Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä tuleeko vastaus itse videolla, mutta kuinka pitkään olet ollut Abelin opetuslapsena. Muistaakseni historia ei kovin lyhyt tainnut olla?
Miten päädyit aikanaan Abelin oppeihin ja onko Abelin opeissa asioita, joista et ole samaa mieltä? Ts. oletko tehnyt vuosien varrella jotain "twiikkauksia" ohjelmiin/ohjeisiin tehdäksesi niistä paremmin itsellesi toimivia/omia tarpeitasi paremmin mukailevia?
Tuleeko osallistuttua Breakfast with the Coach luennoille?
Se verkkoluento onki muute mukavampi, ku voi vaan läppäriltä tuijotella ;)Ps. En muuten osta sitä v...n kirjaa. :D
Itse olen soveltanut pätkäpaastoa ja cycle diettiä. Olen huomannut, että paastotreeni sopii itselleni varsin mainiosti. Helpottaa myös nälänhallintaa dieettipäivinä, sillä kalorit ovat tässä vaiheessa vielä aika rajoitetut. Pikkuhiljaa on tarkoitus lisätä dieettipäivien ruokamääriä ja katsoa kuinka kroppa niihin reagoi. Vaihtoehtoisesti mid-week spike menee testiin. Painon pudottaminen ei ollut varsinaisesti dieetille ryhtymisen tarkoitus mutta niin se aineenvaihdunta on vain hörähtänyt uudella tavalla käyntiin.Tietyllä tavalla touhusta tulee mieleen leangains, jossa on 3 treeniä viikossa jolloin kalorit on yli kulutuksen, vaikka reippaasti. Lepopäivinä säädetään kalorit tavotteiden mukaan. Tässä vaan vedetään nuo isot satsit yhdessä päivässä.
EDIT: Eikä toki paastota.
Mitä olet @E-mies mieltä kun olen nyt syklitellyt loman jälkeen ja ottanut tankkauksen ehkä 1,5 viikon välein. Tämä viikko oli lepoviikko kun sain 4-day METin päätökseen. Maanantaina oli aamusella paino 90.8kg, tiistaina tankkasin ja keskiviikon aamupaino oli 94,3kg. Nyt sunnuntaina 4pv myöhemmin 90,2kg. Mietin, että lepoviikolla nyt toki varmasti lihakset tyhjät kun ei ole bodailtukaan, mutta toisaalta taas ei ole kehoa tyhjentävää treeniäkään. Jokohan näillä merkeillä kehtaisi alkaa kokeilemaan viikoittaista tankkauspäivää kun nuo reilun kolmen kilon painon nousut tasaantuu 4-5 päivässä vai pitäisikö tyhjeneminen olla vielä nopeampaa ja kannattaisi pysyä vielä harvemmassa syklissä?
Kun sinulla on viikottainen pe-la tankkaus, niin minkälaisella hiilari/rasva -suhteella olet aloittanut pe iltana syömään? Tai onko sillä mitään merkitystä? Oletko mid weeks spikessa painottanut hiilareita vai rasvaa?
Ennen cycle dietiä olen tehnyt dieettitankkaukset siten, että olen aloittanut puhtailla hiilareilla ja siitä siirtynyt iltaa kohti rasvasempaan ruokaan.
Abel tykkää kuulemma itse aloittaa tankkaukset isolla köntillä pähkinävoita.