SUPERCARB 1kg -40%

Der un-official risteily från ÅBÅ, part II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJJ
  • Aloitettu Aloitettu
Juu-uh. Täytyy kyllä todeta, että Pakkislaiset on tosi hyvää porukkaa:haart: :love: . Ja tietty kiitokset järjestäjälle, ja terminaalisekoiluista kans. Oli kyllä tosi hyvä risteily, ei ees krappekaveri iskeny kunnolla missään vaiheessa.

Ainoo negatiivinen juttu oli se, kun buffetissa syöminen oli NOLLA :jahas: . Niinja see, kun missasin piikkisten mopokisan :(

Hmm, ei nyt muistu mieleen tarkasti... Kuin kauan sitä oikeen tuli tanssittua siellä discossa? x-tavis, Rowen ja Astha(tanssiguru) oli ainaki siellä:rolleyes: .

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Weak sanoi:
Hmm, ei nyt muistu mieleen tarkasti... Kuin kauan sitä oikeen tuli tanssittua siellä discossa? x-tavis, Rowen ja Astha(tanssiguru) oli ainaki siellä:rolleyes: .
Kyllä me sun kanssa ainakin tanssittiin siellä oikein urakalla:) Aikakäsitys oli tuossa vaiheessa jonkun verran hämärtynyt, etten osaa kyllä sanoa että miten kauan siellä tuli jorattua... Hiki ainakin valui solkenaan! Muut olivat siinä vaiheessa hävinneet jonnekin tai sitten olin niin kännissä etten vaan nähnyt mitään. Sitten myöhemmin bongattiin ainakin osa porukkaa siitä käytävältä discon edestä kun oltiin mukamas jo pois lähdössä. Sitten mentiin takaisin joraamaan tietenkin! Ei se tuntunut loppuvan millään:lol2: !

Sulla meni kieltämättä se buffetti vähän hukkaan:( Onneksi me muut mätettiin sitten senkin edestä. Harmi etten nähnyt sitä Taviksen katkarapuvetoa kun olin jo lähtenyt hyttiin sulattelemaan siinä vaiheessa!

Rowena sanoi:
Kyllä me sun kanssa ainakin tanssittiin siellä oikein urakalla:) Aikakäsitys oli tuossa vaiheessa jonkun verran hämärtynyt, etten osaa kyllä sanoa että miten kauan siellä tuli jorattua... Hiki ainakin valui solkenaan! Muut olivat siinä vaiheessa hävinneet jonnekin tai sitten olin niin kännissä etten vaan nähnyt mitään. Sitten myöhemmin bongattiin ainakin osa porukkaa siitä käytävältä discon edestä kun oltiin mukamas jo pois lähdössä. Sitten mentiin takaisin joraamaan tietenkin! Ei se tuntunut loppuvan millään:lol2: !

Sulla meni kieltämättä se buffetti vähän hukkaan:( Onneksi me muut mätettiin sitten senkin edestä. Harmi etten nähnyt sitä Taviksen katkarapuvetoa kun olin jo lähtenyt hyttiin sulattelemaan siinä vaiheessa!
Joo, ei oo ajast oikee mitää käsityst... Kyl me taidettii olla ihan sen sulkemiseen asti? Ainaki se baaritiski oli vissii suljettu, vissii:D . Buffetis vaa harmitti, ku muut vetää hyväl ruokahalulla :( , mut ei voi mitää.

Mää haluun uusiks risteilyl, mielellään saman porukan kans:love: . Eilenkin miettisin kaverin kanssa Tukholma-reissua laivalla... kauhee laivakuume nyt päällänsä.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Weak sanoi:
Joo, ei oo ajast oikee mitää käsityst... Kyl me taidettii olla ihan sen sulkemiseen asti? Ainaki se baaritiski oli vissii suljettu, vissii:D
Kai me sit loppuun asti oltiin, en mäkään muista:lol2: ! Jaa että lisää juotavaakin olisi vielä siinä vaiheessa pitänyt saada, heh... "YKS vielä!" Sä et tainnut niillä hyttijatkoilla enää sitten ollakaan mukana. Eikös junnujen pitänyt jaksaa kaikkein pisimpään:D ?

Uusi risteily tai muukin miittihässäkkä olisi kyllä loistava juttu. Olen todellakin samaa mieltä että jengi on ihan mahtavaa! Mutta ihan heti ei kyllä uusia ryyppäjäisiä jaksaisi, sen verran on mehut veks vieläkin.

Rowena sanoi:
Kai me sit loppuun asti oltiin, en mäkään muista:lol2: ! Jaa että lisää juotavaakin olisi vielä siinä vaiheessa pitänyt saada, heh... "YKS vielä!" Sä et tainnut niillä hyttijatkoilla enää sitten ollakaan mukana. Eikös junnujen pitänyt jaksaa kaikkein pisimpään:D ?

Uusi risteily tai muukin miittihässäkkä olisi kyllä loistava juttu. Olen todellakin samaa mieltä että jengi on ihan mahtavaa! Mutta ihan heti ei kyllä uusia ryyppäjäisiä jaksaisi, sen verran on mehut veks vieläkin.
Whoot, mää olin kuule hereillä viellä kuudellakin... Menin nukkumaan Integradin ja Ace-oo:n hyttiin, pelkäsin noitten muitten junnujen sammumisjekkuja :)

Ei näitä risteilyjä tietty kokoajan voi olla, kärsii inflaatiota...

Weak sanoi:
Whoot, mää olin kuule hereillä viellä kuudellakin... Menin nukkumaan Integradin ja Ace-oo:n hyttiin, pelkäsin noitten muitten junnujen sammumisjekkuja :)

Ei näitä risteilyjä tietty kokoajan voi olla, kärsii inflaatiota...
OK, sorry vaan epäilyistä:D ! Olishan se pitänyt arvata että sulla kunto kestää! Mutta pakko vielä leuhkia, että me wanhat pistettiin vieläkin paremmaksi, kun mentiin Refen ja Ashtan kanssa vielä puol seiskaksi aamiaisellekin. (Kiitos heille mielenkiintoisesta juttuseurasta:D !) Sitten vasta nukkumaan kun oli maha täysi.

Ööh, ehkä pitäis hommautua itsekin sinne ircciin ettei tarttisi täällä chattailla:nolo: No, eihän kenenkään ole tätä ketjua pakko lukea, heh.

Rowena sanoi:
Mutta pakko vielä leuhkia, että me wanhat pistettiin vieläkin paremmaksi, kun mentiin Refen ja Ashtan kanssa vielä puol seiskaksi aamiaisellekin. (Kiitos heille mielenkiintoisesta juttuseurasta:D !)

Tuo aamiainen oli varmaan yksi parhaista koskaan, ei siis ruuan takia vaan juttujen ansiosta :hyper: Täytyy kyllä laittaa pitkä miinus punasille laivoille aamiaisen ansiosta... oli kyllä aika heikko.

Samin ottamat kuvat saadaan parin tunnin päästä, nyt on vähän onkelmia palomuurien kanssa ja ilmeisesti kivasti kuparilankaa mun palvelimen välissä taas :wall:
Homma etenee hitaasti, mutta var.... no hitaasti ainaki :D

Hmm, ei nyt muistu mieleen tarkasti... Kuin kauan sitä oikeen tuli tanssittua siellä discossa? x-tavis, Rowen ja Astha(tanssiguru) oli ainaki siellä .

Ei mulla oo mitää tietoo kuin kauan sä siel olit. Ite ku ei jaksanu koko ajan olla siel ku tuli lähinnä paskaa musaa, ei sellasta voi tanssia kunnolla. Täytyy kyl olla ylpee itestä jos sillä "tanssimisella" sai tanssigurun tittelin :D

Quote:
Originally Posted by Rowena
Mutta pakko vielä leuhkia, että me wanhat pistettiin vieläkin paremmaksi, kun mentiin Refen ja Ashtan kanssa vielä puol seiskaksi aamiaisellekin. (Kiitos heille mielenkiintoisesta juttuseurasta !)

Tuo aamiainen oli varmaan yksi parhaista koskaan, ei siis ruuan takia vaan juttujen ansiosta Täytyy kyllä laittaa pitkä miinus punasille laivoille aamiaisen ansiosta... oli kyllä aika heikko.

Oli kyllä joo aika mielenkiintoset keskustelunaiheet :rolleyes: ihme ettei naapuripöydästä kukaan valittanu. Missä muuten kaikki muut joitten piti tulla aamupalalle kuppas ?? Ei kai vaa porukka liian aikasin sammunu ;) Me viel harjoteltii vähän break liikkeitäki siin ennen aamupalaa 10 kannella, ei taida kyl Refestä breikaajaa tulla :lol2: ... yrityksestä kuitenki :thumbs:

Uusi kasa kuvia tekee tietään tällä hetkellä samaan paikkaan.. Jaottelin niitä myös kameran mukaan, mistä ne on tullut..

Jos joku tahtoo kuvia esim cd:lle, niin paiskatkaa privalla niin teen halukkaille kuva-cd:t.

Eli nyt ilmestyy kuvia Sami81:n kamerasta..

Ashta sanoi:
Me viel harjoteltii vähän break liikkeitäki siin ennen aamupalaa 10 kannella, ei taida kyl Refestä breikaajaa tulla :lol2: ... yrityksestä kuitenki :thumbs:

Never say Never. joskus sitten vielä näytän sulle... :worship: ei taida Children of bodom oikeen sopia vaan breikkaus musiikiksi. :rolleyes:

Back
Ylös Bottom