Brassailua

Juuri koska jokainen voi ottaa 10v lainaa ja ostaa minkä auton tahansa, niin mitä se muka kertoo menestyksestä?

Kerros mullekkin mistä semmosia lainoja saa ja vaikka olisivatkin niin tyhmiä että minulle 400000€ lainaa antaisivat niin äkkiä se auto alta lähtisi kun ei olisi varaa maksaa sitä 4000€ kuukaudessa...:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kerros mullekkin mistä semmosia lainoja saa ja vaikka olisivatkin niin tyhmiä että minulle 400000€ lainaa antaisivat niin äkkiä se auto alta lähtisi kun ei olisi varaa maksaa sitä 4000€ kuukaudessa...:rolleyes:

Miksi sen pitäisi olla 400 000€:n auto? Vai pitääkö jos on varaa ostaa niin arvokas auto, ettei keskiverto kaduntallaajalla ole siihen mitenkään varaa?

Saa sitä huomiota vaikka jollain hyvin pidetyllä amerikan raudalla.

Miksi sen pitäisi olla 400 000€:n auto? Vai pitääkö jos on varaa ostaa niin arvokas auto, ettei keskiverto kaduntallaajalla ole siihen mitenkään varaa?

Juuri koska jokainen voi ottaa 10v lainaa ja ostaa MINKÄ auton tahansa.

Aloitusviestissä puhuttiin Ferrarista, tottahan toki luupihalla pystyy ajamaan vaikka sitten 10000€ amerikan raudalla mutta se ei taas käännä ainakaan minun päätä samaan malliin kuin Ferrari, Lambo tai joku muu oikeasti kallis peli.

Toiset tykkää autoista, toiset taas metsästä. Mitä ihmeellistä siinä on, että sattuu tykkäämään Ferrareista, Bentelyistä, Porscheista?
Millä autolla ajelisit Modified itse jos ei olisi rahasta kiinni?

edit: tai mihin sitä rahaa käyttäisit jos et autoon? (muistin, ettei sulla oo ajokorttia)

Aloitusviestissä puhuttiin Ferrarista, tottahan toki luupihalla pystyy ajamaan vaikka sitten 10000€ amerikan raudalla mutta se ei taas käännä ainakaan minun päätä samaan malliin kuin Ferrari, Lambo tai joku muu oikeasti kallis peli.

Silti siinä on samasta ilmiöstä kyse. Miksi pitäisi suoraan arvostaa eniten sitä kenellä sattuu olemaan kalleimmat lelut.

E: Jos ei olisi rahasta kiinni, niin ajelisin taksilla.

Silti siinä on samasta ilmiöstä kyse. Miksi pitäisi suoraan arvostaa eniten sitä kenellä sattuu olemaan kalleimmat lelut.

Mä en edes ajattele, että kuka sitä autoa ajaa. Vaan oikeasti ihailen pelkästään sitä autoa. En edes katso kuskia, ei voisi vähempää kiinnostaa.

Mitä vikaa on Cittarin ja Dressmannin vaatteissa, kun niitä tässä threadissa dissataan? :)

Jos olisi muutama satatonninen ylimääräistä, niin mieluimmin ostaisin sen hiukan keskimääräistä paremman auton ja asunnon, kuin sijoittaisin rahaan vaatteisiin, jotka ovat kuitenkin lyhytikäistä käyttötavaraa.

Eri asia sitten tietenkin, jos on joku monimiljonääri, jolle on ihan sama.

Mitä vikaa on Cittarin ja Dressmannin vaatteissa, kun niitä tässä threadissa dissataan?

Voisin itse kysyä samaa, eikö muka jostain marketista saa riittävän siistejä vaatteita, olettaen että ne eivät sitten ole 10v vanhoja tai muuten vaan autoremontissa käytettyjä?

En minä ainakaan huomaa kadulla kävellessäni eroa onko vastaantulijalla Dressmanin puku vai joku 5000€ takki niskassa.

Köyhälläkään ei ole varaa ostaa halpaa. Onhan se nyt niin että markettivaatteet ovat laaduttomampia kuin alan erikoisliikkeistä ostetut, se on huomattu moneen kertaan käytännössä (esim. halpa kauluspaita rypistyy kahden tunnin käytön jälkeen, tai halvat housut kulahtavat muutaman pesun jälkeen). Merkkivaatteiden ostamisella ei pitäisi olla brassailun kanssa mitään tekemistä.

Minusta merkkivaatteet liittyvät osana itsensä arvostamiseen, tyyliin ja itseensä sijoittamiseen. Ja kyllä sen huomaa, onko vastaantulijalla puku Dressmannista vai Armanilta.

Voi vittu jos mul ois baksii, ni mä ajelisin avoferraril joka mestaan. Katto auki vaikka talvella! Ekaks rundi hietsun kautta kaivariin ja sieltä lähden mun ökyöveripuffdaddy wannabe jahdilla merelle. Ja mukana on tietenkin paljon viinaa, huumeita ja maksullisia naisia. Sillä veneellä mä pörräisin stadin edustalla je vetäisin kauheet naamat. By the time I get back to harbour, mult on otettu poskeen jo 7 kertaa (joka kerta eri muija) ja ollaan upotettu jo 8 pulloa shampanjaa (a hinta 1200e). Saavutaan taas kaivariin ja siitä lähetään limusiinilla kohti kämp hotellia josta mä oon varannu presidenttisviitin koko viikonlopuks. Meno jatkuu siellä ja ehkä jos jaksaa ni vois käydä Teatteris vetämäs muutaman long island ice tean triplana. Ja mukana edelleen ne maksulliset naiset. Ja pokelle heitetään jo sisään mentäessä 5hunttii kouraan ja lähtiessä sama.

Näin vähän mä brassailisin. Joku raja kuitenki...

Kyllä Versacen pukujen ja Dolce&Gabbanan kalsareiden ostaminen on vain ja ainoastaan brassailua. Anttilan ja Armanin väliin mahtuu myös laatua ja mielestäni tyylikkäästi voi pukeutua käyttämättä siihen suuria summia.

Mutta tietenkin jokainen tyylillään. Ostaisin minäkin "designeria", mikäli ois paljon massii.

Kyllä Versacen pukujen ja Dolce&Gabbanan kalsareiden ostaminen on vain ja ainoastaan brassailua. Anttilan ja Armanin väliin mahtuu myös laatua ja mielestäni tyylikkäästi voi pukeutua käyttämättä siihen suuria summia.

Mutta tietenkin jokainen tyylillään. Ostaisin minäkin "designeria", mikäli ois paljon massii.

Omistan Versacen puvun ja se on tyylikkyydessään aivan eri planeetalta kuin Turo Tailorit yms. "normipuvut"
Myönnettään, oli siinä hinnassa ilmaakin, muttakun se istuu juuri niinkuin pitää.

Tukholmassa olevasta Versacen liikkeestä.
Olin niin kännissä etten oikein muista, mutta hinta oli n.3000€-4000€

Varmasti hyvä ostos, mutta tuolla hinnalla olisit saanut jo aivan samoilla kankailla tai jopa paremmilla omien mittojen mukaan tehdyn puvun huippu räätäliltä. Ja en tarkoita Phuketin räätäleitä.

Tukholmassa olevasta Versacen liikkeestä.
Olin niin kännissä etten oikein muista, mutta hinta oli n.3000€-4000€

Ootsä tosissas? Mä ite oon valmis maksamaan puvusta joku 500-600, ja sil hinnal saa yleensä kyl hyviä ja laadukkaita merkkejä (Boss,Sand). Mut 3000-4000 egee?:) huh... Kyl on jonkun lafkan markkinointi menny nappiin:) Muistatko ihan tasan varmasti ton hinnan oikein? Ei hitto...mä epäilen tota hintaa kyl jotenkin...

Minusta merkkivaatteet liittyvät osana itsensä arvostamiseen, tyyliin ja itseensä sijoittamiseen. Ja kyllä sen huomaa, onko vastaantulijalla puku Dressmannista vai Armanilta.

Hyvin sanottu:worship: Sääli, et täs maassa on vaatimattomuus muotia. Sekin on myös muotia aina, että esim kledjujen pitäisi mahdollisimman käytännöllisiä:) "Perkele, iha yhtä hyviä saa dressmanista"

Ootsä tosissas? Mä ite oon valmis maksamaan puvusta joku 500-600, ja sil hinnal saa yleensä kyl hyviä ja laadukkaita merkkejä (Boss,Sand). Mut 3000-4000 egee?:) huh... Kyl on jonkun lafkan markkinointi menny nappiin:) Muistatko ihan tasan varmasti ton hinnan oikein? Ei hitto...mä epäilen tota hintaa kyl jotenkin...

rahamiehiä katsos... eihän siinä mitään ihmeellistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom