Mitä vittua sä pakkotoistolla ylimielisen pellen kaa väännät? Mene ja istuta yliopiston professorit varsinkin immunologiaan perehtyneet pöydän ääreen ja kerro kuinka esimerkiksi ykköstyypin diabeteksen olet ratkassut. Ja sen jälkeen matka käy tukholmaan jossa pokkaat nobel palkinnon. Sen jälkeen vaan valitset sen - ei miljoona tarjouksen vaan MILJARDI tarjouksen lääkefirmalta ja elelet herroiks kun olet ''autoimmuunisairaudet parantanut''.
Ja minä olen ylimielinen.
Eiköhän äidinmaito ole paras ekat kuukaudet kumminkin...
Mulla on kunnia ollu saanu tulevan miljardöörin ja nobelpalkinnon saajan kanssa vääntää netissä. Ei oo joka pojalla tällästä kunniaa.
Dunning-Kruger-vaikutus
''Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvoi osaamistaan.
[1] Tämän voi katsoa johtuvan siitä, että kun yksilö ei hallitse taidon suorittamista, ei hän osaa myöskään arvioida osaamistasoa.
[1] Kyse on siis
metakognitiivisesta vajavuudesta eli kyvyttömyydestä arvioida oikein omaa taitotasoaan. ''
¨There are 30,000 posts under the
#carnivorediet tag on Instagram - with people claiming existing on meat alone has seen them lose weight, reduce inflammation, lower blood pressure and boost libido. ''
But
medical experts have pointed out that there is absolutely no scientific evidence to back up these claims, pointing out that the diet could lead to vitamin deficiencies.
Ainiin ja autoimmuunisairaudet. Eivät Tosin kysyneet
@Bonavar ilta.
¨that only eating meat deprives your body of folate, vitamins C and E, and fibre, which are all essential for good health: "that's why sailors used to get scurvy with not enough vitamin C in their largely fish diets."
“Meat also tends to push the balance of our good and bad cholesterol (called HDL and LDL) towards the bad end,” the
Re-Nourish author adds.
Mutta ei muutakun vauvoille entrecote pihviä.. ¨Kehdosta hautaan- käy nopeemmin kun uskotkaan.''