D-Aspartaanihappo

Harmi nyt tosiaan jos hälläväliä asenne oli se viesti mikä välittyi. Tottakai saantisuositukset perustuu johonkin ja niitä pääsääntöisesti kannattaa noudattaa. Ja olen ihan satavarma, että jos jossakin aineessa on jotain vaaraa, se ei tämän holhousyhteiskunnan toimesta kauaa markkinoilla ole. Ja jos b6 olisi kaikille käyttäjilleen haitallinen sitä ei saisi ilman resptiä. Ja jälleen, mihin tarkoitukseen vitamiinia käytetään? Prolaktiinin erityksen minimoimiseen tässä tapauksessa. Silloin suositus annos on iso. Jos daa:ta suositellaan syötäväksi 3kk putkeen, niin siinä ajassa 100% ihmisistä ei ehdi saamaan ylisaannin oireita b6:sta. Ja Eihän sitä beetä kauempaa syödä kuin on pakko. Alkoholikin on vaarallista, mutta pieninä kuureina joskus voi olla kovinkin paikallaan :D ja ihan varmasti vaarallisempaa kuin daa ja b6.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun tässä oikein miettii että mitä tässä ketjussa on tullut luettua ja kirjoitettua...

Niin miksihän v*tussa tästä sinällään ihan tavallisesta lisäravinteesta on tullut karmea mörkö.. Jengi miettii tuhansia apuaineita ja blokkaajia ties mitä kehon reaktioita vastaan. Syy nyt lienee omalla kohdalla se kohtuullisen ilmeinen; Tieto lisää tuskaa. Varoitukset ja negattiviset puolet tulee helposti tänne kirjoitettua. Eihän se kuulosta realistiselta että, löysimpä hyvin toimivan lisäravinteen, ei tullu tulosta muttei myöskään sivareita. Käympä kertomassa ketjussa "en mitään"...
Eiköhän tämä DAA+??? tai vast. olisi jo vedetty pois jos olisi huomattu jokin oikea sivuvaikutus. Tai ainakin ollaan justiinsa vetämässä.
Tai entäs sitten tämä helvetin vaarallinen divetyoksidi, sen yliannostukseenhan voi kuolla. Sen hengittäminen on hemmetin vaarallista. Silti me kaikki käytämme sitä päivittäin.

kaikki jotka on ruokaa syönny kuolee! ne ketkä ei syö kuolee nopeemmin.

Aika asiaa. Mutta esim toisaalta ihmismieli on sen verran pieni että aika sitä vaan noita pahimpia vaihtoehtoja kelailee liikaa. Itsekin jo ennen testiä olen varma että prolaktiini on korkealla, tai ainakin oireet täsmäävät. Mutta jos lukee tuota roinapuolen kirjoituksia niin monihan käyttäjä sielläkin on luulosairauden ja pelon sekaisin tuntein gynon tai prolaktiinin kanssa.
Samoin aika monessa roinauspuolen threadissa on mainittu että käyttävät Testforcea palauttamaan omaa tuotantoa joten sekin puoltaisi hieman tuotteen toimivuutta.

Mutta kumpikohan olisi järkevämpää? Ottaa jo ennakkoon vaikka pienellä annoksella noita sivareiden estoja vai sitten vasta jos tulee oireet niin suoraan suurella annoksella päälle?

Aika asiaa. Mutta esim toisaalta ihmismieli on sen verran pieni että aika sitä vaan noita pahimpia vaihtoehtoja kelailee liikaa. Itsekin jo ennen testiä olen varma että prolaktiini on korkealla, tai ainakin oireet täsmäävät. Mutta jos lukee tuota roinapuolen kirjoituksia niin monihan käyttäjä sielläkin on luulosairauden ja pelon sekaisin tuntein gynon tai prolaktiinin kanssa.
Samoin aika monessa roinauspuolen threadissa on mainittu että käyttävät Testforcea palauttamaan omaa tuotantoa joten sekin puoltaisi hieman tuotteen toimivuutta.

Mutta kumpikohan olisi järkevämpää? Ottaa jo ennakkoon vaikka pienellä annoksella noita sivareiden estoja vai sitten vasta jos tulee oireet niin suoraan suurella annoksella päälle?

Mää luulisin että lyhyellä daa- setillä voisi vetää koko ajankin...
Tai sitten odottaa että tuleeko mitään outoja tuntemuksia, ja jos tulee. Niin sitten vetää kerralla napaan sen vaikka 1000mg b6:sta ja siitä pienentää sitten annosta muutaman päivän ajan kohti 300:a... Ja kun oireet loppuu, kokeilee taas ilman.. Jossain luki että kerta-annoksena 300mg b6-vitamiinia estää prolaktiinin erityksen tilapäisesti lähes kokonaan.. ja annoksen uusiminen pitää sen käytännössä poissa. Vesiliukoisena kuitenkin b-ryhmäläiset häipyy kehosta n. kahdessa vuorokaudessa joten melko äkkiä luulisi huomaavan tarviiko prolaktiini blokata pitkäksi aikaa vai uskooko se ns. kerrasta :)

Imo odotellen oireita. Esim. estroakaan ei kannata turhia blokkailla, vaikuttaa kuitenkin immunitettiin ja voitelee niveliä. Prolaktiinin suhteen ei liene syytä madallella jos muuten on viitearvojen sisällä.

Noniin eli nyt olisi menossa 3.2g per päivä, p5p on mukana, porukka puhuu silti estrojen nousuta eli onko tähän kiinnitettävä huomiota ja palautuvatko estro tasot "kuurin" loputtua+

Jos tisuja kutittelee tai kihelmöi/gynoja pukkaa tai alkaa impoa olemaan ni sitte kannattaa huolehtia. Turhaa kortisolitasoja nostamaan stressaamisella...

Estro ei ole sama ku prolsktiini vaikka saattavat käsikädessä kulkea. Suurempi probleema oikea kuuri päällä - sillon voi olla ihan viisasta kantaa esim. antiestroja mukana vaikkapa lomalla jossa voi alkoakin kulua.

mitä AEtä suosittelet? itse vedän shitloadin sinkkiä? auttaako se asiaan ja kuinka mahdollista se on että tuo alkaa tuottamaaan niin rajusti estroa että siitä olisi haittaa?

kyllä ne palautuu... Jos nyt mihinkään edes nousevat. Enemmän kannattaa olla estroista huolissaan jos jika ilta imuroi parisen kaljaa.. Elintavat ja ruokavalio tukee tässäkin hankkeessa parhaiten, eikä skeidaa syömistä pahemmin muutenkaan suositella..

mitä AEtä suosittelet? itse vedän shitloadin sinkkiä? auttaako se asiaan ja kuinka mahdollista se on että tuo alkaa tuottamaaan niin rajusti estroa että siitä olisi haittaa?
En tiedä auttaako tai miten vaikuttaa. Estrot kyllä palautuu - estrojen vaikutukset eli akuutimpana gynot on oikeesti huolenaihe roinatessa, koska leikkaus on ainoa vaihtoehto tossa tilanteessa.

Boostereilla testotasojen nousu ei kuitenkaan tule missään vaiheessa olemaan roinan tasolla eli yhä vähäisempi määrä aromatisoituu esteoksi..

Hyvä estroblokkeri on tiettävästi/kokemuksia ja suosituksiaxlukeneena tommoinen musta-keltainen purkki Fusion ATD:tä.
En tiedä miten toimii esim. joka toinen päivä otettuna jos jokapäiväinen käyttö ei ole tarpeellista ja halutaan syödä ikäänkuin ennakoivasti sen sijaan että puututtaisiin vasta kun oireet tulee.

Toimivia tuotteita on mm. PES Erase, DS Triazole. En usko, että estrot pelkällä daa:lla ihan kattoon voi pompata ja muutenkin sitähän suositellaan käytettäväksi tyyliin 4 viikkoa on ja 4 off jolloin sen suurempia ongelmia ei pitäisi tulla.

Varovasti sitten sen ATD:n kanssa! Tuota on helppo popsia liikaa, mä vetelin 1kaps yli suositusannoksen, tuloksena sain velton munan. Googleen hakusanaksi vaikka "ATD libido" niin saa vähän osviittaa siitä millaisilla annostuksilla porukalla on yleensä ongelmia tullut.

E: ja siis oli ihan pelkkää ATD:tä, en nyt muista kenen valmistajan.

Viikko syöty Mannisen DAA+ZMA... ei raportoitavaa.. Enemmän tulee virtaa koneeseen kun lukasee pari herkku.netin tarinaa... Lauantaina 12. päivä. Sillo pitäs olla n. 40% tasot koholla.

Varovasti sitten sen ATD:n kanssa! Tuota on helppo popsia liikaa, mä vetelin 1kaps yli suositusannoksen, tuloksena sain velton munan. Googleen hakusanaksi vaikka "ATD libido" niin saa vähän osviittaa siitä millaisilla annostuksilla porukalla on yleensä ongelmia tullut.

E: ja siis oli ihan pelkkää ATD:tä, en nyt muista kenen valmistajan.

:D

9päivää testforcea ja ehkä pientä pirteyttä minullakin. Olen nukkunut pirun sikeesti sekä olen ollut varsin hyvällä tuulella. Ja emäntä pakoilee minua kun ei kuulemma saa hetken rauhaa...
Ja ennenkaikkea olen ihmeissäni että lihasarkuus on nyt ollut pienempää vaikka omasta mielestä olen kovemmin treenannut. Ja normaalisti loman jälkeen noin 4-8 treeniä vetää lihakset kipeeksi kun taas sitä ilmiötä ei nyt ole neljään treenikertaan ollut.
Eli tässä vaiheessa viellä totean että hyvä blasebo mutta ei muuta. No oikeastaan toinen hyvä puoli on se että olen tämän testin takia päättänyt olla ryyppäämättä jonkin aikaa...

Unohdin eilen lisätä, mutta nyt tänä aamuna tuli viellä vahvistus seuraavaan. Eli nyt on viimeisen 4yön aikana pamahtanut joka kerta joku keltapäinen finni naamaan nenän seudulle. Ihmeelistä sillä normaalisti ei naama kuki. Ja edelleen painotan että kaikki muut tekijät on samat kuin ennenkin.

Suositut

Back
Ylös Bottom