Mikä vika hollantilaisessa Entrecotessa? Eikö tuo Hollanti ole melkein kuuluisa vehreistä niityistä ja laadukkaasta lihasta.
Vain se ettei se ole kotimaista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä vika hollantilaisessa Entrecotessa? Eikö tuo Hollanti ole melkein kuuluisa vehreistä niityistä ja laadukkaasta lihasta.
Täytyy myöntää että elintarvikkeiden hinnannousun myötä olen nykyisin itsekin välillä ostanut ulkolaisia lihoja, vaikka mielellään suosinkin kotimaista. Kilohinnoissa tuntuvia eroa kotimaan hintoihin verrattuna.
Uutta dataa korkea LDL ketolla. Tulokset käytännössä samaa mitä Daven tutkimuksessa = ei kalkkeumaa vaikka LDL korkealla.
View: https://youtu.be/OTjxonsKLCM
eI ole kyllä kovin carnivorea.400 g tomaattimurskaa
Tomaattimurskan tilalle 100g voita ni ollaan carnivorella.Carnivore toimii mullakin hyvin paastopäivien välissä. OMAD-tyyliin illalla 800 g 10% jauhelihaa, 400 g tomaattimurskaa ja matkalaukullinen mausteita sekaan.
eI ole kyllä kovin carnivorea.
Tomaattimurskan tilalle 100g voita ni ollaan carnivorella.
Tomaattimurskan tilalle 100g voita ni ollaan carnivorella.
Öööööh, eli 12 g HH päivässä ei oo carnivoroa? Pitääkö tosiaan olla 0 g päivässä? No, on se ainakin sit ketoilua, jos voi laskea karnivööriksi!
Kommentoikaa kokeneet konnat seuraavaa.; minua kiinnostaisi kyllä olla carnivorella pidempiäkin aikoja, mutta mä oon aina melko tyhjä lihaksista kun noudatan tätä ruokavaliota, eikä se oikein tällein bodaushommissa ole paras tilanne. Onko carnivore enemmänkin soveltuva kondiksen ylläpitoon, vai onko joku oikeasti kehittänyt merkittävästi fysiikkaansa tällä ruokavaliolla ja jos on, niin kuinka? Ei väliä oletko naturaali vai et, mutta voit toki halutessasi kommentissasi mainita jos on ohessa mennyt merkittäviä määriä, niin tietää hieman ottaa huomioon.