Curly-Mike (lyhytikäinen huumori threadi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fatso
  • Aloitettu Aloitettu
miken hius tyyliä vuosien varrelta.

Liitteet

• 6001B.jpg
    6001B.jpg
    39 KB · Katsottu: 186
  • 6108J.jpg
    6108J.jpg
    34,2 KB · Katsottu: 193
  • 6105P.jpg
    6105P.jpg
    40,6 KB · Katsottu: 166
  • 6081J.jpg
    6081J.jpg
    26,2 KB · Katsottu: 202
  • 6184J.jpg
    6184J.jpg
    35 KB · Katsottu: 192
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
S21339.jpg

commodore_fro_194.jpg

hei voix joku lainata niiku föönii :D

jaki_ sanoi:
oot sitten googlen menny ostaan.
linkki
Toi oli jo aika pahis :D Alkaakohan mennä jo mauttomuuden puolelle?...Eeeeei :hyper:

Mike sanoi:
Mulla oli vauvana täysin suora musta fleda, meni kieroon sitten ajan kanssa.

en oikeen ymmärrä miks väität että sulla on luonnonkiharaa se on :anssi:
sä teet joka kuukausi siihen permanentin ja sit jouni kampaa siellä kaupalla sun ihanaa ruskeaa afroa. :love: rakastan sua mun oma pörröpääni!

Yhtäläisyyksiä voidaan vetää myös Miken uuteen ruokavalioon, Kihara-spagettiin!
kihara%20spagetti%20227.jpg

Kuten spagettikin, Miken Paras Kihara on keitettäessä muotonsa kiharana säilyttävä laadukas ja näyttävä hiuspehko, joka valmistetaan aavikon tappurapalloista ja kuumista pyörteistä. Sopii hyvin tuomaan vaihtelua ja ilmettä erilaisiin catwalkeihin. Sopii lisäkkeeksi sellaisenaan pääsiäistipujen kanssa tarjoiltavaksi, juoksuhautoihin, golf-kenttiin, peittoihin ja tohveleihin. Kiehkurat tarttuvat hyvin tankoon ja näin pumppisarjat ovat loistavia!

KÄYTTÖOHJE: Kuumutetaan Mike kiehuvaksi, lisätään suola haavoihin ja papiljotit. Sekoitetaan anagrammeilla kiehumisen alkuvaiheessa. Peitetään pressulla 10-12 minuuttia. Pörrötetään kylmäkössä. Mikäli pehko käytetään villapaitoihin tai luutiin tai se joudutaan kiskomaan lapasilla ennen rimpuilua, hieman lyhyempi pressun käyttö on suositeltavaa.

Tis is(?) hjuumor. :D Ikävä kyllä pilkka osuu omaan nilkkaan, sillä itselläni on _todella_ pahasti kihartuvat karvat päälaella. Onneksi olen onnistunut vuosikaudet taistelamaan niitä vastaan. :itku:

Tähän väliin huumorinkukanen.

-Minkätakia Maikkelilla on hiukset kiekuralla?
-No en mää vaan tiiä... *pyörittää sormea päälaella*

Tää on mun eka postaus tähän foorumiin. Oon siis aika viel n00b. Tähän vissiin piti postata kännissä... varmaan puol pulloa kossua riittää. Tää oli kyl hyvä läppä. Oke rok on :rock: mä lähen ryyppäämään. Mäkin haluun kiharat.
:kippis1: :kippis1: :hyper: :hyper: :hyper:

Niin paljon juttuja vaan katoaa tänne Pakkiksen syövereihin ;)

man%20curly%20short%20hair%20style.jpg

Tää on mun eka postaus tähän foorumiin. Oon siis aika viel n00b. Tähän vissiin piti postata kännissä... varmaan puol pulloa kossua riittää. Tää oli kyl hyvä läppä. Oke rok on :rock: mä lähen ryyppäämään. Mäkin haluun kiharat.
:kippis1: :kippis1: :hyper: :hyper: :hyper:

Stapdion eka känniviestikin ;D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom