GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

D-vitamiini (EI ALENNUSKOODEJA TAI TILAUSJUTTUJA)

edit2: Airmail on näemmä vain yli 80$ tilauksille, jolloin joutuisi myös maksamaan tullia - EI KANNATA!
This option applies to orders valued up to $80.00, and weighing 3 lbs or less. Englannin kielen taidot remonttiin ennen ku tilaat ulkomailta :P

iherb

Onko kokemuksia muista postipalveluista kuin UPS:stä?
a) International Airmail $4.00 (HUOM! No refund if lost) - Onko tämä palvelu kuinka luotettava?
Takes 1-4 weeks, 10 days to Europe and Pacific

=>tätä kannattaa käyttää, jos käyttää muita ups/dhl niin ko firmat joutuvat tekemään tulliselvityksen tullille joka kerta

EDIT3:
Laskelmien mukaan tämän pitäisi olla edullisin D3-vitamiini:
http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-5-000-IU-360-Softgels/18335?at=0
Korjatkaa jos olen väärässä? 4 purkkia mahtuu helposti tullirajojen sisäpuolelle.
=>tuo on 5000iu voinee jäädä tulliin , liian vahvoja, suositan itse näitä
Now Foods, Vitamin D-3, 2,000 IU, 240 Softgels

Suositelkaas vielä äkkiä halvin omega3-valmiste, niin saan vihdoin tilauksen vetämään! :)

=>en tiedä onko halvin, mutta Carlson Labs, Super Omega-3 Gems Fish Oil, 100 + 30 Free Soft Gels

psali,

Faktatietoa tähän väliin: noissa ei ole pitkään aikaan ollut mitään tuontirajoituksia.

Näät ostoskorista et maksaako ne samplet mitään...sillä 4 dollarin postikuluilla kannattaa tilata, erittäin epätodennäköistä et ne häviäisi ja se oli alle 80d tilauksiiin niinkuin jo sanotiin. Ja noi sun laskelmat on väärin esim. nämä ovat edullisempia.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-360-Softgels/21298?at=0
http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Vitamin-D3-5000-IU-180-Softgel-Capsules/21367?at=0

Näät ostoskorista et maksaako ne samplet mitään...sillä 4 dollarin postikuluilla kannattaa tilata, erittäin epätodennäköistä et ne häviäisi ja se oli alle 80d tilauksiiin niinkuin jo sanotiin. Ja noi sun laskelmat on väärin esim. nämä ovat edullisempia.

http://www.iherb.com/Healthy-Origins-Vitamin-D3-10-000-IU-360-Softgels/21298?at=0
http://www.iherb.com/Doctor-s-Best-Best-Vitamin-D3-5000-IU-180-Softgel-Capsules/21367?at=0

Joo, sattui tuon airmailin kanssa ihan älytön ajatusvirhe, molemmille kiitokset korjaamisesta!

Nuo 10 000IU napit tosiaan tulevat halvemmiksi, jos ne puolittaisi.
Onko noissa annoksen puolittamista varten suunniteltua koloa, vai ovatko sellaisia liukkaita, yhtenäisiä pyörylöitä, kuten useat kalaöljykapselit?

Jälkimmäiset tapletit puolestaan olivat kalliimpia, jos hyödyntää 4 purkin tarjousta:
31,12$ / 720 = 0,043222222222222222222222222222222 / tabletti

Minun linkkaamani:
56,81$ / 1440(=4*360) = 0,039451388888888888888888888888889 / tabletti

Saa jälleen korjata, jos on tullut aivopieruiltua.

Ankkiz 10t IU kapselit näyttäs olevan softgelsejä eli niitä ei puolitella.

Suomessa nyt 25 mikrosia 800tbl erissä myyvä siirtynee lähiaikoina 50 mikrosiin, siinäpä hinta jos ei kauheasti nouse niin kohtaa jo Iherbin näppärästi. Itse odottelin iherb kamoja liki kuukauden..

EDIT: Ja noi doktor's 5000IU ovat myös softgels.

Ei niitä tarvitse puolitella. Jos puolikkaan annoksen haluaa, niin syö pillerin vain joka toinen päivä.

Huhhuh, meinasi ihan hikikarpaloita puskea otsalle, kun pistin nyt ensimmäisen tilauksen tulemaan iHerbiltä, sekä käytin ensimmäistä kertaa visaa netissä maksamiseen.
Ensalkuun otin vain yhden purkin 10 000 IU d-vitaa ja pari ilmaista kirjaa, nyt vaan saapumista odottelemaan :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ajattelin ostaa D-vitamiinia talveksi ku viimme talven olin aika väsyny, niin mistäs tiedän mikä noista kalaäljy kapseleista on paras, halvalla toki pitäis päästä.

Ajattelin ostaa D-vitamiinia talveksi ku viimme talven olin aika väsyny, niin mistäs tiedän mikä noista kalaäljy kapseleista on paras, halvalla toki pitäis päästä.

Anteeksi mitä? Aattelit ostaa d-vitamiinii ja kyselet mikä kalaöljyistä on parasta? Jos halvalla pitää päästä ni ehkä ostat vaan sitä d-vitamiinia..?

Anteeksi mitä? Aattelit ostaa d-vitamiinii ja kyselet mikä kalaöljyistä on parasta? Jos halvalla pitää päästä ni ehkä ostat vaan sitä d-vitamiinia..?

katos :D eli siis mikä d-vitamiini* valmisteista olis hyvä? Saako suomesta 25 mikrogr./tabletti isompia, olen ymmärtänyt että tuo ei kumminkaa mikää hirvee annos olisi ja että noi suomen suositukset on aika alhaiset, voishan noita tietenki ottaa 2 tablettia päiväs.

E: monet tuntuu täälä ottavan jo purkistaki ton 125 mikrogr,/päivittäin?

Tässä tämmöinen yhden miehen koe D-vitamiinista.
Melkein vuosi on tullut D-vitamiinia syötyä, tosin kesän aikana olin lähes syömättä, korkeintaan 1-2 kertaa viikossa otin sen 125µg. Sunnuntaina alkoi flunssan ensioireet, lievää kurkkukipua jne. Heti samana päivänä 500µg D-vitamiinia naamariin. Maanantaina sitten jo kunnolla nenä vuotaa ja pärskitään --> annostusta johonkin 750µg. Tiistaina vielä samaa --> jotain 750-900µg välillä D-vitamiinia. Tänään sitten ei vuoda enää nenä ollenkaan ja muutenkaan ei ole mitään flunssan tuntemuksia.

Normiflunssa ennen D-vitamiinien syömisiä on itsellä mennyt tyyliin kurkkukipu--> itse flunssa, silmät vuotaa ja räkää valuu kuin viimestä päivää --> yskä missä ryitään viimeset räät pois. Ja kestoa se viikko vähintään varmaan. Nyt ei ollenkaan silmän vuotamisia, eikä edes mitään keltaista limaa muodostunut ollenkaan. Niin ja kihlatulla sama homma, oireet ohi 3-4 päivässä täysin ja flunssa reilusti lievempi vieläpä mitä minulla. D-vitamiinia myös hän söi suuria annoksia, olisko jotain 500µg päivässä.
En tiedä olisiko koko flunssa korjattu yössä vieläkin reilummalla annoksella D-vitamiinia, ei vain suoraan sanottuna riittänyt uskallallusta.
Tosin mitä nyt nettiä tutkin niin ilmeisesti aika paljonkin d-vitamiinin kanssa tekemisissä oleva tutkija John Cannell suosittaa tuossa vaiheessa 50µg/painokilo kokoisia annoksia :wtf:
Eli omalla kohdalla annostus olisi saanut olla jopa päälle 4000µg kolmen päivän ajan.

1µg=40iu eli 5000iu on juuri tuon 125µg. Osa tutkijoista sanoo, että 10µg päivässä on ok, osa sanoo 100µg ja osa suosittelee vielä suurempia annoksia. Paljon tarpeen vaihteluja henkilöstä toiseen on, ja on varmaankin mahdoton määrittää yleistä normia kaikille. Tässä ketjussa on kuitenkin paljon tietoa ja linkkejä suositusmääristä, joten lukemalla ketjun läpi voit olla astetta viisaampi.

PS. Suomen virallinen saantisuositus on 10µg vai olisiko jopa peräti 5µg, joten sen suhteen 125µg päivässä ei ole "sallituissa" rajoissa. Itse kuitenkin vedän huoletta huomattavasti suurempia annoksia.

Ite vedän 10 000iu päivässä.. Taisin vetää 35 000iu pari päivää kun olin kipeä..

En oo D-vitskuja purkista ottanu. Kesällä auringossa ilman paitaa liikun ja talviaikana sitten solkkua pari kertaa viikossa 30 min.

Back
Ylös Bottom