiedoituksena, jos kokoonpanoja haetaan muulla kun pärstäkertoimella (jolloin ehkä Weakin kalsarit onkin samassa paikassa ;) ).
Hauskaa saa pitää, muttei olla.
Viimeeksi aika moni juopotteli aamupalalle asti. :DPesupallo sanoi:Apinointia luvassa klo 5 aamulla![]()
Joo, ja junnuhytti on hyvä idea, järjestäjille vinkki: sijoittakaa meijät erilleen muista :D :kippis1:
S-T sanoi:Minä myös!
Edit: mua henk. koht. ei haittaa mahdollinen sijoittuminen sekahyttiin.
Mulla olisi sitten taas vähän päinvastaista tiedustelua, eli eivät kai mukaan lähtevät punttimimmit ole kauhean pahasti iän myötä rauhoittuneita? Mä en ainakaan enää mikään juniori ole, ja silti joskus on kiva irrottautua kunnolla arjesta. Eiköhän tämä nyt ole sellainen häppeningi että bodymunkit ja -nunnatkin vähän relaavat hifistelyiden kanssa? Älkää sitten ainakaan kauhean pahalla katsoko mua kun kiskon kaljaa kaksin käsin:lol2: !Sami81 sanoi:Jos noista hyttijaoista tulee juttua, niin itsellä olis toivomuksena matkakumppanit, jotka on jo suurimman nuoruuden innon kokenut alkoholin kanssa tai ei ainakaan muutu suureksi kääliöksi illan timmellyksessä.
S-T sanoi:Minä myös!![]()
Rowena sanoi:Mulla olisi sitten taas vähän päinvastaista tiedustelua, eli eivät kai mukaan lähtevät punttimimmit ole kauhean pahasti iän myötä rauhoittuneita? Mä en ainakaan enää mikään juniori ole, ja silti joskus on kiva irrottautua kunnolla arjesta. Eiköhän tämä nyt ole sellainen häppeningi että bodymunkit ja -nunnatkin vähän relaavat hifistelyiden kanssa? Älkää sitten ainakaan kauhean pahalla katsoko mua kun kiskon kaljaa kaksin käsin:lol2: !
Mr.Referee sanoi:Floodataan vähän, intergrandi, mikä tulis reissun hinnaksi jos kaikki upgreidaishytit seuraavaan luokkaan? Ja jos pystyy varamaan paikkaa, niin ottaisin mielummin sellaisen luxus-hytin. ajan kuitenkin sitten vielä 150km kotiin..
Ex-Tavis sanoi:Heh, sullahan on ihan asiakysymykset!Vaikka kysymys ei varmasti ollut minulle ikäni puolesta suunnattukaan,kerron silti suunnitelmistani:D. Laivalla otan kans rennon linjan pitkästä aikaa juomisten suhteen(hifistelyt siis suurimmaks osaks hiiteen sen reissun ajaks), eli mua saa sit paremminkin rauhotella kuin kehottaa hidastamaan vauhtia.Ei malta millään odottaa
!
Kyllä se oli ihan kaikille suunnattu kysymys, tunnen mä parikymppisiä jotka ovat omien sanojensa mukaan jo kyllästyneitä dokailuun. Se vaihe tulee ihmisille niin eri-ikäisinä. No hyvä kuulla että samanhenkistä menoseuraa on löytymässä:D ! En mäkään jaksais odottaa...Ex-Tavis sanoi:Heh, sullahan on ihan asiakysymykset!Vaikka kysymys ei varmasti ollut minulle ikäni puolesta suunnattukaan,kerron silti suunnitelmistani:D. Laivalla otan kans rennon linjan pitkästä aikaa juomisten suhteen(hifistelyt siis suurimmaks osaks hiiteen sen reissun ajaks), eli mua saa sit paremminkin rauhotella kuin kehottaa hidastamaan vauhtia.Ei malta millään odottaa
!