Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä katso niitä jos tiedät jo ettei ne ole hauskoja.Alkaa olee vähän vitun väsyneitä noi pätkät muutenki. Toi oli hauskaa 3-5 vuotta sit vielä, mut eiköhän noi oo jo nähty. Jaa noita vaikka facebookissa, jos ne on hauskoja sun mielestä.
En tiedä. Oon vuoden harrastanut, eikä meidän salilla ole sinä aikana kertaakaan harjoitettu mitään tuonnäköistä toimintaa. Nuo näytti helvetin typerältä.Millä nimellä kulkee crossfitissä toi liike, jossa haarovälillä on tarkoitus osua johonkin korkeeseen boksiin tai painopakkaan ja siitä edelleen kiepsahtaa selällä maahan? Pakko tunnustaa, ettei meikästä ainakaan noin kovaan reeniin olis. Tarkoitus tuossa vissiin nostaa kipukynnystä?
En tiedä. Oon vuoden harrastanut, eikä meidän salilla ole sinä aikana kertaakaan harjoitettu mitään tuonnäköistä toimintaa. Nuo näytti helvetin typerältä.
Tosiaan tasan vuosi siitä kun oma peruskurssi päättyi. Lista asioista joita olen oppinut kehollani sen jälkeen tekemään on aika pitkä ja olen kovemmassa kunnossa kuin koskaan ennen.
Ennen Crossfittiä taustalla oli pitkä jakso salipunttia 1-jakoisella ohjelmalla ja sellaista raakaa voimaa löytyi ennestään jonkin verran. Jännitin mitä voimatasoille käy tämän harrastuksen myötä, kun tässä keskitytään niin paljon kaikkeen muuhunkin. No etukyykky on noussut jostain 130 kilosta lähemmäs 150 kiloa ja maastavetoonkin tullut 200 kilosta vielä 15 kiloa lisää. Mutta näitä ykkösmaksinostoja huomattavasti tärkeämpää on se kuinka sulavasti pystyn nykyään liikuttamaan tangolla keskiraskaita painoja ilman että hengästyy pelkästään siitä kun näkee tangon makaavan maassa.
Jos salilla on fiksu ohjelmointi ja osaavat valmentajat niin tässä lajissa on mahdollisuus jokaisella saavuttaa mahtavia tuloksia ja eteen tulee useita hetkiä joilloin ylittää itsensä ja tekee jotain mitä ei olisi ikinä uskonut.
Eiks joku moderaattori voisi vaihtaa tohon otsikkoon vähän fiksummin "bodaus" "bodauksessa" sijaan..? Näyttää niin retardilta...
Kyllä tän ketjun otsikon pitääkin olla vähän retardi
Aina menee aivot kivasti solmuun, kun tuon lukee.
Älä katso niitä jos tiedät jo ettei ne ole hauskoja.
Olihan se ihan hupaisa. Oli muutama uusikin.En mä katsonutkaan. Toivois vaan, että foorumin ainoassa Crossfit-ketjussa olis muutakin keskustelua ku tota väsynyttä läppää ja dissaamista. Ja ei, itse en treenaa cf-tyylisesti, mutta laji on mielenkiintonen mielestäni.
Mihin lienee kadonnut Sihvi, tämän ketjun aloittaja. Mies/nainen viimeksi nähty pakkiksella 5/14. Oisko crossfit vienyt miehen sairastuvan kautta taas uuden lajin äärelle? Olisi metkaa kuulla, vieläkö crossfit toimii paremmin kuin bodauksessa kaikkeen.