Nyt on pakko kommentoida itsekin kun tuntuu, että alkaisi d-vitsku potkimaan. Oon nyt vajaa parisen kuukautta ottanut d-vitamiinia tablettien muodossa, alkuun 50-60ug/pv ja hiljalleen oon lisännyt 120-130ug/pv tienoille. Nyt ihan lähiaikoina on palautuminen ja kehitys ollut sitä luokkaa, etten oo koskaan kokenut mitään vastaavaa. Punttitouhuja on tullut harrastettua kymmenisen vuotta ja biitsin pelaamista 6-7 kesää.
Esim. perjantaina pelasin 4h biitsiä ja lauantaina 3h. Normaalisti vastaavasta setistä palautuminen kestää 3-4 päivää ja ekoina päivinä jalat on aivan päreinä. Nyt lepäilin vain sunnuntain ja tänään maanantaina olin taas paremmassa iskussa kuin koskaan. Tuntuu, että pomppua olisi tullut selvästi lisääkin ihan viime aikoina, vaikka sitä on tullut reenattua jo vuosia hitaasti paranevin tuloksin. Ja biitsinpeluusta kun puhun, niin kyseessä ei oo mikään kevyt pallottelu vaan ihan totisesta pallon mättämisestä on kyse. En vaan keksi mitään muuta selitystä tälle ilmiölle kuin d-vitamiini. Kaiken muun (ravinto, venyttely, yms) oon tehnyt samoin kuin edellisinä kesinä, enkä oo tosiaan yhtä tehokasta palautumista ja kehitystä kokenut koskaan. Ja on meinaan aika hyvä fiilis :thumbs: