4:s päivä TF2:sta lähtee käyntiin.. Ainakin plasebo vaikutus tuntuu jo, mutta jenkkifoorumeilla useita "kohtalotovereita" joilla tuntunut selvää efektiä just tässä 3-5 päivän kinkeripiirillä.. Mitä enemmän lukee kauhutarinoita sivareista niin sitä enemmän alkaa itse kuvitella estrojen ja ties minkä kiehuvan kohta yli äyräitten...
Kyseisen tuotteen oon kuitenkin tilanne suomalaisesta nettikaupasta, ja oon aika vakuuttunut että meillä holhousyhteiskunnassa tämäkin tuote olisi JO kielletty jos olisi aihetta epäillä sen edes teoriassa aiheuttavan haittoja.. Verraten taannoinen Jack-3D episodi..
Toimiiko tällainen boosteri sitten vai ei? No, toimiiko ruokavalion siistiminen jos on ollut retuperällä? Kyllä. Kumman siis syön mielummin, kuurin boosteria vai kuukauden joka päivä McPlösöä?? Kummasta sitten on enemmän haittaa? Ja toisesta voi olla oikeasti jopa vähän hyötyä. Ja edelleen, en ole niin naivi että uskoisin ihmeisiin.. Pienikin piristys-pläjäys mitä tällä boosterilla voisi saavuttaa on kuitenkin aina kotiin päin, ehkä vain vähän mutta kuitenkin! ja kyllä, heti kun halutaan paljon ja äkkiä niin tiedän kyllä että se tulee ampulleissa joista tullissa ei tykätä
Viikon verran nyt syönnyt E-pharmin Test force2- nimistä mössöä. Ekat kolme päivää tuntu potkivan (plasebo). SItten luin varoituksia kohonneista prolaktiineista ja kappas kun itsellä alkoi samat oireet välittömästi tekstin luettuani. Yritin vielä kuvitella että ei ne minulla nousisi mutta ei auttanut. Oireita tuli. Tiesin ne kuvitelluiksi mutta... Tämä vahvisti sen että positiivisen markkinoinnin plasebo sai tuotteen aluksi tuntumaan toimivalta. Jos se toimisi oikeasti, ei negatiivinen markkinointi aiheuttaisi käänteistä plaseboa..
Sitten kun lukee noita tutkimustuloksia?? 2 kk käytön jälkeen nousua s-testossa 44% ??? No, mites kun viikon ajan joka päivä ½tuntia jynkyn katsomista ilman että annetaan itse ruiskahtaa kertaakaan ko. viikolla. Nostaa s-testoa 47% Edellyttäen että sitten 7. päivänä tyhjennetään tankki, muuten kääntyy tuotanto laskuun???
Mielummin minä rasitan rannelihaksia vain kerran viikkoon ja tuotan joka viikko ilman nappeja sen saman, mihin napeilla pääsee kahdessa kuukaudessa. IMHO.....