Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo colemanikin vois alkaa harrastaan balettitanssia ja sit olis uutisissa kuinka balettitanssija kävi tuosta vaan hakeen mr. olympiat ihan vaan sivutoimenaan, kova laji se baletti
Olen nyt kuullut kahden lääkärin ja kolmen fysioterapeutin suusta, kuinka olkapäävammojen määrä on noussut huimasti crossfitbuumin alettua. On myös omakohtaista kokemusta asiasta, joskin uudentyyppinen harjoittelu toi oikeastaan vain piilevät rakenteelliset ongelmat esiin.
Crossfit on hauskaa.
1. siinä saa nostella isoja painoja
2. saa reenata samanhenkisten ihmisten kanssa
3. saa kokonaisvaltaisen treenin
4. saa kilpailla omia entisiä tuloksia vastaan
5. saa oppia uusia liikkeitä ja tekniikoita, paremmilta ohjaajilta kun keskivertosalikäyvä (joka siis oppii joltain kaverilta)
6. saa näyttää ihan pelleltä salilla, siis niissä liikkeissä joita ei osaa
7. saa itsensä hyvään kuntoon (kuhan ei telo itsensä)
8. saa voimia, kestävyyttä,nopeutta,liikkuvuutta ja hyvällä säkällä uusia reenikavereita/kavereita
Varmasti saa kaikenlaista muutakin kivaa mitä nyt en vaan keksi, kenenkään ei ole pakko crossfittailla.
Muistakaa kans se että, ensi kerralla kun kyykkäätte salilla, te ette kyykkää vaan te Crossfittaatte ;)
Minulla ei ole mitään bodareita vastaan, näyttää kyllä tosi mielenkiintoiselta sekin laji.
Muistakaa kans se että, ensi kerralla kun kyykkäätte salilla, te ette kyykkää vaan te Crossfittaatte ;)
Muistakaa kans se että, ensi kerralla kun kyykkäätte salilla, te ette kyykkää vaan te Crossfittaatte
Ihmiset ovat erilaisia. Mulle tuommoinen on myrkkyä, en siedä yhtään.Itselle tässä koko crossfitissa tuntuu parhaalta juuri tuo yhteisöllisyys ja se että joku on koko ajan siinä vieressä kannustamassa/ huutamassa
Voihan siinä tehdä samalla lailla kuin muissakin liikkeissä. Ainoa on vaan että jos mennään ihan maitohapoille asti niin silloin loukkantumisriski nousee ja kaikki tietää että jos selästä jotain menee niin se on pitkä loma.Lääkärit oli muuten mielissään laji nimeltä crossfit. Vastaanotolla käynnit vissii lisäänty suht hyvin. Mitä mieltä porukka on yleensä tuosta kun tehdään pitkiä sarjoja mavea? Ite oon kuullu, ettei tee hirveen hyvää selälle. Voi olla pötyäkin, mutten ite oo koskaan pitkiä kyseisessä liikkeessä oikeen tehny.
Lääkärit oli muuten mielissään laji nimeltä crossfit. Vastaanotolla käynnit vissii lisäänty suht hyvin. Mitä mieltä porukka on yleensä tuosta kun tehdään pitkiä sarjoja mavea? Ite oon kuullu, ettei tee hirveen hyvää selälle. Voi olla pötyäkin, mutten ite oo koskaan pitkiä kyseisessä liikkeessä oikeen tehny.
Voihan siinä tehdä samalla lailla kuin muissakin liikkeissä. Ainoa on vaan että jos mennään ihan maitohapoille asti niin silloin loukkantumisriski nousee ja kaikki tietää että jos selästä jotain menee niin se on pitkä loma.
Toisaalta crossfitissa maven painot ovat niin pieniä että siitä tuskin kannattaisi olla huolissaan. Ja maastavedon tekniikka on suht simppeli niin en näe itse ainakaan siinä mitään ongelmaa.
Voihan siinä tehdä samalla lailla kuin muissakin liikkeissä. Ainoa on vaan että jos mennään ihan maitohapoille asti niin silloin loukkantumisriski nousee ja kaikki tietää että jos selästä jotain menee niin se on pitkä loma.
Toisaalta crossfitissa maven painot ovat niin pieniä että siitä tuskin kannattaisi olla huolissaan. Ja maastavedon tekniikka on suht simppeli niin en näe itse ainakaan siinä mitään ongelmaa.
Kyllä sillä ihan kohtuullisiin massoihin pääsee. ;)joo colemanikin vois alkaa harrastaan balettitanssia ja sit olis uutisissa kuinka balettitanssija kävi tuosta vaan hakeen mr. olympiat ihan vaan sivutoimenaan, kova laji se baletti