- Ikä
- 36
Hieno kondis miehellä ja näyttää varsin mielekkäiltä sapuskoilta jotka listasit! Meneekö reenijuomassa lainkaan hiilaria ja onko intrahiilarin käyttäminen vastoin koko konseptin periaatteita? Mielenkiinnosta kyselen, kun aika paljon sivusta luen tätäkin ketjua mutta itse en varsinaisesti ole Carnivore miehiä. Nyt olen tosin reilun kuukauden syönyt oikeastaan pelkkää lihaa, marjoja ja kasviksia, eli hieman sinne suuntaan jo. Mulla on siis ainainen vaiva ollu tuo pakin turvottelu ja ruoan imeytymisongelmat, jotka ovat nyt testin aikana loistaneet poissaolollaan. Vahvasti se nyt viittaa siihen suuntaan, että jotkut hiilihydraatit siellä syypäänä ovat, vaikka nekin olen ottanut bodausaikana pääsääntöisesti riisistä ja kaurasta. Liekö elimistö nyt sitten saanut gluteenista tarpeekseen jo tähän ikään, koska ruisleipääkään en siedä juuri lainkaan nykyisin.
Ei mene intrahiilaria, mielestäni se on täysin turhaa punttitreenissä. Silloin kun metabolinen joustavuus on kunnossa verensokeri ei droppaa missään vaiheessa vaikka hiilarivarastot vedettäis tyhjäksi, koska keho siirtyy vaivattomasti polttamaan rasvaa.
Eikö edes valkoinen riisi sovi?
Toimiiko suoli kuitenkin aktiivisesti vai onko hitailla?