D-Aspartaanihappo

mites sitten tämän prolaktiinin estäminen? mites se onnistuu ja millä

---Heh. Mitenkäs kauan sinäkin sitten ajattelit tuota tuotetta käyttää? Kuukauden, kaksi vai vuosia?
Jos se testosteronitaso nyt pari nanomoolia siitä nousisikin, niin miettikääpä pojat mikä merkitys sillä nyt sitten on treeneihin, jos te sitä nyt vaikka sen parikaan kuukautta köytätte?
Ehditkö saamaan tuossa ajassa muutakin kuin velton kullin.... Niin,tämä on niin tätä tämä homma.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli joskus ostettua purkki heräteostoksena. Tuolla se lojuu kaapissa, vois ruveta popsimaan ihan huvikseen. Tuun kertomaan sitten, huomasinko mitään vaikutusta.

ok, olen hieman tiedoton. Mutta mitäs herrasmiehet ovat mieltä tälläisestä kokeilusta: 5pv/3g d-aspa, 10pv/2g d-aspa, 15pv/1g d aspa ja komppaisin sitä p-5-p. juodun tekemään tälläisen
ratkaisun resurssipulan takia. ja viellä tosta powerFULLista että onko siinä jokin l-dopan prekursori

pure viking;3756918 Ehditkö saamaan tuossa ajassa muutakin kuin velton kullin.... Niin sanoi:
Voisiko joku valaista tyhmempää että miten mahdollinen testotason nousu aiheuttaa vellin kullostumista???

Voisiko joku valaista tyhmempää että miten mahdollinen testotason nousu aiheuttaa vellin kullostumista???

No kun Daa saattaa vain sotkea kropan ja testot nouse mihinkään mutta prolactiini ym kyllä! Itse en koskisi ollenkaan ja L-Dopan lopetus suoraan maximi annoksesta toi myös todella vittumaisen olon viikoksi.

OK... kiitos tiedosta.. No, sehän selviää vain kokeilemalla. Osahan vannoo tavaran toimineen juuri toivotun laisesti ilman sivareita..

L-dopa on lääke-aine eikä taida oikein harmailla markkinoillakaan liikkua, saatika sitä kannattaa D.a.a.n takia hankkia.

Musta jossain mennään ihan törkeen pahasti mettään jos tällästen ns.lisäravinnebuustereiden takia joudutaan ottamaan käyttöön vastaavia reseptilääkkeitä, hyöty vs haitat ovat aika pieniä. Mitä tulee itse aineeseen niin ei ole omassa tuttavapiirissä aiheuttanut ongelmia mihin noita rohtoja tarvittaisiin.

Olen tästä aineesta lukenut paljon ja on tullut sellainen fiilis että tässäkin threadissa suurinosa kirjoittaa vain muiden kokemuksista kuin omastaan. Helvetin helposti muutamat maailma kirjoitetut kokemukset yleistetään useassa viestissä kokonaisvaltaisesti negatiiviseksi. Jostain syystä pakkis on tällä kertaa negatiivisin forumi tälle aineelle ja viellä ilman suurempaa kokemusta, mutta arvioksi riittää muilta kuultu.
Edelleen olen aikeissa kokeilla ihan vaan sen takia että muualta kuullut kokemukset ovat positiivisia.

4:s päivä TF2:sta lähtee käyntiin.. Ainakin plasebo vaikutus tuntuu jo, mutta jenkkifoorumeilla useita "kohtalotovereita" joilla tuntunut selvää efektiä just tässä 3-5 päivän kinkeripiirillä.. Mitä enemmän lukee kauhutarinoita sivareista niin sitä enemmän alkaa itse kuvitella estrojen ja ties minkä kiehuvan kohta yli äyräitten...

Kyseisen tuotteen oon kuitenkin tilanne suomalaisesta nettikaupasta, ja oon aika vakuuttunut että meillä holhousyhteiskunnassa tämäkin tuote olisi JO kielletty jos olisi aihetta epäillä sen edes teoriassa aiheuttavan haittoja.. Verraten taannoinen Jack-3D episodi..

Toimiiko tällainen boosteri sitten vai ei? No, toimiiko ruokavalion siistiminen jos on ollut retuperällä? Kyllä. Kumman siis syön mielummin, kuurin boosteria vai kuukauden joka päivä McPlösöä?? Kummasta sitten on enemmän haittaa? Ja toisesta voi olla oikeasti jopa vähän hyötyä. Ja edelleen, en ole niin naivi että uskoisin ihmeisiin.. Pienikin piristys-pläjäys mitä tällä boosterilla voisi saavuttaa on kuitenkin aina kotiin päin, ehkä vain vähän mutta kuitenkin! ja kyllä, heti kun halutaan paljon ja äkkiä niin tiedän kyllä että se tulee ampulleissa joista tullissa ei tykätä :)

Mjaa, kuukauden oon nyt ottanu DAA:ta 3-4g päiväannoksella, ainoa huomattava muutos olis +10kg lihasmassaa. Tai sitten ei, oikeasti ainoa vaikutus oli se, että joudun nykyään ajelemaan naamani 4-5krt viikkoon, ennen riitti 1-2krt. Jotain ehkä tapahtuu, mutta ei sitä treeneissä huomaa.

Söin keväällä tuota reilun kuukauden 3g/päivä. Otin annoksen aamulla tyhjään vatsaan ja söin ensimmäisen ruuan puoliltapäivin (IF). Pudottelin painoa samalla ja en huomannut mitään vaikutusta mihinkään suuntaan. Olo ei ollut yhtään energisempi, salilla ei kulkenut yhtään paremmin, parta ei kasvanut paremmin ja hameväki kiinnosti täysin samalla tavalla kuin aiemminkin. Jos tuosta jotain hyötyä on, niin reilussa kuukaudessa sitä ei ainakaan huomannut. Tuo mainostettu 40% lisäys testosteronitasoihin voisi teoriassa näkyä pitkällä aikavälillä, mutta luultavasti vastaavan boostin saa laittamalla jonkun bikinitytön tietokoneen taustakuvaksi ja kattelemalla sitä aina työn lomassa.

Itse vetäny kahdessa erässä Mass DAA Xtreme-purkin, jonka nimi saa joka kerta nähdessä hymyn huulille. Eipä tuosta mitään havaittavaa haittaa ole ollut jos ei hyötyäkään eli ainakaan tosiaan treeneissä asti ei näy vaikutus ja sit rasvanpoltosta tai libidosta jne on liian vaikea sanoa eli ehkä siitä voi päätellä, että jos vaikutuksia on, ne eivät ole kovin merkittäviä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom