Carnivore Diet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lihan epätervellisyydestä puhuttaessa,Suomalaiset paljolti ostavat marinoituja lihoja,kesällä varsinkin.Onko marinadit kovinkaan terveellisiä?Ja nuo marinoidut myös lasketaan lihoiksi kuten jalosteet.
Entrecotea tullut ostettua ketjun myötä.Kaupassa tuli huomisen ruokia arvottua,kivikylän porsaanfilee marinadissa oli kärryssä,entrecote tuli kohdalle niin jäi possu kauppaan
 
Lihan epätervellisyydestä puhuttaessa,Suomalaiset paljolti ostavat marinoituja lihoja,kesällä varsinkin.Onko marinadit kovinkaan terveellisiä?Ja nuo marinoidut myös lasketaan lihoiksi kuten jalosteet.
Entrecotea tullut ostettua ketjun myötä.Kaupassa tuli huomisen ruokia arvottua,kivikylän porsaanfilee marinadissa oli kärryssä,entrecote tuli kohdalle niin jäi possu kauppaan

Suomalaiset ja muutkin tavikset syö lihan ympärillä kaikkea paskaa ja huuhtoo sen alas kaljalla. Sitten kun näitä seurataan ja tehdään tutkimus niin se liha on haitallinen.
 
Suomalaiset ja muutkin tavikset syö lihan ympärillä kaikkea paskaa ja huuhtoo sen alas kaljalla. Sitten kun näitä seurataan ja tehdään tutkimus niin se liha on haitallinen.

Ton takia en väestötutkimuksia paljon jaksa tutkia. Enemmän kiinnostaa erikseen tarkasteltuna tarkemmalla tasolla mitä tapahtuu kun ingestoi Atrian takuumureaa sisäpaistia. Ja mitä tapahtuu kun suusta menee alas vanhalla paskalla rapsiöljyllä uppopaistettuja ranskalaisia perunoita. Ja leivitettyjä kananugetteja. Jälkkäriksi karkkia. Itse entisaikaan raiskasin kroppaa näillä viimeksi mainituilla. Noihin verrattuna esim. 100 % punainen liha dieetti on ultra terveellinen.

Yksi eliminaation hienouksia käytännössä onkin tollaisten karseiden paskaravintoaineiden pois jäänti.
 
Screenshot_20231129_134446_Samsung Internet.webp
 
"Tutkimustulokset eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että punaista lihaa kannattaisi syödä paljon, tutkijat huomauttavat raportissaan."
Eli, suuri määrä punasta lihaa- tämänkin tutkimuksen tutkijoiden perusteella LISÄÄ syöpäriskiä. Itse tutkimuksesta ;

"For example, consuming red meat may provide TVA for improved anti-tumour immunity, but a high intake of red meat has been positively associated with risk of many cancers, including breast, colorectal, colon and rectal cancer<a data-track="click" data-track-action="reference anchor" data-track-label="link" data-test="citation-ref" title="Farvid, M. S. et al. Consumption of red meat and processed meat and cancer incidence: a systematic review and meta-analysis of prospective studies. Eur. J. Epidemiol. 36, 937–951 (2021)." href="https://www.nature.com/articles/s41586-023-06749-3#ref-CR31">31</a>. Thus, our studies support TVA supplementation as a more targeted and efficient way than dietary changes to benefit anti-tumour immunity."
 
Eli, suuri määrä punasta lihaa- tämänkin tutkimuksen tutkijoiden perusteella LISÄÄ syöpäriskiä. Itse tutkimuksesta ;

"For example, consuming red meat may provide TVA for improved anti-tumour immunity, but a high intake of red meat has been positively associated with risk of many cancers, including breast, colorectal, colon and rectal cancer<a data-track="click" data-track-action="reference anchor" data-track-label="link" data-test="citation-ref" title="Farvid, M. S. et al. Consumption of red meat and processed meat and cancer incidence: a systematic review and meta-analysis of prospective studies. Eur. J. Epidemiol. 36, 937–951 (2021)." href="https://www.nature.com/articles/s41586-023-06749-3#ref-CR31">31</a>. Thus, our studies support TVA supplementation as a more targeted and efficient way than dietary changes to benefit anti-tumour immunity."
Älä hyvä mies puutu rusinoiden poimintaan tai lauseiden irroittamiseen kontekstista.... pilaat threadin loistavan huumoriarvon.
 
Mikähän se fysiologinen mekanismi on, millä puhdas punainen liha ilman mitään lisäainehöysteitä aiheuttaa noita syöpiä? Vai onko nämä näitä "mitä söit viime viikolla" tutkimuksiin perustuvia havaintoja? Jotenkin absurdilta vaikuttaa, että mm. karnitiinia, kreatiinia, koliinia sisältävä ruoka-aine vetäisi ennenaikaisesti jengiä monttuun, mutta sitten taas esimerkiksi margariinit on superfoodia verrattuna punaiseen lihaan. Noh olkoon sitten niin :D
 
Sama se,nautin jatkossakin punaisesta lihasta,maidosta,voista,kananmunista ja muista herkuista
En mäkää oo kieltämässsä näiden syöntiä. Juon itekki maitoa, syön kananmunia ja punasta lihaa. Viimeks tänää söin aamupalalla 2 kananmunaa.

Maltti kannattaa pitää niissä määrissä.

Papuja ja linssejä mä oon huomannu syöväni enemmän ja enemmän tämän tutkimuksen jälkeen:


View: https://youtu.be/qC3Euh8Ghbs?si=85LlaycvtdwVCDSR
 
En mäkää oo kieltämässsä näiden syöntiä. Juon itekki maitoa, syön kananmunia ja punasta lihaa. Viimeks tänää söin aamupalalla 2 kananmunaa.

Maltti kannattaa pitää niissä määrissä.
Juu,määrä tekee myrkyn ja kohtuus kaikessa.
Mustikoita,parsakaalia,banaania menee myös arkipäivisin
 
Kova kunto! Meetkö puhtaalla carnivorella vai tuleeko syötyä myös muuta? Laita vaikka esimerkki päivän safkoista jos jaksat.

Kesäkuu tuli mentyä melko strictillä carnivorella, nyt olen lisännyt hiukan hiilareita. Syön vain 3 isompaa ateriaa päivässä joista ensimmäinen on kananmunia ja juustoa, toinen ateria 400g ylämaan jauhelihaa + hapankaalia. Viimeisellä aterialla grillaan aina jotain lihaa esim. Entrecote, picanha tai ribsejä, tässä aterialla saatan syödä myös perunaa tai bataattia ja jotain kasviksia. Hedelmiäkin saatan syödä välillä töissä ennen treeniä.
 
Kesäkuu tuli mentyä melko strictillä carnivorella, nyt olen lisännyt hiukan hiilareita. Syön vain 3 isompaa ateriaa päivässä joista ensimmäinen on kananmunia ja juustoa, toinen ateria 400g ylämaan jauhelihaa + hapankaalia. Viimeisellä aterialla grillaan aina jotain lihaa esim. Entrecote, picanha tai ribsejä, tässä aterialla saatan syödä myös perunaa tai bataattia ja jotain kasviksia. Hedelmiäkin saatan syödä välillä töissä ennen treeniä.
Hieno kondis miehellä ja näyttää varsin mielekkäiltä sapuskoilta jotka listasit! Meneekö reenijuomassa lainkaan hiilaria ja onko intrahiilarin käyttäminen vastoin koko konseptin periaatteita? Mielenkiinnosta kyselen, kun aika paljon sivusta luen tätäkin ketjua mutta itse en varsinaisesti ole Carnivore miehiä. Nyt olen tosin reilun kuukauden syönyt oikeastaan pelkkää lihaa, marjoja ja kasviksia, eli hieman sinne suuntaan jo. Mulla on siis ainainen vaiva ollu tuo pakin turvottelu ja ruoan imeytymisongelmat, jotka ovat nyt testin aikana loistaneet poissaolollaan. Vahvasti se nyt viittaa siihen suuntaan, että jotkut hiilihydraatit siellä syypäänä ovat, vaikka nekin olen ottanut bodausaikana pääsääntöisesti riisistä ja kaurasta. Liekö elimistö nyt sitten saanut gluteenista tarpeekseen jo tähän ikään, koska ruisleipääkään en siedä juuri lainkaan nykyisin.
 
Back
Ylös Bottom