Bodarin aamiainen!

Originally posted by Grandi
Kalorilaista sun muusta oli toisessa threadissa aika kattavaa keskustelua

<a href="http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=12665&highlight=kalorilaki" TARGET="_BLANK">Tässä</a> se toinen threadi. Turhaan alkaa tässä taas vääntämään. Jatketaan vaikka tuossa toisessa, jos jollain on jotain korjattavaa/lisättävää :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by JSmith
Mä olen kanssa miettinyt, että mitä ajatuksia kulkee Keskon sisäänostajien päässä kuin Ehrmania menee tolkuttomia määriä? Ja paikallisten kaupan kassojen ("taas kuusi purkkia rahkaa...mitä vittua!?")?

Mahtaa kaupan kassalla tädit olla ihmeissään kun meidän talouteen hommataan kerralla 16-20 purkkia ehrmannia ja muutama iso purkki raejuustoa :rolleyes:

Normaali aamupala:
1,5 dl Elovena sekoitettuna vähäkaloriseen mehukeittoon
250g Ehrmann-rahka ananaspurkin tai jugurtin kera
1-2 ruispalaa tai ruissämpylä maksamakkaralla ja keittokinkulla/kalkkunaleikkeellä + suolakurkuilla
vitamiinit+muut
Pirkka kalaöljykapseli
toisinaan lisäksi pieni heraproteiinidrinkki

100g 4-viljan- tai kaurahiutale
150 g raejuusto
ruisleipää + leikkelettä/juustoa + kurkkua
soijalesitiini
vitamiinit + kalaöljykapselit

Sitten kysymys:

Aika moni aloittaa aamunsa rahkalla. Eli illallahan toki vedetään rahkaa, mutta onko aamulla perustellumpaa syödä rahkaa jotta proteiinia imeytyy tasaisesti pitkin aamupäivää (tai jotain sinne päin) vai jotain nopeampaa kuten esim. hera, kun on oltu koko piitkä yö ilman proteiinia?

Okei, aika hifistelyä, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn olisko jollain heittää jotain perusteluita jompaan kumpaan suuntaan?

2 lautasellista eloveenaa maitoon keitettynä,2palaa realia kalkkunaleikkkeen kanssa,2 lasia maitoa,2x500mg c-vitamiini,monivitamiini tabletti,kreatiini 10g,l-glutamiini 5g,1rkl pellavasiemenöljyä(flax oil).mutta heti herättyä 0.5l vettä omenaviinietikkaan(1rkl)ja cof.200mg,efe 25-50mgja aspirin250mg ja 30-45min rauhallinen kävelylenkki..3x vko..ja eiku töihi ja 3-4tunnin pääst taas murkinaa...

tämä potari syö...

Itse syön joka aamu saman hyvän satsin johon kuuluu....

80g kaurahiutaleita(kunto kaura)
n.20g vehnäleseitä(sydän ystävä)
3-4 dl kevyt maitoa
Tonnikalapurkki(rainbow)
1-2 rl rypsäriä
1 rl vehnänalkio öljyä(tosin tätä ei joka ammu saa, koska aika kallista tavaraa)
2 kuppia kahvia
1-2 kananmunaa

Tämmöistä tämä potari syö joka aamu :kippis1: :thumbs:

Edit: En tosin ymmärrä miksi laitoin tästä threadin mutta nytkun se on siinä niin antaa olla :lol2: ....... ainakin kaikki tietää mitä syön aamuisin :lol2:

More mass!!!

Itellä aika tukeva ateria..

100g kaura- tai muita puurohiutaleita
2 keitettyä munaa, toisessa keltuainen
200g raejuustoa
30min. tästä juon 5dl rasvatonta maitoa

Originally posted by JJJ
Dieetiltä jäi tällanen hyvä tapa päälle.

Puuro, jossa:
20g kauraleseitä
40g kaurahiutaleita
puolet vettä ja puolet maitoa

Sitten sotkee valmiiseen puuroon 200g raejuustoa ja soijalesitiiniä joku 10g

Ja vähäkalorisella mehukeitolla naamaan.

2. aamupala on sitten töissä kahvia ja vaasanruispalat, missä paistettu muna ym. millon mitäkin välissä.

Tosta puurosta saa hyvin kuitua, vaikka onkin aika pieni puuro. Mutta mulla ei heti aamu kuudelta älytöntä määrää ruokaa putoisikaan.
Mun aamiainen tismalleen sama kuin sulla, tosin raejuustoa hieman vähempi, puoli purkkia riittää!
Valion mehukeitoista kausimaku luumu-rusinakeitto ihan ykkönen, myös rahkan kanssa.:kuola:

Pystyykö näitä Eloveena sun muita kaurahiutaleita syömään suoraan maidon kanssa, murojen tapaan? Että ei tarvi puuroksi asti vääntää? Meinaan ku ei oo tullu harrastettuu.

30g (1dl) puurohiutaleita, 2 rkl vehnäleseitä, 200g raejuustoa ja pari teelusikallista puolukoita mausteeksi. Mulla ei ole yli päivän mittaisia "massakausia", joten tämä systeemi on päällä ympäri vuoden.

Gruff: ei noita hiutaleita raakana kannata syödä, mutta jos ei osaa sekoittaa 1dl puurohiutaleita ja 2dl vettä lautaselle ja törkätä sitä mikroon kahdeksi minuutiksi niin kannattaa mennä johonkin kansalaisopiston ruoanlaittokurssille.

mun aamiainen on yleensä
ruispuuroa, 200g raejuustoa(rasvatonta), 150g kurkkua ja kaikki noi sekasin.
mausteiks laitan pikkasen chilijauhetta, oregaanoo ja mustapippurii.
1-2 ruisleipää ja 2 dl maitoo menee hyvin ton mukana myös.

puupalikka sanoi:
mun aamiainen on yleensä
ruispuuroa, 200g raejuustoa(rasvatonta), 150g kurkkua ja kaikki noi sekasin.
mausteiks laitan pikkasen chilijauhetta, oregaanoo ja mustapippurii.
1-2 ruisleipää ja 2 dl maitoo menee hyvin ton mukana myös.

Heh, kuulostaa aika Xtreamiltä toi sinun sekoitus.

Itsellä uppoaa aamusella pari desiä pikakaurahiutaleita, siihen sekaan fastin Maito90 1dl (Tuo Maito90 tekee yksinäänkin mukavan puuroefektin kun siihen sekoittaa nestettä ;) ), 1dl sokeritonta mehukeittoa ja 1/2dl marjoja (puolukat NAM). Puurohärdellin rinnalla sitten pari ruispalaa becelillä, juustolla ja kinkulla. Kyytipojaksi muutama desi maitoa!

Kuntokauraa 40g
Puol litraa maitoa
Heraa 40g
4 kuppia kahvia

Viime aikoina on mennyt
-30g heraa
-500g maitoa
-2 keitettyä kananmunaa
...
ja töissä hetken päästä Hy-Pro patukka kahvin kanssa

Aamiaiseni on aika huono, kaksi ruisleipää aurinkokuivattu tomaatti-levitteellä ja kalkkunaleikkeleellä, kaveriksi protskudrinkki ja kuppi kahvia. Pitäisi keksiä jotain fiksumpaa mutta tuo on sopivan nopea laittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom