Ei vissiin prolaktiinit näy siinä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vissiin prolaktiinit näy siinä
Siis kun lekurilta saat lähetteen noihin peruslabroihin testotasojen takia niin ei oteta prolaktiini eikä estrogeeni -arvoja ellet erikseen osaa kysyä. Näin ainakin minulla lääkärikeskus aavassa.Ai missä ei näy?? Kyllä elimistössä aina on prolaktiinit jossakin lukemassa...DAA nostaa prolaktiini sekä estrogeeni tasoja, joten ne kannattaa tsekata.
Siis kun lekurilta saat lähetteen noihin peruslabroihin testotasojen takia niin ei oteta prolaktiini eikä estrogeeni -arvoja ellet erikseen osaa kysyä. Näin ainakin minulla lääkärikeskus aavassa.
Soitin lääkärille, prolaktiini ja estrogeeni kuuluvat tohon testiin.Hämärää, mulla ei aiemmin näkynyt toi molten viimesin posti?!? No nyt selventi huomattavasti...Joo eli on todennäköistä ettei prolaktiinia ja E2 ole kokeissa, mutta nyt kun tässä on aikaa, soita lääkärille tai sinne labraan (ne voi pyytää lääkäriltä lähetteen) ja pyydä lisäämään ne kokeisiin... jos ei onnistu niin maksa ne vaikka omalla rahalla, ei se nyt oo kun muutemia kymppejä. Saat silloin huomattavasti tolkumman kuvan arvoista!
11.6 on aika varattu siitä pari päivää niin saan tulokset ilmottelen sit.
Täytyy ottaa kantaa minunkin.Söin 8 viikkoa massin daata ja testoarvot otettiin ennen ja jälkeen.Ei mitään vaikutusta testoarvoihin,prolaktiini oli hieman noussut.Eli täyttä paskaa koko daa.Rahat menee täysin hukkaan.
Komppaan edellistä postaajaa. Otin bulkki DAA:ta ilman mitään efektiä mutta sitten kun nappasin Testforce 2:ta niin huomasin eron!
Mistä kyseistä tuotetta voi ostaa?
11.6 on aika varattu siitä pari päivää niin saan tulokset ilmottelen sit.
Vartoilen viekin tuloksia, tarvis varmaan ite ruveta kyseleen ku ei viekään oo kuulunu mitään. 2x ollut soitto aika lääkärille ja kummallakaan kerralla ei oo soittanu...