Carnivore Diet

Heraa sattuu olemaan hyllyssä joten syön pois kun on kerran maksettu ja menee hyvin kreikkalaisen kanssa. Ei mulla ole ongelmia juurikaan minkään aineksen kanssa joten vedän vapaammin ja varsinkin nyt kun ei ole tarvinnut painoa tiputtaa. Kyllä toi entrecote omaan makuun on aika rasvasta varsinkin kun syö kaikki mitä siinä on ja kaveriksi paistaa voissa munia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Prkl sais tää veden lentäminen hanurista kyllä loppua pikkuhiljaa. Taitaa muutama viikko olla ihan perus että mr.hanky ei ole normaalia koostumukseltaan.

Mitenkä muut Carnivorelaiset olett palanneet sekaruokaan takaisin? Mietin jos kuukauden syönyt vain lihaa niin voi suolisto olla ihmeessään kotipizzasta. Lisäksi olisi mukava jättää keho pieneen ketoosiin jossa nyt ollaan.

Twitterissä jo carnivore-puoskarit ja -hörhöt ottavat kaiken ilon irti koronaviruksesta. Vihjaillaan olevan kyse Big Pharman salaliitosta ja ilmoitetaan mm. että käsien pesu ei tässä auta, vaan - mikäs muukaan kuin - carnivore diet. Todellisia ihmispaskoja.

Nyt vain odotellaan koska Dona postaa nämä naurettavuudet tänne ihan pokerina.

Tutkimustietodon pohjalta kasvisprotsku on huonompaa kuin eläinproteiini. Edes leusiinin lisääminen ei saa kasvisproteiinia eläinproteiinin tasolle

View: https://m.youtube.com/watch?v=TbhnG7xFOUU

Miten liittyy carnivoreen? Eikös tän dietin idis ole syödä pelkkää lihaa, tuskin se vasta-argumentti on lihan epäterveellisyys vaan ruokavalion yksipuolisuus? Prosessoitu liha lisää syöpäriskiä, se on vanha juttu jo eikä sekään liity Carnivoreen mun mielestä. Ohan ne sipsitkin epäterveellisempiä kuin peruna.

Outo juttu koko tämä ketju. Eikös suurin osa ihmisistä (vaikka täällä kontekstissa bodareista tai urheilijoista) ja tutkimustieto ole nimenomaan sekaruokavalion kannalla? Tätä kun lukee niin on kolme ruokavaliota, liha, kasvis tai hiilari :LOL:

Tutkimustietodon pohjalta kasvisprotsku on huonompaa kuin eläinproteiini. Edes leusiinin lisääminen ei saa kasvisproteiinia eläinproteiinin tasolle

View: https://m.youtube.com/watch?v=TbhnG7xFOUU

Ja jälleen kerran asia ei tietenkään ole noin yksinkertaista, että on käsite eläinproteiinia yksi kategoria, joka on parempaa kuin kasviproteiini jota olisi myös yksi kategoria.Toki voihan ne noinkin myös lajitella.

Liha esim. ei ole yhtä hyvä kuin kananmuna tai maidosta tuotettu proteiini. Soijaproteiini esim menee PDCAAS-pisteluvussa samaan kuin liha keskiarvoisesti eli 90 pistettä. Täydet 100 saa heraproteiini, kaseiini, kananmuna, soijaproteiini-isolaatti

Miten liittyy carnivoreen? Eikös tän dietin idis ole syödä pelkkää lihaa, tuskin se vasta-argumentti on lihan epäterveellisyys vaan ruokavalion yksipuolisuus? Prosessoitu liha lisää syöpäriskiä, se on vanha juttu jo eikä sekään liity Carnivoreen mun mielestä. Ohan ne sipsitkin epäterveellisempiä kuin peruna.

Outo juttu koko tämä ketju. Eikös suurin osa ihmisistä (vaikka täällä kontekstissa bodareista tai urheilijoista) ja tutkimustieto ole nimenomaan sekaruokavalion kannalla? Tätä kun lukee niin on kolme ruokavaliota, liha, kasvis tai hiilari :LOL:

Kai ne jotka tosissaan puolustaa carnivorea puhuu nose to tail syömisestä. Pitäisi syödä koko eläin mukaanlukien sisuskalut ja rasvat. Tiedä sitten onko se tuonkin jälkeen vielä liian yksipuolinen tapa syödä vai ei.

Mä noudattelen hyvin pitkälti välimerenruokavaliota. Carnivore menee lähinnä aika jännä juttu kategoriaan. Aika monesta lihaan liittyvästä asiasta on vääntöä tässä threadissä niin imho. toi kasvisproteiini ei ole niin hääviä uuden tutkimustiedon valossa sopinee tänne tai sitten ei. Kummassakin tapauksessa threadin trollaustaso säilynee about samassa tasossa.

Twitterissä jo carnivore-puoskarit ja -hörhöt ottavat kaiken ilon irti koronaviruksesta. Vihjaillaan olevan kyse Big Pharman salaliitosta ja ilmoitetaan mm. että käsien pesu ei tässä auta, vaan - mikäs muukaan kuin - carnivore diet. Todellisia ihmispaskoja.

Nyt vain odotellaan koska Dona postaa nämä naurettavuudet tänne ihan pokerina.

Itsehän tuon tiedän tänne postasit. Älä liitä minua asioihin mihkä en ole edes ottanut kantaa.

Itsehän tuon tiedän tänne postasit. Älä liitä minua asioihin mihkä en ole edes ottanut kantaa.
Ota rohkeasti kantaa vaan. Niinhän sä täällä muutenkin teet. Muun muassa lapsen laittaminen pelkälle eläinperäiselle ruokavaliolle oli sun mielestä helvetin hyvä idea.

Eli tuomitsetko nämä ikisuosikkisi Paul Saladinon ja muiden carnivore-hörhöjen höpötykset? Vaikuttavatko kommentit heidän uskottavuuteensa? Entä "Dr." Mercolan kanssa kaveeraaminen?

Ota rohkeasti kantaa vaan. Niinhän sä täällä muutenkin teet. Muun muassa lapsen laittaminen pelkälle eläinperäiselle ruokavaliolle oli sun mielestä helvetin hyvä idea.

Eli tuomitsetko nämä ikisuosikkisi Paul Saladinon ja muiden carnivore-hörhöjen höpötykset? Vaikuttavatko kommentit heidän uskottavuuteensa? Entä "Dr." Mercolan kanssa kaveeraaminen?

Mun ei kuule tarvi ottaa kantaa mihinkään sun sekoiluihin. Sä voit ihan keskenäs pähkäillä tota asiaa, kun sen toit esille.

Mun ei kuule tarvi ottaa kantaa mihinkään sun sekoiluihin. Sä voit ihan keskenäs pähkäillä tota asiaa, kun sen toit esille.

Kantsii painaa sitä ignore nappia. Klikkaa hepun nimen kohdalla ja kovaa painamista. Paranee threadin laatu potenssiin ja trolli menee pois kun sitä ei kukaan huomioi. Ei sillä mitää sellaista annettavaa ole mitä tarvisi lukea tai kommentoida kuten tuosta ylläkin nähtiin. Se elää oman päänsä sisällä ja kehittelee teorioita mitä se sitten projisoi toisiin kirjoittajiin.

Kantsii painaa sitä ignore nappia. Klikkaa hepun nimen kohdalla ja kovaa painamista. Paranee threadin laatu potenssiin ja trolli menee pois kun sitä ei kukaan huomioi. Ei sillä mitää sellaista annettavaa ole mitä tarvisi lukea tai kommentoida kuten tuosta ylläkin nähtiin. Se elää oman päänsä sisällä ja kehittelee teorioita mitä se sitten projisoi toisiin kirjoittajiin.

Sinne meni.(y)

Normaalisti niin vahvasti kantaa ottava Dona painelee häntä koipien välissä pakoon. 😂
Siinä toinen saman heimon rohkea ignore-soturi, joka todennäköisesti kuuli projisoi-sanankin ensimmäistä kertaa meikäläiseltä. xoxo

Tyson Fury teki aika kovan muutoksen lihapainoitteisella ketolla.

View: https://www.youtube.com/watch?v=X-PsA4FxOX0

Sehän sanoo, että tärkeintä oli lopettaa älytön kaljanjuonti ja pizzan sekä suklaan upotus - ei voi olla merkitystä :david: Syöny makkaraa (prosessoitu ruoka), majoneesia, juustoa. Ravintoterapeutti sanoi ettei kannata VHH ja kova urheilu ja Fury sanoo, että jep oli pelkkää painonpudotusta. Oliko majoneesi miten oleellinen osa Carnivoressa?

Onko tän ketjun idis Carnivore joku muu yleinen fiilistely kun en saa kiinni? Pitääkö tänne postata jos käy mäkissä, hamppareissahan on myös lihaa? Miten toi Furyn esimerkki nyt sitten liittyy Carnivoreen?

Carnivoren pointti on ettei sekasyönti kannata. Eli joko häntineen elukat tai sitten et ole Carnivorella. Avatkaas joku vähän. Eihän tässä ole mitään pointtia muuten. Syöhän suurin osa perus tyypeistäkin paljon lihaa.

Normaalisti niin vahvasti kantaa ottava Dona painelee häntä koipien välissä pakoon. 😂

Siinä toinen saman heimon rohkea ignore-soturi, joka todennäköisesti kuuli projisoi-sanankin ensimmäistä kertaa meikäläiseltä. xoxo
Pitäisiköhän sun katsoa ennemmin peiliin jos porukka laittaa sut ignore-listalle, eikä vittuilla ja trollata lisää? Vaikka mitä väliä sillä on, kun ei ne sun viestiä edes näe, paitsi ehkä nyt tämän mun lainauksen välityksellä. Mulla ei ole mitään ruokavalio-agendaa eikä kantaa tai puolta niihin liittyen, mutta pakko sanoa, että sun juttuja ei ole aina kovin mukava lukea.

Sehän sanoo, että tärkeintä oli lopettaa älytön kaljanjuonti ja pizzan sekä suklaan upotus - ei voi olla merkitystä :david: Syöny makkaraa (prosessoitu ruoka), majoneesia, juustoa. Ravintoterapeutti sanoi ettei kannata VHH ja kova urheilu ja Fury sanoo, että jep oli pelkkää painonpudotusta. Oliko majoneesi miten oleellinen osa Carnivoressa?

Onko tän ketjun idis Carnivore joku muu yleinen fiilistely kun en saa kiinni? Pitääkö tänne postata jos käy mäkissä, hamppareissahan on myös lihaa? Miten toi Furyn esimerkki nyt sitten liittyy Carnivoreen?

Carnivoren pointti on ettei sekasyönti kannata. Eli joko häntineen elukat tai sitten et ole Carnivorella. Avatkaas joku vähän. Eihän tässä ole mitään pointtia muuten. Syöhän suurin osa perus tyypeistäkin paljon lihaa.

Furyn diieetti oli enemmän dirty carnivore. Valmentaja sanoi, että ketoa ei saa vetää 11 päivää kauemmin tai jotain, mikä oli outoa. Majoneesi sopii ketoon hyvin, sehän on pääasiassa kananmunaa ja mausteita. Makkara missä on korkea lihapitoisuus menee myös hyvin keto-carnivorella.

Mun käsittääkseni tän keskustelun pointti on keskustella carnivore dieetistä? Mäkkärisafka ei mielestäni siihen liity kovin vahvasti.

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom