D-Aspartaanihappo

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai missä ei näy?? Kyllä elimistössä aina on prolaktiinit jossakin lukemassa...DAA nostaa prolaktiini sekä estrogeeni tasoja, joten ne kannattaa tsekata.
Siis kun lekurilta saat lähetteen noihin peruslabroihin testotasojen takia niin ei oteta prolaktiini eikä estrogeeni -arvoja ellet erikseen osaa kysyä. Näin ainakin minulla lääkärikeskus aavassa.

Siis kun lekurilta saat lähetteen noihin peruslabroihin testotasojen takia niin ei oteta prolaktiini eikä estrogeeni -arvoja ellet erikseen osaa kysyä. Näin ainakin minulla lääkärikeskus aavassa.

Hämärää, mulla ei aiemmin näkynyt toi molten viimesin posti?!? No nyt selventi huomattavasti...Joo eli on todennäköistä ettei prolaktiinia ja E2 ole kokeissa, mutta nyt kun tässä on aikaa, soita lääkärille tai sinne labraan (ne voi pyytää lääkäriltä lähetteen) ja pyydä lisäämään ne kokeisiin... jos ei onnistu niin maksa ne vaikka omalla rahalla, ei se nyt oo kun muutemia kymppejä. Saat silloin huomattavasti tolkumman kuvan arvoista!

Hämärää, mulla ei aiemmin näkynyt toi molten viimesin posti?!? No nyt selventi huomattavasti...Joo eli on todennäköistä ettei prolaktiinia ja E2 ole kokeissa, mutta nyt kun tässä on aikaa, soita lääkärille tai sinne labraan (ne voi pyytää lääkäriltä lähetteen) ja pyydä lisäämään ne kokeisiin... jos ei onnistu niin maksa ne vaikka omalla rahalla, ei se nyt oo kun muutemia kymppejä. Saat silloin huomattavasti tolkumman kuvan arvoista!
Soitin lääkärille, prolaktiini ja estrogeeni kuuluvat tohon testiin.

Täytyy ottaa kantaa minunkin.Söin 8 viikkoa massin daata ja testoarvot otettiin ennen ja jälkeen.Ei mitään vaikutusta testoarvoihin,prolaktiini oli hieman noussut.Eli täyttä paskaa koko daa.Rahat menee täysin hukkaan.

Täytyy ottaa kantaa minunkin.Söin 8 viikkoa massin daata ja testoarvot otettiin ennen ja jälkeen.Ei mitään vaikutusta testoarvoihin,prolaktiini oli hieman noussut.Eli täyttä paskaa koko daa.Rahat menee täysin hukkaan.

E-Pharm Testforce 2 näyttää olevan toimivin. Moni syöny Massin ja muiden DAA:ta, mutta toi TF2 tuntuu jengillä futaavan ylivoimaisesti parhaiten. Kopsaan toiselta foorumilta kokemuksia." TF2 kahden viikon aikana: yleinen jaksaminen parantunut, yöunet syventyneet, enemmän energiaa, seksihalut ja -kyvyt tullut takaisin, kivesten kokokin jopa kasvanut(!), mieliala parempi, treenaaminen kiinnostaa taas jne." Voimatasot nousseet useimmilla yms.

Testforce 2 sisältää sekä D-aspartiinihappoa että sarkosiinia(N-metyyliglysiini) mikä tekee Testforce 2 todella tehokkaan testosteroniboosterin verrattuna tuotteisiin jotka sisältävät pelkkää D-aspartiinihappoa.
Yhteenvetona voidaan todeta että toimiakseen maksimaalisesti D-aspartiinihappo on otettava tehokkaan stimulaattorin kanssa ja sarkosiini aminohappo toimii meidän mielestämme parhaiten tässä tapauksessa.

Tulee vaan helvetin kalliiksi, jos ottaa vakkari käyttöön. Ulkomailta saa tilattua reilusti halvemmalla.

Komppaan edellistä postaajaa. Otin bulkki DAA:ta ilman mitään efektiä mutta sitten kun nappasin Testforce 2:ta niin huomasin eron!

Loma jälkeen menee kokeiluun. Olen lukenut että toimii paremmin meillä "varttuneilla" joten kokeillaan. Joku 6-7viikkoa oli ajatus kokeilla.

Käy hakemassa tulokset aspasta... :P Uskoakseni on jo tulleet (itellä oli vikon päähän aika ja papereista näin että tulokset oli valmiina jo seuraavana päivänä).

Harkitsin vakavasti tämän kyseisen ravinteen hankintaa, mutta huolestuin kovasti kun lueskelin aiheesta ulkomaisilta keskustelufoorumeilta, ja esille tuli että DAA saattaa potentiaalisesti aiheuttaa neurotoksisuutta. DAA muuntuu lukemani mukaan kehossa NMDA:ksi, mikä on neurotoksiini.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom