Brassailua

Ootsä tosissas? Mä ite oon valmis maksamaan puvusta joku 500-600, ja sil hinnal saa yleensä kyl hyviä ja laadukkaita merkkejä (Boss,Sand). Mut 3000-4000 egee?:) huh... Kyl on jonkun lafkan markkinointi menny nappiin:) Muistatko ihan tasan varmasti ton hinnan oikein? Ei hitto...mä epäilen tota hintaa kyl jotenkin...

Kun nykäsee jägermaisterpullon aamupalaksi, niin muisti saattaa hieman pätkiä :)
Jos haluaa katsoa Versacen hintoja, niin http://www.raffaello-network.com/raffties/
Tuolta ei kyllä kannata tilata mitään, esim. xxxl-paidat ei mahdu edes mulle
(177cm 102kg). Italiaanot on niin semmosia kukkakeppejä

Se on totta että puvun saa teetettyä huippukankailla tohon hintaan, mutta aina ei järki juokse

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tukholmassa olevasta Versacen liikkeestä.
Olin niin kännissä etten oikein muista, mutta hinta oli n.3000€-4000€

Nuo Versacen känniostokset kannattaa tehdä Bangkokissa, itse ostin Versacen kravatin 1200 batilla kännissä, eli 24euroa (samanlaisia "normaaleja" olis saanut 20kpl tuolla hinnalla). Puvunkin saa varmasti tonnilla, lentoliput 500 eurolla tarjouksesta edestakaisin.

Tuo 4000e puku on jo sellaista brassailua että... 80 egellä saa jo helkkarin magean puvun Bangkokista.

Nuo Versacen känniostokset kannattaa tehdä Bangkokissa, itse ostin Versacen kravatin 1200 batilla kännissä, eli 24euroa (samanlaisia "normaaleja" olis saanut 20kpl tuolla hinnalla). Puvunkin saa varmasti tonnilla, lentoliput 500 eurolla tarjouksesta edestakaisin.

Tuo 4000e puku on jo sellaista brassailua että... 80 egellä saa jo helkkarin magean puvun Bangkokista.

Ne Bangkokin puvut on ihan perseestä, jos meinaa 80€:lla ostaa.
jonkun verran kokemusta on, kun olen ko.paikassa käynyt 9 kertaa.

Mitä Versacen vaatteisiin tulee, niin ne on jokapaikassa ihan yhtä kalliita, kokemusta on Thaimaasta, Singaporesta, Malesiasta, Ruotsista, Las Vegasista ja Kiinasta.

Pitää paikkaansa, että 4000€:n puku on brassailua, mutta yritysmaailma on helvetin pinnallista... ikävä kyllä...

Nuo Versacen känniostokset kannattaa tehdä Bangkokissa, itse ostin Versacen kravatin 1200 batilla kännissä, eli 24euroa (samanlaisia "normaaleja" olis saanut 20kpl tuolla hinnalla).

Olikohan tuo sitten kuitenkin "Versacen" kravatti, eli "normaali" kravatti johon oli lyöty Versacen teksti. Itse ostin Turkista "dieselin" kengät 20 €, "lacosten" paidan 5 € ja luulen, että ovat yhtä aitoja kuin tuo sun kravatis.

Epäilen kanssa kovin itämaisen versacen ja dolcen aitoutta ellei ole merkin omasta liikkeestä ostettu. Esim. yoox.com (on aitoa kamaa) myy outolettina Dolce&Gabbanan ja Pradan pukuja 700-1000e. Enkä nyt pitäisi tuollaisen puvun omistajaa minään kovana brassailijana, tuohan on "vain" 2x Turon puvun hinta.

Ne Bangkokin puvut on ihan perseestä, jos meinaa 80€:lla ostaa.
jonkun verran kokemusta on, kun olen ko.paikassa käynyt 9 kertaa.

Mitä Versacen vaatteisiin tulee, niin ne on jokapaikassa ihan yhtä kalliita, kokemusta on Thaimaasta, Singaporesta, Malesiasta, Ruotsista, Las Vegasista ja Kiinasta.

Pitää paikkaansa, että 4000€:n puku on brassailua, mutta yritysmaailma on helvetin pinnallista... ikävä kyllä...

Mä tiedän kuka sä oot, arvasin ;)
Joko valkkasit sen terassin ja golfin välillä? :D

(vai arvasinko!?)

Eniwei, toi 80e puku on toiminut itselläni jo monta kertaa ihan ok, duunissa ei pukua tartte joten käyttöä tuolle ei juurikaan ole. Näyttää hyvältä ja istuu hyvin, se on pääasia.

Kyl toi kraka taitaa olla ihan aito...

Ihanko oikeasti Huppe luulee ostaneensa aidon Versacen kravatin 24 eurolla? :eek: Kaikkihan tuolla on feikkiä ellei ostettu merkkiliikkeestä tai lentoasemalta. Olisit varmasti saanut sen halvemmallakin. Jotain "Gantin" t-paitojakin saa thaimaasta yleensä 400 bahtilla. Kyllä pitäisi alkaa hälytyskellot soimaan jos samanmerkkinen paita on stokkalla yli 80 euroa (tai Versacen kravatti 10-kertaisen hintainen). Ei sillä köyhyyserolla nyt niin suurta vaikutusta olisi luksushyödykkeisiin.

t. Burberryyn, YSL:ään, BOSSiin ym. aina etelänmatkan jälkeen pukeutuva.

En ymmärrä miksi jotkut väkisin haluaa ymmärtää esim kalliit autot tai vaatteet "näyttämisen" välineiksi.
voiskohan kuitenkin olla että jos rahaa on, niin esim autoissa sijoitetaan laatuun, mukavuuteen, tehoihin yms.
vaikka olisin ainut ihminen maapallolla niin ajaisin mielummin ferrarilla kuin skodalla..varmasti moni muukin näin tekisi.

se on se asenne mikä siitä sitten mahdollisesti tekee ärsyttävää.

ps. kallein ferrari maksaa suomessa 350000e ja halvin 245000. sitä on vielä matkaa 400000.

pss. avoautolla ajoasento menee helposti sellaiseksi että luu on ulkona...siinä ei välttämättä pääasiana ole se että " olenpa nyt cool ja rikas ja laitan käden ulos autosta"

Mitähän merkkikrakat maksavat esim. Suomessa? Veikkaisin jotain 70 euroa ("ovh" 89USD Jenkeissä), mikä on mieletön hinta krakasta, kyllä ne merkkikamat tuolla saattavat sen n. 70% halvempia olla, monesti ovatkin... Toki jos aito kraka maksaa vaikkapa 250e niin en usko tällöin että tuo 24 euron kraka olisi aito :D

Kyseessä oli muuten Italialainen tuontiputiikki eräällä ostarilla. Pelkkä krakan pahvilaatikko oli jo hienoin mitä olen koskaan nähnyt.

Saahan saksasta aidon mersunkin 50% halvemmalla kuin Suomesta ;)

Kun nykäsee jägermaisterpullon aamupalaksi, niin muisti saattaa hieman pätkiä :)
Jos haluaa katsoa Versacen hintoja, niin http://www.raffaello-network.com/raffties/
Tuolta ei kyllä kannata tilata mitään, esim. xxxl-paidat ei mahdu edes mulle
(177cm 102kg). Italiaanot on niin semmosia kukkakeppejä

Se on totta että puvun saa teetettyä huippukankailla tohon hintaan, mutta aina ei järki juokse

Siis tuolla maksaa joku t-paitakin pari sataa dollaria. :david: Ja kaikki ihan peruskaman näköstä - vitun rumat boxeritkin 150 $.

SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA.

Kraka on kyllä aika halpa jos sen saa alle 100 eurolla. Meneppä stockalle observoimaan ja kerro havaintosi tänne :) Ne hienot pahvilaatikot kertoo sen surullisen tosiasian, että piraattibisnes on erittäin pitkälle järjestäytynyttä rikollisuutta (joka ei varmasti kunnioita työntekijöiden oikeuksia jne.).

Tuontiputiikki ostarilla kuulostaa kyllä just sellaiselta perus-piraattimestalta. Terveen järjen kanssa kun ajattelee, niin mitä järkeä edes olisi yrittää myydä kallitta merkkivaatteita tursitien suosimissa lomakohteissa (olkoonkin Bangkok, joka on paljon muutakin kuin turistikohde, niin silti). Noille luksusvaatteille on markkinat lähinnä suurten kaupunkien keskustoissa, joissa asuu keskimääräistä äveriäämpää porukkaa ja paljon. Eihän niitä Bossin pukujakaan tuputeta missään Saariselän kioskeissa.

Kraka on kyllä aika halpa jos sen saa alle 100 eurolla. Meneppä stockalle observoimaan ja kerro havaintosi tänne :) Ne hienot pahvilaatikot kertoo sen surullisen tosiasian, että piraattibisnes on erittäin pitkälle järjestäytynyttä rikollisuutta (joka ei varmasti kunnioita työntekijöiden oikeuksia jne.).

Tuontiputiikki ostarilla kuulostaa kyllä just sellaiselta perus-piraattimestalta. Terveen järjen kanssa kun ajattelee, niin mitä järkeä edes olisi yrittää myydä kallitta merkkivaatteita tursitien suosimissa lomakohteissa (olkoonkin Bangkok, joka on paljon muutakin kuin turistikohde, niin silti). Noille luksusvaatteille on markkinat lähinnä suurten kaupunkien keskustoissa, joissa asuu keskimääräistä äveriäämpää porukkaa ja paljon. Eihän niitä Bossin pukujakaan tuputeta missään Saariselän kioskeissa.

Niin, siis Versacen krakat suomeen tilattuna 79 usd, eli 62 euroa. Krakan tarkka hinta Bangkokissa 25 euroa.

Eiköhän tuon saa ihan Gaysornista tai Emporiumistakin tuohon hintaan, aidosta ja takuuvarmasti lailliselta Versacen jälleenmyyjältä Bangkokissa, uskoisin jommassa kumassa noista ostareilta moisen putiikin löytyvän, löytyykö Saksasta mersukauppaa? :D Bangkokilla on kova maine piratismin kukoistavana tyyssijana mutta kyllä sieltä aitoakin kamaa saa ja murto-osalla Suomen hinnoista.

Tutkimukseni tuloksena päätän että hankkimani kraka on aito, muut ostokseni piraatteja :lol2:
Jos joku on muuta mieltä niin sen voi kertoa vaikka kiville, itseäni ei kamalasti kiinnosta.

Tuote näyttää hyvältä, oli kohtuuhintainen ja laadukas tuote == Hyvä ostos! :thumbs:

ajaisin mielummin ferrarilla kuin skodalla..

Tähän on pakko takertua. Skodahan on voittanut jopa mersun testeissä ja muutenkin moninkertainen testivoittaja. Miksi valitsit juuri skodan etkä joitan oikeasti huonoa autoa. Siis pitäskö olla oikea merkkikin vaikka ei ketään muuta olisi näkemässä? Mitä väliä silloin sillä merkillä olisi, eikö riittäis, että auto olis hyvä ajaa ja mukava.

Ps. Mun mielestä siinä merkissäkään ei ole mitään huonoa nykyään ellei sitten halua katsoa menneisyyteen.

Siis tuolla maksaa joku t-paitakin pari sataa dollaria. :david: Ja kaikki ihan peruskaman näköstä - vitun rumat boxeritkin 150 $.

SE NYT ON VAAN TYHMÄÄ MAKSAA LIIKAA.

Merkkivaatteissa maksaa paitsi merkki mutta myös laatu. 200USD ja 20USD paidat ovat kuin yö ja päivä, se kallis paita näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä ja se pysyy kuosissaan myös pesun jälkeen eikä näytä lattiarätiltä kun ottaa pesukoneesta. Usein kalliit vaatteet myös istuvat hyvin koska ne on leikattu oikein. En mä sitä kiistä, etteikö hinnoissa ois ilmaa mutta ei ne kuitenkaan ihan turhaan maksa niin paljon.

Minusta on ihan normaalia, että vahemmat sponssaavat lapsia mutta siinäkin täytyy joku järki olla, että lapsi oppii arvostamaan rahaa ja tienaamaan sitä myös itse. Kohtuus siis kaikessa.

Yleensäppä juuri tuo rahan ja sen työllä ansaitsemisen arvostus puuttuu näiltä kultalusikka perseessä syntyneiltä. Yleensä näistä lapsista ei mitään menestyjiä kyllä loppujen lopuksi tulekaan, koska minkään arvokkaan eteen ei ole koskaan opittu tekemään töitä.

Yleensäppä juuri tuo rahan ja sen työllä ansaitsemisen arvostus puuttuu näiltä kultalusikka perseessä syntyneiltä. Yleensä näistä lapsista ei mitään menestyjiä kyllä loppujen lopuksi tulekaan, koska minkään arvokkaan eteen ei ole koskaan opittu tekemään töitä.

Kyllä aika moni rikkaan suvun lapsi on myös itse hyvin koulutettu ja korkeassa asemassa. Erhnrothit, Aminofit, Sohlbergit, von Rettingit, Taxelit, Fazerit jne... Lisäksi nuorempia jotka ovat vasta koulussa (Hanken tms.) löytyy lisää esim. Ollilat, Wahlroosit jne...

Niin kai sitä on aina sanottu ettei rikkaiden penskat muuta tee kuin riehu ja rellestä, mutta miten on sitten mahdollista että nää rikkaat suvut porskuttaa eteenpäin vuosikymmenestä toiseen entistä rikkaampana...?

Kai se on tää nykyajan talousrikollisuus!! :rolleyes:

Kyllä aika moni rikkaan suvun lapsi on myös itse hyvin koulutettu ja korkeassa asemassa. Erhnrothit, Aminofit, Sohlbergit, von Rettingit, Taxell jne... Lisäksi nuorempia jotka ovat vasta koulussa (Hanken tms.) löytyy lisää esim. Ollilat, Wahlroosit jne...

Varmasti yllämainituissa tapauksissa. Itse en nyt ihan noita sikarikkaita tarkoittanut vaan keskimääräistä paremmin tienaavia. Noille "tunnettujen" perheiden lapsille varmaan annetaan jotain odotuksia/vaatimuksiakin menestymisestä.

10 000e-20 000e auton lapselleen ostavan ei vielä tarvitse olla mikään Nokian toimitusjohtaja. Tarkoitin nyt lähinnä perheitä joissa lapsi on aina tottunut saamaan haluamansa ilman mitään panostusta!

E: Jos itselle lapsia siunaantuu ja vaikka rahaa olisikin, niin mitään kallista autoa ym. en hänelle/heille hankkisi ihan vain sen takia että oppivat näkemään hieman vaivaa asioiden saavuttamiseen. :D

Euroopassa ei monet oikeasti rikkaat osta kallista autoa silla se tuo sitten myos turvallisuusongelman:

Naapurissa yhella ukolla viimekesana loma-autona oli aston martini. Kavein makuuhuoneeseen tultiin yolla revitiin vakisin yolla ylos sangysta... ajelulle. taman jalkeen autonomistaja potkaistiin pellolle keskella yota puolialasti. hyva etta eivat ampuneet.
Siita vaan pullistelemaan kalliilla autolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom