Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en ainakaan jaksa enää nykyisin ressata tuosta LDL:stä. Siinä tuo huitelee 2.5-6.5 mmol/L välillä, riippuen miten syö ja paastoilee. Pääasia että aina kuitenkin HDL on hyvä ja triglyt matalat, eikä sukurasitetta verisuoni/pumppuongelmiin ole.
 
Kommentoikaa kokeneet konnat seuraavaa.; minua kiinnostaisi kyllä olla carnivorella pidempiäkin aikoja, mutta mä oon aina melko tyhjä lihaksista kun noudatan tätä ruokavaliota, eikä se oikein tällein bodaushommissa ole paras tilanne. Onko carnivore enemmänkin soveltuva kondiksen ylläpitoon, vai onko joku oikeasti kehittänyt merkittävästi fysiikkaansa tällä ruokavaliolla ja jos on, niin kuinka? Ei väliä oletko naturaali vai et, mutta voit toki halutessasi kommentissasi mainita jos on ohessa mennyt merkittäviä määriä, niin tietää hieman ottaa huomioon.
 
Öööööh, eli 12 g HH päivässä ei oo carnivoroa? Pitääkö tosiaan olla 0 g päivässä? No, on se ainakin sit ketoilua, jos voi laskea karnivööriksi!

Keto ja carnivore varsin läheistä sukua. Carnivore vaan vielä rajoitetumpi eläinten syöntiin. Kaikkein HC level on pelkkää pihviä, ei edes kananmunaa.
 
Kommentoikaa kokeneet konnat seuraavaa.; minua kiinnostaisi kyllä olla carnivorella pidempiäkin aikoja, mutta mä oon aina melko tyhjä lihaksista kun noudatan tätä ruokavaliota, eikä se oikein tällein bodaushommissa ole paras tilanne. Onko carnivore enemmänkin soveltuva kondiksen ylläpitoon, vai onko joku oikeasti kehittänyt merkittävästi fysiikkaansa tällä ruokavaliolla ja jos on, niin kuinka? Ei väliä oletko naturaali vai et, mutta voit toki halutessasi kommentissasi mainita jos on ohessa mennyt merkittäviä määriä, niin tietää hieman ottaa huomioon.

Kaikkein parhaimmillaan se ainakin on rasvanpolttoon ja ylläpitoon. Aina kun ollut carnivorella tai ketolla niin paino on ollut menossa tarkoituksella alaspäin. Voisi kokeilla nostaa painoa ketolla. Vähärasvainen liha vaihtuu rasvaiseen jne.
 
Back
Ylös Bottom