Tämä on yksi mahdollisuus jos siis kyse on todellakin siitä, että Mannisen vitamiini on tehty niin että sitä ei tuolla käytetyllä menetelmällä pysty mittaamaan. Omasta mielestäni se ei kuulosta uskottavalta selitykseltä vaikka en aihepiirin asiantuntija olekaan. Paljon todennäköisempänä pidän itse sitä, että Mannisen vitamiinissa (siis niissä kahdessa) ei ollut vitamiinia ollenkaan. Veikkaan syyksi sitä, että testissä käytetyt valmiste erät oli jostain syystä viallisia, joku valmistusvirhe tmv. sattunut. En jaksa sitä uskoa että kyseiset tabut on järjestään ilman vitskua.
Mutta kaikkihan tämä on arvailua, toivotaan että tutkijat pääsevät asiassa selvyyteen ja yhteisymmärrykseen. Mulla ei ole tarvetta lukita kantaani mihinkään suuntaan vaikka aiheesta mutuilinkin. Pirun hyvä että asiasta nousi hieman haloota, pitkään jo arveluttanut kaikenlaisten pillereiden todellinen sisältö. Itsekin varmasti vuosien mittaan rouhinut kilokaupalla kaikenlaisia lisäravinteita/vitamiineja jotka on olleet 100% sitä sidosainetta ilman vaikuttavaa ainesosaa. Koko homma on sellainen viidakko että siihen on paha saada lopullista selvyyttä, sen takia olenkin jo jonkin aikaa yrittänyt minimoida kyseisten tuotteiden käyttöä ja panostanut monipuolisesti tuoreisiin raaka-aineisiin ja itse valmistettuun ruokaan. Se lienee ainoa tapa tietää mitä laittaa kurkustaan alas ja tietty tollanen safka maistuu ihan taivaalliselle verrattuna jotkut valmismömmöt/einekset/pillerit.