Pulla sanoi:
Omalle kropalleni sun treenityylisi sattuu nyt olemaan perseestä. Sille ei vain voi mitään. Olen pahoillani, älä ole siitä paskana.
Heh, tiedätkö mitä... Sinulla ei ole pienintäkään käsitystä siitä, että miltä mun treenityylin edes pitää a) näyttää b) tuntua. Sulla ehkä on ajatus tai visio siitä, mutta todellisuudessa se jää siihen. Tule joskus hei treenailemaan mun kanssa yksi säälittävä pumppiviikko, tai edes yksi ainoa treeni. Katsotaan miten kauan pysyt mukana ja mitkä on fiilikset seuraavana päivänä. :D Uskon vahvasti, että me molemmat saisimme treenin jälkeen todeta sinut nimimerkkisi veroiseksi mieheksi ;)
Pulla sanoi:
Edit2: äh, vittuako sitä provoutuu idiootin kommenteista
Niinpä, no mutta ei hätää, minä taisin tehdä sen aiemmin...
Multivita sanoi:
Vittuiluun rivimiehen ei kannata ryhtyä tai saattaa pamahtaa vaikka banni. Sillä se viimestään hiljenee..
No sori, mutta ei ole mun tapana bannata ketään, jos jään häviölle. Edellisen kerran olen ollut bannaamassa jotain, (jos roinatiedusteluita lasketa) oli sellaisen melko suoran tappouhkauksen yhteydessä.
Pulla sanoi:
Edit. Sitä mä kyllä vieläkin ihmettelen miten Hulkki, Jylli81 ja RiQ voi olla isoja kun mulle on moneen kertaan kerrottu tässä tredissä ettei heidän treenityylillään voi kertakaikkiaan millään kasvaa :(
Uskomaton olet. Missä kohtaa niin on väitetty? Tässä muutama pitempään vääntänyt kaveri nyt vaan nousi varpailleen siitä, kun "pumppaustreeni" ja sen teho kyseenalaistettiin lähes täysin.
Pulla sanoi:
Miten ihmeessä R. Coleman, M. Savolainen ja moni muu isoja romuja liikutteleva ei-pumppaaja on voinut kasvaa kun T. Takamaa on julistanut universaaliksi totuudeksi sen, ettei sillä voi kasvaa? Miten ihmeessä, kertokaa joku?
En haluaisi toistaa itseäni, mutta missä kohtaa niin on väitetty? Ethän sinä nyt vain ole rinnastamassa omaa treenityyliäsi ja -tekniikkaasi yllä mainitsemiesi kehonrakennuslegendojen kanssa samalle viivalle? Jos koittaisit nyt ensin saada jonkun Peter Franzenin tasoisen fysiikan ja koittaisit sen jälkeen saada vähän kovempaa referenssiä. Esim Timo Poutiainen voisi olla seuraava etappi.
Pulla sanoi:
Parasta kaikkien kannalta olisi se, että koko treeniosio suljetaan ja korvataan T. Takamaan kirjoittamalla treenaamisen raamatulla koska näyttää olevan vain yksi ja ainoa tapa kasvaa. Vittuakos tässä muiden kannattaa mitään miettiä.
En haluaisi toistaa itseäni, mutta missä kohtaa niin on väitetty?