Crossfit toimii paremmin kuin bodauksessa - kaikkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sihvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Crossfitissäkin alkaa panokset koveta - kirjaimellisesti: palkintona aseita. Jihhuu jippijaiey!

13669075_10153677122090887_7068506102841203934_n.jpg

Loistava provo toi ase palkinto homma, kukaan ei oikeen jaksa enää sitä coca-colan vastaista kampanjaa, aseet kuiteski antaa hurjasti palstatilaa ja netti vihaa(näkyvyyttä)

Lieneekö tuo edes provo. Jenkeissä nyt vaan ajatellaan aseista eri tavalla kuin täällä nynnyjen kehdossa.
Vähän kyllä syö siltä paleotouhulta uskottavuutta antaa palkinnoksi moderneja aseita, pitäis sen sijaan olla jotain puisia keihään karahkoja ja jokin esimoderni katapultti palkintona.

Laitan tähän oman veikkauksen ylös:
Reebok puhaltaa pelin poikki ja pakottaa Crossfit:n luopumaan tuosta Glock yhteistyöstä.

Uskomaton määrä peppukipeyttä tuon vuoksi. Käsittääkseni tässä ollaan antamassa nyt 8 huippu-urheilijalle käsiase. Meinaako ne nyt että Fraser ja Webb lähtee kylille massamurhaamaan vai mitä helvettiä?

Toisaalta ymmärtää sen että halutaan antaa ase tai että tehdään yhteistyötä Glockin kanssa koska Crossfit on aluperin ollut suosituinta poliisien,armeijan ja pelastusorganisaatioiden keskuudessa. Gastro on vaan sen verran vatipää että ei ymmärrä että nykyään noilla kisoilla on hyvin vähän tekemistä kyseisten alojen kanssa. Kelaa kuitenkin että on hyvin todennäköistä että palkinnonsaajalla (jos on yhdysvaltojen ulkopuolelta) ei välttämättä ole edes lupaa omistaa asetta.

Jos ei halua asetta niin tuskin sitä pakko on ottaa vastaan. En ymmärrä pointtia. Miesten voitto on tod näk Bridges tai Fraser ja molemmilla taitaa olla aseita omasta takaa ja varmasti palkintoglocki kelpaa. Islantiin BKG tuskin asetta saa, siellä lienee vähän tiukemmat lait.

Pussi pieruheraa ja Jatimatic ois kova näin suomalaisittain :D (no joo, glock ei oo jenkki, mut kuitenki)

Toi Netflixin dokkari oli aika mielenkiintonen. Oon jonkin verran seuraillu noita kisoja, mut en oo tajunnu ennen ton kattomista kuinka paskana ne kilpailijat on siellä kisoissa. Oisko jollain suositella jotain muuta aiheeseen liittyvää dokkaria?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse kävin vuosia puntilla kaupunkien ja työnantajien saleilla, missä kanssa harjoittelijat olivat voimaharjoittelevia tai omaan urheilulajiinsa oheisharjoittelevia miehiä. Näinä vuosina kasvatin Crossfit-kritiikkiä sisälläni, koska koin että Crossfit-harrastajat eivät ymmärrä voimaharjoittelun tai urheiluvalmennuksen alkeitakaan. Useimmilla Crossfittaajilla oli myös nostotekniikoissa selkeitä puutteita. Koin että Crossfit-salilla uransa aloittavan kuntoilijan mörökölli syö.

Noh, nyt olen puolisen vuotta käynyt fittness-piireissä varsin tunnetulla kaupallisella salilla, missä käy kaiken ikäisiä miehiä ja naisia. Olen todistanut silmät verillä mitä kaameampaa tekniikka niin bodauksen, voimailun kuin painonnostonkin osalta. Olen nähnyt todella tyhmiä ohjelmia ja fiksuja ohjelmia täysin päin seiniä toteutettuina. Ja se peilailun, juomisen ja kännykän räpläämisen määrä.

Myönnän. Olin täysin väärässä Crossfittin osalta. Jos perusjantteri haluaa oppia voimailemaan hyvässä seurassa, hyvällä ajatuksella ja hyvällä tekniikalla niin helpointa on hakeutua paikalliselle Crossfit-salille.

Ihan kiva dokkari oli. Miten tuolta Islannista tulee niin paljon kovia Crossfit-naisia? Onko syynä maan voimamiesperinteet, ja Crossfit-kisat on sitten naisille sopivampi vaihtoehto?

Pussi pieruheraa ja Jatimatic ois kova näin suomalaisittain :D (no joo, glock ei oo jenkki, mut kuitenki)

Toi Netflixin dokkari oli aika mielenkiintonen. Oon jonkin verran seuraillu noita kisoja, mut en oo tajunnu ennen ton kattomista kuinka paskana ne kilpailijat on siellä kisoissa. Oisko jollain suositella jotain muuta aiheeseen liittyvää dokkaria?
Crossfit Gamesit tällä viikolla on toinen mitä voi kattoa jos kiinnostaa kuinka hajalla ne on.

Ei individualia mistään youtubesta ennen perjantaina näe. Alkuun innostuin kun tuli livenä seurattua facebookista Castron lajijulkistuksia ja muita. Ajattelin että kyllä youtubestriimi tulee kun lajit alkaa mutta paskanmarjat. Tässä nyt jo 3 lajia mennyt, huomenna taitaa tulla neljäs laji ja sekin facebookin paskastriimin kautta jollain puhelimella kuvattuna. Yleensä ei ole tiimikisat kiinnostanut mutta paremman puutteessa piti nyt team murph katsoa, saa nähdä josko seurais muutkin tiimilajit. Tuskin kuitenkaan, niitä on aika vaikea seurata ja pysyä kärryillä.
Onneksi sentään teenage ja masters sarjat tulee youtubestriiminä kokoajan, koko maailmaan varmaan kiinnostaa seurata kun joku 14 kesäinen jumppaa kaliforniassa :D

Back
Ylös Bottom