Body For Life Suomessa??

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ikä
45
Moips

Oisin vaan kysynyt tosta Body fo lifesta, että mitenkähän niissä kotimaisissa kilpailuissa nyt sitten kävi? Luin joskus aikoja sitten jonkun palstan missä kyseistä hommaa mainostettiin, mutta mistään en ole löytänyt tietoa, että kuka voitti tai nähnyt suomalaisten kisaajien kuvia (ennen/jälkeen)...

Mistähän moinen?? Eikö homma oikein toiminut täällä??

Ehkä ne ei vaan saaneet tarpeeksi hyviä kuvia. Jenkeissä on niin valtavasti väkeä, että tuollaiseen kisaan eksyy aina kourallinen todella lahjakkaita, hyvägeenisiä jeppejä. Niistä saa sitten tuollaisen kivan kuvagallerian.

Itse lainaisin kirjan kirjastosta ja kokeilin huvikseni. Kyllä se aloittelijalla menee ihan niinkuin mikä tahansa ei-aivoton treeni, mutta ei sillä keskivertoihminen saa ollenkaan tuollaisia tuloksia kuin kirjassa. Mulla tosin on erilainen dieetti, että ehkä se sitten sössi hommat.

Onhan tuo siinä hyvä, että jos hommat on täysin hakusessa, niin kaikki selostetaan ihan juurta jaksaen, eikä tarvii käyttää omia aivoja. Siitä on helppo sitten lähteä parantamaan.

Voisi toimia, mutta onko tarvetta?

Käytännössähän tuo on vaan 2-jaettu (yläkroppa/alakroppa ) pyramiditreeni, 3 kertaa viikossa, johon on lisätty 3 kertaa viikossa HIIT. Syömiset oli muistaakseni, että vähärasvaista safkaa 5 kertaa päivässä omat kourat annosmittarina.

Ainakin mun kourat tuntuu "kasvavan" aina kun niitä käytetään mittarina, niin otin sitten noissa syömisissä oman linjan. Ja HIITti ei mulla lähtenyt puremaan toivotusti, niin vaihdoin hiukka pidempiin tasavauhtisiin lenkkeihin. Ja nyt ihan toimii ja tuloksia alkaa tulla, vaikka vielä kaukana ollaan siitä, että vatsapalat näkyis. Mutta jouduin siis säätämään noita kirjan ohjeita ihan reilusti.

Mutta käytännössähän tuo varmaan on sitä ihan samaa, mitä kaikki täällä jo tekee dieettikaudella. Lihasten ylläpitotreeni, aerobista, ja katsotaan mitä syödään.

Mutta jos lukea tykkää, niin tuo kirja yhdistettynä joko David Greenwaltin Leanness Lifestyleen tai Tom Venuton Burn the fat, feed the muscleen on aloittelijalle aika tiukka tietopaketti. Ja kun tuon BFL-kirjan vielä lainaa kirjastosta, niin ei tarvii maailman tappiin katsella sitä pallinaamaa kirjahyllyssään.

Edit: pilkkuvirhe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom