D-Aspartaanihappo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt o jonkuaikaa syöty tota Star Nutritionin DAA:ta ja en huomaa muuta ku et jopas kyllä vituttaa :D Siis todellakin normaalista poikkeavaa levottomuutta ja aggresiivisuutta.Oha se kiva purkaa puntteihi mut vapaapäivinä tuntuu et juoksee seinästä läpi :D Kokeilen nyt viel jonkunaikaa mut jos jatkuu ni pakko lopettaa,vähä samanlaiset fiilikset tulee ku on pitkää ilman röökiä

Onks porukat kokeillu AI Sportsin DAA-valmistetta (natrium DAA)? Itse olen vertaillut Primaforcen DAA:ta ja E-Pharmin Testforce2-valmisteita ja Testforce kyllä hakkaa mennen tullen tuon normaalin bulkki DAA:n.

Tuo natriumkompleksi on sellainen mistä on tehty aikanaan tutkimukset ja sen vuoksi kiinnostaa miten se potkii.

Tuossa jotain viitettä: The role and molecular mechanism of D-aspartic acid in the release and synthesis of LH and testosterone in humans and rats

Itteä kiinnostais kans tämä, kun tuota tuli ostettua... Kenties Medicimanilla jo omia kokemuksia?

Vieläkös jengi tätä popsii vai onko joku törmännyt suosituksiin että olisi pahasta tätä käyttää?
Itte harkinnut vakavasti uutta tulemista kyseiselle kamalle. Jos siitä saisi edes vähän anteeksi vauvaperhe-arjen aiheuttamia tasojen laskuja...

Muaki kiinnostaa tämä, keskustelun perusteella toi tf2 vaikuttaa lupaavalta. Täytyy ens viikon alussa laittaa purkkia tilaukseen, niin pääsee itekki testailleen. :puntti:

Kannattaa tämänkin tuotteen käyttöä harkita uudelleen.

6 g D-Aspartic Acid a day lowers testosterone levels

Evidence is mounting that D-Aspartic Acid supplementation does not raise bodybuilders' testosterone levels. Researchers at the University of Western Sydney have confirmed that the eccentric amino acid doesn't live up to expectations. In the human study they published in the Journal of the International Society of Sports Nutrition high doses of D-Aspartic Acid actually lowered the testosterone level.

http://anabolicminds.com/articles/6-g-d-aspartic-acid-a-day-lowers-testosterone-levels-16862/

Itsellä kokeilussa Star Nutritionin DAA XL Tabs. Olen syklitellyt 12 days on - 12 days off-menetelmällä, näin netissä suositeltiin. Heti seuraavana päivänä kuurin aloittamisesta alkaa aamuerektiot ja naaman kukkiminen. Mitä tuosta nyt voi vielä päätellä, paha sanoa.

Itsellä kokeilussa Star Nutritionin DAA XL Tabs. Olen syklitellyt 12 days on - 12 days off-menetelmällä, näin netissä suositeltiin. Heti seuraavana päivänä kuurin aloittamisesta alkaa aamuerektiot ja naaman kukkiminen. Mitä tuosta nyt voi vielä päätellä, paha sanoa.

Sama tuote testissä mutten ole huomannut vielä mitään vaikutusta. Plasebovaikutuksiakaan en voi saada kun en ole tutkimustuloksien perusteella erityisen vakuuttunut tavaran toimivuudesta. Pitänee hommata sarkosiinia tuohon kyytipojaksi jos kokeilen vielä tämän purkin loputtua. Kokeilen tästä päivästä lähtien jakaa annokset niin että otan kaksi viimeistä kapselia yötä vasten jolloin testosteronin pitäisi erittyäkin.

Itse olen kokeillut tuota AI Sports D-aa:ta 3g/päivä annoksella 2 kuukautta. En muista mikä vaikutus voimatasoihin tai muuhun oli jos mitään... mutta hormoneihin sillä oli ainakin ihan selkeä vaikutus, en tiedä oliko hyvällä vai huonolla tavalla, mutta siis mun yläselkä / olkapäät alkoivat kukkimaan ihan saatanasti.... ja kesti sellaset 6kk ennen kuin selkä oli "terve". Oli todella perseestä käydä uimahalleissa jne.. sen selän kanssa kun sai varsinkin miehiltä vittumaisia katseita.

Kannataako tota daa:ta käyttää ja mitkä on hyvät ohjeet kun ketjua luki niin meni ihan pyörälle. Kaveri nakkas mulle purkin tota daa:ta lahjapaketissa jossa oli muutakin ja vähän mietityttää. Itsellä testotasot todella huonot mut lekurit ei sitä jyskytä suoraan kin on niin nuori.

Suositut

Back
Ylös Bottom