D-Aspartaanihappo

4:s päivä TF2:sta lähtee käyntiin.. Ainakin plasebo vaikutus tuntuu jo, mutta jenkkifoorumeilla useita "kohtalotovereita" joilla tuntunut selvää efektiä just tässä 3-5 päivän kinkeripiirillä.. Mitä enemmän lukee kauhutarinoita sivareista niin sitä enemmän alkaa itse kuvitella estrojen ja ties minkä kiehuvan kohta yli äyräitten...

Kyseisen tuotteen oon kuitenkin tilanne suomalaisesta nettikaupasta, ja oon aika vakuuttunut että meillä holhousyhteiskunnassa tämäkin tuote olisi JO kielletty jos olisi aihetta epäillä sen edes teoriassa aiheuttavan haittoja.. Verraten taannoinen Jack-3D episodi..

Toimiiko tällainen boosteri sitten vai ei? No, toimiiko ruokavalion siistiminen jos on ollut retuperällä? Kyllä. Kumman siis syön mielummin, kuurin boosteria vai kuukauden joka päivä McPlösöä?? Kummasta sitten on enemmän haittaa? Ja toisesta voi olla oikeasti jopa vähän hyötyä. Ja edelleen, en ole niin naivi että uskoisin ihmeisiin.. Pienikin piristys-pläjäys mitä tällä boosterilla voisi saavuttaa on kuitenkin aina kotiin päin, ehkä vain vähän mutta kuitenkin! ja kyllä, heti kun halutaan paljon ja äkkiä niin tiedän kyllä että se tulee ampulleissa joista tullissa ei tykätä :)

Viikon verran nyt syönnyt E-pharmin Test force2- nimistä mössöä. Ekat kolme päivää tuntu potkivan (plasebo). SItten luin varoituksia kohonneista prolaktiineista ja kappas kun itsellä alkoi samat oireet välittömästi tekstin luettuani. Yritin vielä kuvitella että ei ne minulla nousisi mutta ei auttanut. Oireita tuli. Tiesin ne kuvitelluiksi mutta... Tämä vahvisti sen että positiivisen markkinoinnin plasebo sai tuotteen aluksi tuntumaan toimivalta. Jos se toimisi oikeasti, ei negatiivinen markkinointi aiheuttaisi käänteistä plaseboa..

Sitten kun lukee noita tutkimustuloksia?? 2 kk käytön jälkeen nousua s-testossa 44% ??? No, mites kun viikon ajan joka päivä ½tuntia jynkyn katsomista ilman että annetaan itse ruiskahtaa kertaakaan ko. viikolla. Nostaa s-testoa 47% Edellyttäen että sitten 7. päivänä tyhjennetään tankki, muuten kääntyy tuotanto laskuun???

Mielummin minä rasitan rannelihaksia vain kerran viikkoon ja tuotan joka viikko ilman nappeja sen saman, mihin napeilla pääsee kahdessa kuukaudessa. IMHO.....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin ja unohtu mainita se "oleellinen" tieto että olen siis 31v... Ja ikinä ei mitään oireita alhaisista tasoista ole ollut. Ehkä sitten jos olisi... voisi vaikutus olla toinen, tiedä häntä..

Millaisia oireita sait krocco ja miten sitten ne sait laantumaan? Ja oliko sulla mitään jo edellä mainittuja prolaktiinin estoja käytössä?
Olen lukenut tästä aineesta sekä tuosta prolaktiinista aika paljon. Ja itseäni on jäänyt vaivaamaan että mikä on sitten se suhde että jos nousisi oikeasti se prolaktiini niin onko se joku merkki vain väärästä aineen toimivuudesta vai merkki siitä että oikeasti myös testokin nousee ja sen takia myös prolaktiini. Niitä juttuja joita on maailmalta niin harvoin käy selville että onko koneessa ollut aikaisemmin jotain muita tehokkaampia aineita käytössä ja mikä niiden merkitys on sitten vaikka sivareihin. Ja aika monessa paikassa olen törmännyt siihen että just testforcea käytetään kovempien aineiden jälkeen on ollaan tauolla tai muuten yrittävät palautella tasojaan.
Itse olen jo nyt pelkästä lukemisesta "varma" että prolaktiini on koholla mutta silti meinaan kokeilla tuon keväällä ostamani purkin heti tässä kun lomat loppuvat ja siihen päälle otan sitä l-dopaa ja kenties viellä vitamiinit b6 ja e. Olen myös luettuani noita testojuttuja "varma" että mulla on testotasokin alhaalla, tai ainakin luulotauti kun aina oireet täsmäävät.

DS Activate Xtremeä myydään myös Suomessa, ja pulloa kun heiluttelin osu silmään tuo tuoteseloste ja etenkin kohta "Mucuna Pruriens SE (20% L-Dopa), Maca Root PE 20:1 (Lepidium Meyenii)" Eli siinä nyt sitä paljon kohuttua L-Dopaa sekä macaa joka vähentää teston aromisoitumista estroksi.

Millaisia oireita sait krocco ja miten sitten ne sait laantumaan? Ja oliko sulla mitään jo edellä mainittuja prolaktiinin estoja käytössä?
Olen lukenut tästä aineesta sekä tuosta prolaktiinista aika paljon. Ja itseäni on jäänyt vaivaamaan että mikä on sitten se suhde että jos nousisi oikeasti se prolaktiini niin onko se joku merkki vain väärästä aineen toimivuudesta vai merkki siitä että oikeasti myös testokin nousee ja sen takia myös prolaktiini. Niitä juttuja joita on maailmalta niin harvoin käy selville että onko koneessa ollut aikaisemmin jotain muita tehokkaampia aineita käytössä ja mikä niiden merkitys on sitten vaikka sivareihin. Ja aika monessa paikassa olen törmännyt siihen että just testforcea käytetään kovempien aineiden jälkeen on ollaan tauolla tai muuten yrittävät palautella tasojaan.
Itse olen jo nyt pelkästä lukemisesta "varma" että prolaktiini on koholla mutta silti meinaan kokeilla tuon keväällä ostamani purkin heti tässä kun lomat loppuvat ja siihen päälle otan sitä l-dopaa ja kenties viellä vitamiinit b6 ja e. Olen myös luettuani noita testojuttuja "varma" että mulla on testotasokin alhaalla, tai ainakin luulotauti kun aina oireet täsmäävät.

lähes euforinen kiima ja poikkeuksellinen reippaus katosi.. kassit tuli "araksi", nännien alla kutisi/arasti... jätin aineen nauttimisen ja pari päivää back to normal.. ei ollu prl estoja messissä ja roina taustaa ei ole. Toki voisi jos uskaltaa koittaa Mannisen DAA+ZMA:ta.. siinä on tuhdin näkönen annos B6:sta mukana.. Eikös sillä ollu prl:n jotain vaikutusta?

lähes euforinen kiima ja poikkeuksellinen reippaus katosi.. kassit tuli "araksi", nännien alla kutisi/arasti... jätin aineen nauttimisen ja pari päivää back to normal.. ei ollu prl estoja messissä ja roina taustaa ei ole. Toki voisi jos uskaltaa koittaa Mannisen DAA+ZMA:ta.. siinä on tuhdin näkönen annos B6:sta mukana.. Eikös sillä ollu prl:n jotain vaikutusta?

L-dopa, b6, e-vitamiini ja muutamia muita jotka tuntuvat toimivan estoina varsin hyvin. Mutta tuo mannisen tuotteessa on ymmärtääkseni liian vähän b6:sta.

Monessa paikassa on juuri suositeltu tuota testforce + l-dopa tai joku muu yhdistelmää. Ja useimissa sivuvaikutus kirjoituksissa ei taas ole ollut mainintaa että onko käytetty muuta mukana. Mutta kun ei ole mainintaa niin uskoisin että ei.

Päivä annoksessa b6:ta 10,5 mg.. paljon kannattaisi olla?

Tuolta poimittuna paljon enempi
To lower prolactin levels I would recommend you take 50 to 200mg of P5P a day, in divided doses. If you want to take regular B6, which as I've mentioned can sometimes cause minor side effects, take 300 to 1000 mg per day in divided doses.

Read the label before you buy B6 because the Pyridoxine Hydrochloride type of B6 (in most supplements) has been shown to be a prolactin inhibitor but Pyridoxal hydrochloride has been shown to be ineffective at lowering prolactin (6) – make sure you buy the right type!

DAA+ZMA ja 300mg B6:ta per päivä... Uskaltaisikohan tälle antaa tilaisuuden näyttää kyntensä? Mieli sotii vastaan ja epäilen että hankkimalla tuotteet pääsen parhaimmillaankin vain rahoistani. Tai sitten avain onneen häämöttää juuri sen lahoimman rasian sisällä mene ja tiedä..

DAA+ZMA tuotetta söin purkin, en huomannut kokeilun aikana mitään vaikutusta missään, en kyllä mitään haittaakaan huomannut.

Monilla test force 2 ei myöskään toimi ollenkaan ja joillan alkanut tupla annoksella toimia, kalliiks tulee kiskoa tupla annoksella purkki kestää vajaat 2 viikkoa...

Maltilla pyridoksiinin kanssa.
"
Vitamin B6 is usually safe, at regular intakes up to 200 mg per day in adults. However, vitamin B6 can cause neurological disorders, such as loss of sensation in legs and imbalance, when taken in high doses (200 mg or more per day - 10,000% of US RDA) over a long period of time. Vitamin B6 toxicity can damage sensory nerves, leading to numbness in the hands and feet as well as difficulty walking. Symptoms of a pyridoxine overdose may include poor coordination, staggering, numbness, decreased sensation to touch, temperature, and vibration, and tiredness for up to six months.[4]

A contradictory publication on pyridoxine toxicity reported that over a 6 month period or longer, 21% of women taking doses of less than 50 mg daily experienced neurological toxicity.[5]
"
http://en.wikipedia.org/wiki/Pyridoxine

Eiköhän tarkoitus ole ottaa noi isot satsit siinä vaiheessa kun mahdolliset prolaktiinit alkaa tekemään oiretta.. Ja boosteri "kuurit" tai syöntijaksoja ei niitäkään suositella näillä käsitellyillä tuotemerkeillä paria kuukautta pidemmäksi aikaa kerrallaan!!

Ja tuolle b6 vitamiinille on vaihtoehtona p-5-p joka on todettu paremmaksi. Kuten tuolla edellä jo lainauksessa mainitaan.

Nyt kun tässä oikein miettii että mitä tässä ketjussa on tullut luettua ja kirjoitettua...

Niin miksihän v*tussa tästä sinällään ihan tavallisesta lisäravinteesta on tullut karmea mörkö.. Jengi miettii tuhansia apuaineita ja blokkaajia ties mitä kehon reaktioita vastaan. Syy nyt lienee omalla kohdalla se kohtuullisen ilmeinen; Tieto lisää tuskaa. Varoitukset ja negattiviset puolet tulee helposti tänne kirjoitettua. Eihän se kuulosta realistiselta että, löysimpä hyvin toimivan lisäravinteen, ei tullu tulosta muttei myöskään sivareita. Käympä kertomassa ketjussa "en mitään"...
Pari vuotta sitten aloin kaverin suosituksesta syödä D-vitskua isolla määrällä. Jos nyt luen täältä vastaavaa ketjua törmään kymmeniin yliannosoireita saaneisiin tyyppeihin ja alan katumaan ko. vitamiinin syöntiä. Kuitenkaan, en ole pariin vuoteen saanut mitään muuta kuin positiivisia tuntemuksia 100migrogramman popsimisesta päivittäin kesät, talvet.. Mutta enpä minäkään ole sitä "itsestään selvyyttä" käynyt foorumilla ihan vaan kertomassa..
90-luvulla kun murkkuna olin ekaa kertaa ostamassa lisäprotskua luontaistuotekaupasta äitini valisti että "moista doupinkia et muuten käytä niin kauan kuin kotona asut". menikin yli 20-iän ennen kuin uskalsin hera80:tä sitten omaan kotiin kiikuttaa kauheaa syyllisyyttä potien :D
Ihan varmasti kreatiinista kiljuttiin kauhuissaan että nyt sulaa maksa ja mätänee munuaiset kun tuote oli uutena pinnalla... Nyt sitä käyttää lähes jokainen. Vaikea on löytää valmista palkkariseosta jossa ei krea olisi jo valmiina seassa.
Eiköhän tämä DAA+??? tai vast. olisi jo vedetty pois jos olisi huomattu jokin oikea sivuvaikutus. Tai ainakin ollaan justiinsa vetämässä.
Tai entäs sitten tämä helvetin vaarallinen divetyoksidi, sen yliannostukseenhan voi kuolla. Sen hengittäminen on hemmetin vaarallista. Silti me kaikki käytämme sitä päivittäin.

kaikki jotka on ruokaa syönny kuolee! ne ketkä ei syö kuolee nopeemmin.

Kompromissi: Jos oireita prolaktiinista tulee, syödään muutama päivä törkeää överiä b6:sta.. Jos oireet palaavat välittömästi b6:n lopettamisen jälkeen, työnnetään daa sinne minne se sitten siinä tapauksessa kuuluu ja todetaan tulleensa kusetetuksi. B-vitamiinia käsittelevillä kirjoitusilla mainitaan aina "pitkäaikainen yliannostus voi aiheuttaa".. Mikähän se mahtaa olla määritelmä sille pitkälle?? viikko, kuukausi, vuosi??

Nyt viikon verran heitellyt DAA:ta huiviin 3,75g päiväannoksella. En oo huomannu mitään vaikutusta. No, ei se varmaan haittaakaan tee niin vedetään nyt purkki tyhjäksi :) mitään prolaktiinia estämään en ole ottanut, ei jaksa uskoa että tämä saisi tasoja pahasti nousemaan.

Mitä tulee b6 ja p5p annostukseen niin ite otin tossa keväämmällä 200mg p5p + 250mg b6:sta /ed yhteen soittoon n. 4 viikkoa. Ei tullut miten yllä mainittuja sivareita.

lääkäri sukulaiselle soitin ja kysyin. Pienelle osalle ihmisistä saattaa tulla ehkä sivuoireita jotka voivat pahimmillaan olla..... Ja tällöin suurta annosta yli 100mg/päivä useita kuukausia putkeen. Eli jos kuuluu n. 95% ihmisistä voi oireetta vetää 300mg b6:ta vaikka vuosia.

Nyt kun tässä oikein miettii että mitä tässä ketjussa on tullut luettua ja kirjoitettua...

Niin miksihän v*tussa tästä sinällään ihan tavallisesta lisäravinteesta on tullut karmea mörkö.. Jengi miettii tuhansia apuaineita ja blokkaajia ties mitä kehon reaktioita vastaan. Syy nyt lienee omalla kohdalla se kohtuullisen ilmeinen; Tieto lisää tuskaa. Varoitukset ja negattiviset puolet tulee helposti tänne kirjoitettua. Eihän se kuulosta realistiselta että, löysimpä hyvin toimivan lisäravinteen, ei tullu tulosta muttei myöskään sivareita. Käympä kertomassa ketjussa "en mitään"...
Pari vuotta sitten aloin kaverin suosituksesta syödä D-vitskua isolla määrällä. Jos nyt luen täältä vastaavaa ketjua törmään kymmeniin yliannosoireita saaneisiin tyyppeihin ja alan katumaan ko. vitamiinin syöntiä. Kuitenkaan, en ole pariin vuoteen saanut mitään muuta kuin positiivisia tuntemuksia 100migrogramman popsimisesta päivittäin kesät, talvet.. Mutta enpä minäkään ole sitä "itsestään selvyyttä" käynyt foorumilla ihan vaan kertomassa..
90-luvulla kun murkkuna olin ekaa kertaa ostamassa lisäprotskua luontaistuotekaupasta äitini valisti että "moista doupinkia et muuten käytä niin kauan kuin kotona asut". menikin yli 20-iän ennen kuin uskalsin hera80:tä sitten omaan kotiin kiikuttaa kauheaa syyllisyyttä potien :D
Ihan varmasti kreatiinista kiljuttiin kauhuissaan että nyt sulaa maksa ja mätänee munuaiset kun tuote oli uutena pinnalla... Nyt sitä käyttää lähes jokainen. Vaikea on löytää valmista palkkariseosta jossa ei krea olisi jo valmiina seassa.
Eiköhän tämä DAA+??? tai vast. olisi jo vedetty pois jos olisi huomattu jokin oikea sivuvaikutus. Tai ainakin ollaan justiinsa vetämässä.
Tai entäs sitten tämä helvetin vaarallinen divetyoksidi, sen yliannostukseenhan voi kuolla. Sen hengittäminen on hemmetin vaarallista. Silti me kaikki käytämme sitä päivittäin.

kaikki jotka on ruokaa syönny kuolee! ne ketkä ei syö kuolee nopeemmin.

Elä viitsi vähätellä näitä juttuja. Menään maltilla ja järjellä näiden mömmöjen kanssa, eiköstä vain. Sinun kannanottosi kuulostaa nyt lähinnä siltä että: "Joo joo, mistään aineesta ei ole ihmiselle mitään vaaraa pitkällä aikavälillä. Kaikki varoituset ovat pelkkää P*skanjauhantaa. Mitä vain näköä kohti, millaisia vain määriä."

"Niin miksihän v*tussa tästä sinällään ihan tavallisesta lisäravinteesta on tullut karmea mörkö.. Jengi miettii tuhansia apuaineita ja blokkaajia ties mitä kehon reaktioita vastaan."

Minua alkoi oikeasti hieman huvittamaan naiviutesi tässä asiassa. Nämä ovat täysin valideja pohdintoja. "Tavallinen" lisäravinne? Mikähän "tavallinen" lisäravinne tämä DAA on? Tämä on melko uusi aine, pidemmän kaavan käytön hyötyjä tai vaaroja ei ole todennettu.

hyvä että provo menee perille... Itellä moni hyväkin aine on jääny varmaan kokeilematta kun on lukenut pelkkiä varoituksia... Ja kukaan ei roinaa koska se tiedetään epäterveelliseksi.. Jokainen Päättää mitä suuhunsa laittaa eikös vain.

Suositut

Back
Ylös Bottom