Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Baker ei hirveesti perusta sisäelimistä ja ihan hyvin on voinut vaikka trollien mukaan testot on alhaalla maailman kovimmalla sisäsoutajalla.
1. Kiistätkö, että hänen testonsa ovat alhaalla? Vai onko tämä sama juttu kuin LDL:n kanssa? Korkea LDL ja matala testo ovat ongelmia... PAITSI, jos olet carnivore!

2. Jos joku on omassa lajissaan "raskaan painoluokan yli 50-vuotiaiden" sarjassa kovin, niin tituleeraatko häntä "maailman kovimmaksi" kyseisessä lajissa?
Kuka mahtaa olla maailman kovin sprintteri? Varmaan Shawn Baker taas.

Ei nuo valitettavasti todista yhtään mitään. Eikös ihmiset voi hyvin ja laihdu syömällä pelkkiä perunoitakin, ainakin omasta mielestä.

Mulle tän threadin pointti on tarjota dataa, jonka pohjalta voi kokeilla toimiiko omalla kohdalla. Jos on jo toimiva dieetti menossa niin ei tällaista extremejuttua kannata lähteä kokeilemaan. Toisaalta joillekin ei välttämättä perinteiset dieetit ole toimineet tai carnivorella vain on parempi olo/helpompi pysyä miinuksilla.

Paskasuodatin kannattaa pitää päällä. Baker tai saladino ei ole niitä objektiivisimpia lähteitä. Tosin ihan yhtälailla vegaanipuolella on hihhuleita, jotka eivät kulje objektiivisuuden varassa.

En vieläkään tiedä miten LDL arvot korreloi suorituskykyyn, mutta tiedän että jos se on ketoilun takia matala sillä ei ole juuri merkitystä. Jos se taas on koholla, on se syy suorastaan pilkata ihmisiä joiden valinnat saattaa aiheuttaa samaa...

Mulle tän threadin pointti on tarjota dataa, jonka pohjalta voi kokeilla toimiiko omalla kohdalla. Jos on jo toimiva dieetti menossa niin ei tällaista extremejuttua kannata lähteä kokeilemaan. Toisaalta joillekin ei välttämättä perinteiset dieetit ole toimineet tai carnivorella vain on parempi olo/helpompi pysyä miinuksilla.

Paskasuodatin kannattaa pitää päällä. Baker tai saladino ei ole niitä objektiivisimpia lähteitä. Tosin ihan yhtälailla vegaanipuolella on hihhuleita, jotka eivät kulje objektiivisuuden varassa.
Siitä vaan kukin saa syödä vaikka pelkkiä perunoita tms. mutta jos ruokavaliota lähdetään hehkuttamaan tai suosittelemaan kaikille ei anekdootit riitä.

Sama koskee aika monia lajeja. Sisäsoutu on kuitenkin suosittu kilpailulaji ja ennätykset on todella kovia suorituksia.
Jokainen harrastelija voi itse testata pääseekö lähellekkään vaikka tätä aikaa 500m soudussa:

View: https://www.youtube.com/watch?v=Zz4x3OjdTE8

Entäs jos kyseinen soutaja vaihtaisi kasvisruokavalioon ja soutaisi kovempaa? Pointtini on, että hän saattaa soutaa kovaa carnivoredietistä huolimatta eikä siitä johtuen.

F4CBFF9B-83F9-4FDB-9E24-DCED58C78E1B.jpeg

Entäs jos kyseinen soutaja vaihtaisi kasvisruokavalioon ja soutaisi kovempaa? Pointtini on, että hän saattaa soutaa kovaa carnivoredietistä huolimatta eikä siitä johtuen.

En mä tota videota laittanu todistaakseni, että carnivore toimis paremmin kuin mikään muu.

Siitä vaan kukin saa syödä vaikka pelkkiä perunoita tms. mutta jos ruokavaliota lähdetään hehkuttamaan tai suosittelemaan kaikille ei anekdootit riitä.

Tyhmää suoditella mitään ruokavalioa kaikille. Sitä ei kukaan ole täällä tehnytkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom